Не знаєте, з чого почати просування в Instagram? Почніть з ідеї. Часто компанії наповнюють сторінку в соцмережі за тими ж правилами, що і свій сайт. Новини коротким текстом, інформація про знижки, переваги перед конкурентами. Це помилка. В Instagram люди приходять за емоціями та розвагами. Публікуйте захопливий контент зі світу клієнтів, а не компанії. Знаєте, які пости збирають вподобайки та дістають найбільший відгук аудиторії? Ми зробили добірку найвдаліших прикладів, черпайте креативні ідеї для Instagram.
Вміст:
Вибираємо теми для публікацій в Instagram
У бізнес-акаунті всі різновиди контенту мають бути пов’язані з брендом. Дописи в Instagram умовно поділяються на такі категорії: інформаційні, розважальні, корисні, продавальні та залучальні. З цього набору виходить безліч тем: від новин компанії до цитат та історій успіху.
Про те, як створити контент-план для Instagram читайте в окремій статті.
Нестандартні способи використання продукції компанії
До повномасштабної війни харківська фабрика одягу GrandUa регулярно випускала нові колекції. Перед тим, як опублікувати колекцію на сайті, її анонсували в соцмережах. Це завжди були красиві й оригінальні фотосесії. Підписникам вони подобались. Зокрема, фото нижче дістало втричі більше вподобайок у порівнянні із сусідніми.
Як написати пост в Instagram про товари з гумором
Компанії з обережністю ставляться до гумору в постах, оскільки уявлення про кумедне у всіх різні. В акаунті бренду краще уникати жартів про національність, політику, релігію, ґендер чи фізичні недоліки. Безпечний варіант — самоіронія та популярні меми. Приклади гумору, який не зачіпає нічиї почуття, ми знайшли в акаунті магазину «АТБ». Сторінка має майже 90 тисяч підписників.
Процес виробництва товару
Покажіть, як створюється ваша продукція. Демонстрація виробничого процесу пробуджує цікавість і підвищує довіру. Компанія General Electric регулярно викладає фотографії з виробництва та розповідає про переваги своїх продуктів. Якщо вам здається, що аудиторії не цікаві такі репортажі, загляньте в обліковий запис General Electric з 458 тисячами підписників.
Це стосується не тільки таких гігантів, як General Electric. Показуйте працівників у процесі роботи.
Цитати, що надихають
Чи не кожен п’ятий допис від видання Forbes — це висловлювання відомих особистостей, які набирають щонайменше 10 тисяч вподобайок. Приклад простої ідеї для Instagram, але в цьому випадку є вкрай ефективною.
Крилаті вислови або цитати великих будуть доречні не тільки якщо у вас видавництво або книжковий магазин. Якщо у вас кав’ярня, магазин, салон краси тощо, стрічку Instagram час від часу теж можна розбавляти цитатами.
Визначні дати
Мало не кожний день присвячений якомусь інфоприводу. Знайдіть близькі для вашої компанії тематичні дати, креативно їх обіграйте й отримайте теми для публікацій в Instagram. Як-от, до Дня матері Chanel підготувала цілу серію публікацій із дитячими малюнками.
А ось так виробник крафтового морозива привітав своїх прихильників із Днем закоханих.
Сторітелінг
Хоча поголовне захоплення сторітелінгом позаду, метод працює, як і раніше. Як приклад — публікація з акаунту виробника ламп-трансформерів Flampic. Невеличка історія-діалог так сподобалася підписникам, що зібрала втричі більше вподобайок, ніж сусідні дописи.
Соціальна відповідальність
Продемонструйте аудиторії, що поділяєте її цінності: здоровий спосіб життя чи турботу про довкілля. Сьогодні багато компаній на своїх сторінках в Instagram розповідають про допомогу ЗСУ та постраждалим від війни.
А ось публікація, де Розетка інформує, що зняла з продажу феєрверки та іншу піротехніку. Змучені від вибухів українці сприйняли ініціативу прихильно.
Історії життя, успіху та переживань
Людям цікаві люди. Ті, хто здійснюють свої мрії, надихають. Якщо вам є що розказати — розкажіть. Згадайте, як усе починалося й куди ви прийшли сьогодні.
Якщо справи йдуть не дуже і ви готові поділитися своїми сумнівами та думками на цю тему, зробіть це. Люди цінують щирість. До того ж є шанс, що завдяки такій публікації ви знайдете нову ідею, партнера або допомогу.
Можете розповідати не тільки про компанію, а і про співробітників або клієнтів. Такі історії наближують вас до людей та підвищують лояльність до бренду.
