Новини SendPulse

Як SendPulse проживає війну: історія зсередини

Юлія Михайлюк

6 Вер. 2022

5 minutes

Як SendPulse проживає війну: історія зсередини

Ранок 24 лютого змінив усе: зима, весна, літо злилися в один довгий день і одну нескінченну ніч. Разом з усією Україною ми у SendPulse вчилися жити й працювати в нових умовах, нас об’єднала спільна мрія про перемогу. У цій статті розкажемо, які з практик компанії підтримують наших працівників і тих, хто потребує нашої особливої уваги: військових, дітей, літніх людей тощо.

Напередодні війни

Як і всі, ми до останнього сподівалися, що повномасштабної війни не буде. Втім, ігнорувати тривожні сигнали також не могли. Небезпека нависла й ми відчували це.

Наприкінці січня наш CEO Костянтин Макаров зібрав співробітників і розказав про план дій на випадок вторгнення: релокація до інших регіонів України або за кордон, компанія повністю компенсувала витрати на дорогу й частково на оренду житла впродовж кількох місяців.

Ми сподівались, що ця програма нам не знадобиться, але сам факт її існування трохи заспокоював. Так само й вебінар з учасником бойових дій, що розповів, як цивільному населенню діяти в умовах війни, який компанія провела за кілька тижнів до наступу.

Перші тижні

Крім чатів, де спілкуються колеги на робочі теми, у нас загальний, де керівництво та ейчари публікують оголошення та розповідають про новини компанії, та декілька тематичних. 24 лютого, починаючи з п’ятої ранку, колеги почали сипати повідомленнями про вибухи. Першим відгукнувся Київ, незабаром приєдналися Одеса та Чернігів.

Десь за пів години до чату з новинами компанії наш CMO Ігор Шевкопляс написав: «Почалася війна» й додав посилання на відеозвернення путіна. І хоча всі були розгублені, та швидко згуртувалися й почали допомагати одне одному: доповідали про стан на дорогах, підказували щодо працюючих заправок і банкоматів.

Від самого ранку всі, включно з топменеджментом, були на зв’язку. Ейчари допомагали шукати житло тим, хто виїздив, кидали в загальний чат корисну інформацію, нагадували про правила інформаційної гігієни тощо. У перші ж два дні компанія виплатила всім співробітникам зарплати за весь лютий — робили це з укриття, про яке розповімо далі.

Ми досить швидко зібралися й почали допомагати одне одному
Ми досить швидко зібралися й почали допомагати одне одному

Коли росіяни підійшли до Чернігова і ті, хто не виїхав, почали ховатися в холодних і необладнаних підвалах, Костя запросив співробітників разом із родинами й тваринами до сховища під офісом. Світло, вода, гарна компанія та інтернет допомогли легше пережити найважчі дні.

У сховищах були з родинами та улюбленцями
У сховищах були з родинами та улюбленцями

Компанія підтримувала й тих, хто був у дорозі, не мав зв’язку або просто не міг працювати, незалежно від того, чи виконують вони якісь робочі завдання. Втім, усі хто мав можливість, досить швидко відновили роботу: працювали з тих самих підвалів або укриттів і далі проводили щоденні онлайн-мітінги. Якщо в перші дні продуктивність була невисока, то незабаром втягнулися й почали працювати на повну.

Зв’язок підтримували через чат у Telegram або Signal, двічі на день перегукувались у @Nu_sho_yak_vy_bot — боті, за допомогою якого можна бути в курсі, чи все гаразд з людиною і де вона знаходиться.

Життя під час війни

Пізніше, коли більшість співробітників вирвалися з напівоточеного Чернігова й розлетілися хто куди, ми провели онлайн-зустріч із психологом про те, як допомагати собі й тим, хто поряд, як впоратися з відчуттям провини вцілілого й залишатися ефективними, та і взагалі — як жити в нових умовах.

На вебінарі психологиня поділилася практиками для самодопомоги в стресових ситуаціях
На вебінарі психологиня поділилася практиками для самодопомоги в стресових ситуаціях

До речі, понад рік тому ми впровадили програму психологічного підтримання співробітників: SendPulse покриває половину витрат на роботу фахівця. Спеціаліста люди обирають самі — залежно від запиту й особистих вподобань.

Крім ментального здоров’я, піклуємось і про фізичне. Багато років компанія пропонує медичне страхування для колег, не відмовилися від цього й зараз. Так само, як і від мерчу. Між іншим, чимало з колишніх подарунків стали в пригоді й у сховищах: термоси, пледи з подушками, і термокружки зігрівали нас, нагадували про добрі часи й що війна — не назавжди. А павербанки заряджали гаджети, які тримали в курсі новин.