Практичні ідеї для Instagram — чек-листи
Школа англійської мови для дорослих ALOHA Language School знає не тільки, як вести цікавий Instagram, а й що таке ситуативний маркетинг. В обліковому записі чергуються пости з правилами граматики, прикольними ідіомами, новинами та лайфхаками.
Теми для залучальних постів в Instagram — опитування
Найбільше люди люблять говорити про себе, навіть якщо тема розмови несерйозна. Чим простіше та веселіше опитування, тим більше коментарів. Компанія Lego зробила добірку персонажів із різними виразами облич і пропонує обрати героя свого дня.
Якщо бренд зумів вибудувати довірливу комунікацію з клієнтами, вони легко поділяться потаємним. Тож поставте запитання своїм підписникам, як це зробила українська компанія спідньої білизни PantiesBox: 119 коментарів — це принаймні вчетверо більше, ніж під іншими публікаціями на сторінці.
Візуальний контент для Instagram
Дослідження свідчать, що ми запам’ятовуємо інформацію на картинках майже в 6 разів краще, ніж у тексті. Використовуйте це, щоб підвищити впізнаваність компанії. Розміщуйте у своєму обліковому записі нестандартні фотографії, інфографіку та відео.
Яскраві фото в дописах для Instagram
У Instagram людина бачить спочатку картинку, потім текст. Соковиті кольори привертають увагу, спонукають розгорнути текст під фотографією. Багато компаній користуються цим, додаючи яскравості своїм акаунтам. Український виробник креативного одягу часто презентує свої моделі зображення на контрастному фоні — так, що не помітити їх просто неможливо.
Оригінальна інфографіка
Інфографіка привертає увагу до публікацій. Зобразіть дані аналітики чи досліджень за допомогою графіків та малюнків — допис сприйматиметься простіше. Розважальний контент теж добре подавати у вигляді інфографіки. Зокрема, мережа кав’ярень Starbucks опублікувала рецепт ідеальних свят.
Картинка від Bolt не така яскрава, але готові поспорити, що на фоні барвистих привітань із Днем закоханих публікація вирізняється лаконічністю.
Креативне подання товарів
Бажаєте, щоб ваші дописи набирали якнайбільше переглядів та вподобайок? Підключайте креатив та надихайтеся ідеєю для Instagram від бренду дизайнерського взуття Ganor Dominic. Замість того, щоб одягти взуття на ноги моделей, компанія прикрасила нею ніжки стільця. Несподіваний прийом приніс сотні вподобайок та збережень та підвищив популярність облікового запису.
Якщо ви перебуваєте в пошуку ідей, радимо дослідити обліковий запис Ganor Dominic. Кожен допис — вибух креативу. Що й не дивно, адже його засновники родом із Харкова.
Ще один приклад — серія публікацій в акаунті українського виробника морозива polus.ua, де продукт є героєм надзвичайних пригод і випробувань.
Більше відео в дописах для Instagram
Instagram активно просуває формат відео. Викладайте короткі ролики про товари, послуги, процес виробництва або про вашу команду. В обліковому записі кондитерки Євгенії Періг, що продає онлайн-курси з кулінарії регулярно з’являються відеоогляди найпопулярніших десертів із місця їхнього народження. Емоційна подача та красиве місце підвищує кількість переглядів.
Хайпові приклади дописів у Instagram
Хайп привертає увагу, пробуджує інтерес аудиторії та створює інформаційний шум навколо бренду. Не всім подобаються публікації в такому стилі, деякі вважають їх вульгарними. Тому великі компанії не часто ризикують і зазвичай публікують нейтральний контент для Instagram. Показуємо тих, хто боїться таких сміливих способів просування.
Провокаційний контент для Instagram
Сюди ми зарахуємо все, про що не заведено говорити в пристойному товаристві, але що викликає цікавість. Саме таку тему підняли в акаунті спільноти українських лікарів — і вона привернула неабияку увагу підписників. Кількість вподобайок і коментарів уп’ятеро більше, ніж сусідніх дописів.
Зверніть увагу! Навіть провокація має бути пов’язана з темою вашого облікового запису.
Нерідко йдеться про ситуативний маркетинг. Як-от після чергового проросійського допису Ілона Маска у Твіттері мережа супермаркетів Сільпо зробила публікацію, яка активно розійшлася в соцмережах. Кількість вподобайок цього допису майже у 20 разів більше, ніж сусідніх.
Натомість справжній скандал розгорівся після того, як популярна актриса і блогерка опублікувала у своєму блозі фотосесію в сукні вітчизняного бренду Mon Blanche і додала промокод на знижку. Усе б нічого, але фотосесія робилася на фоні зруйнованого росіянами Будинку культури в Ірпені. Через хейт їй довелося просити пробачення, а допис видалити.