Цієї зими мерч був особливим: на початку березня колеги мали отримати брендовані спортивні костюми. Оскільки виробник перебував у Харкові під обстрілами, то вже й не сподівалися на це. Тож уявіть наше здивування, коли наприкінці березня виробник запитав, куди відправляти замовлення. Люди роз’їхалися з мінімальною кількістю речей, тому коли отримували костюми, щиро їм раділи.

Мерч органічно вписується в побут співробітників
Мерч органічно вписується в побут співробітників

Чимало наших колег із Чернігова, Одеси, Києва після 24 лютого почали переходити на солов’їну. Для тих, хто завжди жив у російськомовному оточенні, це не таке вже і просте завдання. Тож ми підтримали охочих та організували розмовний клуб з української. Так ми не тільки переводимо «пасивне знання» в «активний вжиток», а й більше спілкуємося та… допомагаємо. Усі кошти від роботи із нами, викладачка спрямовує на допомогу ЗСУ або дітям загиблих героїв. Також у нас є Speaking Club і курси з англійської, час від часу проводимо онлайн-заходи у форматі «Що? Де? Коли?».

Групові заняття у SendPulse — це й корисно, і весело
Групові заняття у SendPulse — це й корисно, і весело

Запропонованою програмою релокації скористалася майже половина співробітників. Багато з тих, хто виїхав у безпечне місце, одразу починали допомагати іншим — а ті, хто лишався, долучалися до їхнього координування. Про це ми писали в статті «Волонтери серед нас», хоча насправді подібних історій набагато більше.

Допомога

Наші співробітники на постійній основі допомагають чернігівському фонду «Іскра добра». Ми взяли на себе SMM-просування: пишемо дописи, підбираємо та за потреби обробляємо фото, робимо публікації в Telegram, Instagram та Facebook фонду.

До війни ми регулярно допомагали дітям із сімей загиблих воїнів, збирали кошти для дитячого онкогематологічного диспансеру, возили в інтернати й реабілітаційні центри техніку й різні ніштяки, а до Нового 2022 року закупили подарунки для мешканців геріатричного пансіонату.

З початком повномасштабного вторгнення сфокусувалися на військових: купуємо амуніцію та технічні засоби розвідки, дрони, тепловізори, рації, медичні засоби. Гуртом за лічені години закриваємо збори на 20–50 тисяч гривень щодо амуніції та легкого обладнання для колег і знайомих. Разом із Чернігівським IT-кластером збирали на антидронові рушниці, завозили старлінки тощо.

Одна з багатьох «іграшок», яку ми відправили на нуль
Одна з багатьох «іграшок», яку ми відправили на нуль

Також SendPulse зробив колаборацію з «Коло». Тим, хто хоча б раз зробив донат через «Святковe KOLO», ми відправили email розсилки з пропозицією оформити щомісячну підписку в розмірі 6 000 грн і у такий спосіб стати патроном ЗСУ. Вже через чотири дні після першої розсилки ми отримали 23 патрони — а це 138 000 гривень щомісячної прогнозованої підтримки, яка буде використана на закупівлю дронів, тепловізорів, засобів зв’язку та інших гаджетів для військових.

До того ж волонтерам та українським благодійним фондам SendPulse надає безплатний доступ до своїх сервісів розсилок, чат-ботів, платформи для створення курсів. Про один із таких кейсів ми розповідали в статті «Як чат-бот “Готовий до всього” допомагає сотням тисячам підписників виживати під час війни в Україні». Тож, якщо ви займаєтесь такою діяльністю і хочете отримати безоплатний доступ до якогось з перерахованих інструментів, звертайтеся до нашої служби підтримки та повідомте про це.

Про дітей також не забуваємо. Зокрема, до 1 вересня закупили для школярів Іванівського ліцею канцелярське приладдя та набори першачків для особливих діток.

Замість епілогу

«Щомісяця в нас відбувається QA-сесія з менеджерами, де співробітники ставлять питання менеджерам. На серпневій спитали, чи змінились наші цінності за час війни? Як виявилось, не тільки не змінились, а й утвердились. Наші цінності — люди, взаємодопомога, відкритість — стали точкою опори для нас і наших колег і в час війни».

Оліч Климанська, HR-директор

Більше про внутрішнє життя компанії можна дізнатися на сторінках у Facebook та Instagram. Наші актуальні вакансії завжди знайдете на сторінці SendPulse у Hurma.

Попереду ще багато цікавого, тож долучайтеся й нумо пришвидшувати перемогу — разом!

Дата публікації:

6 Вер. 2022

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 17
Поділитися:
Twitter