Майже 18+
Кампанія для дорослих в акаунті «Київської перепічки» не лише викликала інформаційний шум навколо закладу, а й — за словами маркетологів — створила справжній наплив відвідувачів.
Контент користувача в Instagram
Необов’язково створювати власний контент, щоб розкрутити бізнес-акаунт в Instagram. Іноді користувачі готові це зробити за вас. Вибирайте найкращих та регулярно додавайте їхні роботи на сторінку компанії. Часом користувацький контент буває настільки якісним, що його не кожен професіонал зробить. Як-от у прикладі нижче:
Дописи в Instagram від клієнтів
Просіть покупців фотографувати ваш товар та викладати зі спеціальними хештегами. Ви отримаєте контент для вашого облікового запису та безплатне просування. Один із вдалих прикладів таких постів у Instagram — сторінка сервісу для бронювання квартир Airbnb. У компанії понад 5 мільйонів підписників та тисячі вподобайок під кожним фото.
Не соромтеся попросити підписників написати відгук про бренд і додати відповідний хештег — як це зробив власник кав’ярні ONE LOVE espresso bar.
А це один із відгуків на його запрошення. До речі, його лишила дівчина, у якої майже чотири тисячі фоловерів.
На сторінці Canon Ukraine теж багато контенту користувача. Компанія шукає в Instagram вдалі знімки з камери Canon та викладає їх із посиланням на профіль автора.
Маркетологи Sharpie попросили покупців поділитися малюнками, зробленими ручками цього бренду. Найкращі роботи з’являються в обліковому записі компанії.
Ідеї для Instagram: конкурси
Запускайте конкурси, де головну роль відіграє продукція вашої компанії. Нехай люди використовують знання про вас, щоб отримати приз.
Найкраще фото
Коли пропонуєте своїм підписникам будь-яку активність, не забудьте додати унікальний хештег. Як це зробила компанія Sony, яка оголосила конкурс автопортретів на свої камери.
Зізнання в коханні
Запропонуйте підписникам відзначити когось із друзів і щось написати — ви отримаєте гарантований відгук. Конкурс на найкраще зізнання в любові друзям від таксі Bolt дістав безліч коментарів та понад сім тисяч вподобайок. Це у 20 разів більше, ніж під більшістю публікацій компанії.
Робота із селебреті та блогерами
Нативну рекламу блогерам майже неможливо видати за органічні пости. Люди бачать обман і це їх дратує. Краще чесно скажіть про колаборацію та запропонуйте блогерам роль експертів та адвокатів бренду.
Добре, якщо контент не просто запам’ятовується, а ще й несе користь для читача. Як-от допис на сторінці Parimatch, де відомий ірландський боєць змішаного стилю Артем Лобов розказує, що допомагає йому зберігати ментальне здоров’я.
Деякі бренди виокремлюють дописи з блогерами та селебреті в окрему рубрику, як-от вітчизняний виробник натуральної косметики для кучерявого волосся в прикладі нижче:
Посилання на авторитетну особу
Облікові записи в Instagram ведуть лікарі, юристи, інженери. Пропонуйте їм співпрацю, щоб посилити свій авторитет. Як приклад допис на сторінці мережі меблевих салонів із запрошенням долучитися до ефіру із засновницею студії дизайну інтер‘єрів.
Ще один приклад знаходимо на сторінці sendpulse_careers, де психолог ділиться з підписниками дієвими практиками саморегуляції, що стануть у пригоді й під час війни.
Більше про життя компанії під час великої війни можете дізнатися зі статті.
Чим наповнювати обліковий запис в Instagram
- Показуйте незвичайні засоби застосування вашого товару, надихайте, розповідайте історії, робіть відсилання до цінностей вашої аудиторії.
- Оформляйте інформацію у вигляді інфографіки, викладайте яскраві та оригінальні зображення, щоб оживити обліковий запис.
- Вдавайтесь до провокацій — але обережно, щоб не зруйнувати репутацію бренду.
- Проводьте конкурси на назви та дизайн для вашого продукту.
- Публікуйте користувацький контент.
- Співпрацюйте з авторитетними блогерами, щоб підвищити довіру до вашої компанії.
Нагадаємо також, що просувати бізнес в Instagram можна й за допомогою додаткових можливостей: чат-ботів, email, Viber та SMS розсилок, а відстежувати результати зручно в безоплатній CRM. Також у пригоді стане сервіс зі створення мультипосилання для соцмереж та інші інструменти SendPulse.