Маркетинг та продажі

Із чого складається рекламний пост в Інстаграм і як зробити його органічним

11 minutes

Із чого складається рекламний пост в Інстаграм і як зробити його органічним

Розкажемо, як зробити рекламний пост в Інстаграмі, який продає і водночас не дратує аудиторію. Розглянемо, з яких елементів складається такий допис, які потрібні фотографії та відео для нього. Покажемо вдалі та невдалі приклади, обговоримо помилки та дамо кілька рекомендацій.

Для просування товарів, послуг, брендів та акаунтів у Instagram контент-план має містити рекламні дописи. Це стосується і тих, хто виготовляє власні продукти, і блогерів, які рекламують чужі проєкти за гроші.

Щоб реклама спрацювала як слід і привела нових підписників, клієнтів та багато замовлень, важливо правильно її подати. Чим природнішою виглядає рекомендація, тим більше шансів зацікавити цільову аудиторію.

З чого складається рекламний пост в Інстаграм

Під рекламним дописом в Інстаграм маються на увазі й опублікований у стрічці запис, і таргетовану рекламу, створену у Facebook Ads. У першому випадку пост складається з картинки, відео чи галереї та тексту — переважно із закликом до дії. У статті ми розбиратимемо саме такі публікації, але спочатку дамо основну інформацію про Facebook Ads.

Пост для таргетованої реклами містить такі елементи: креатив, текст та кнопка із закликом до дії. Доступні формати: картинка, відео, кільцева галерея, вибірка медіафайлів. Оптимальні характеристики зображень: співвідношення сторін 1:1, роздільна здатність 1080×1080 px, розмір до 30 Мб. Заголовок має містити до 40 знаків, а основний текст — до 125 символів.

Щодо відеореклами в стрічці Instagram Meta дає такі рекомендації:

  • тип файлу — MP4, MOV чи GIF;
  • співвідношення сторін має бути 4:5 — але це не сувора вимога;
  • роздільна здатність — від 1080×1080 px;
  • основний текст — до 125 символів;
  • тривалість ролику — від 1 секунди до години;
  • Розмір — до 250 Мб.

Підписи до відео та наявність звуку не є обов’язковими, але будуть гарним доповненням.

Для кільцевої галереї використовуються зображення та відео зі співвідношенням сторін 1:1 та роздільною здатністю від 1080×1080 px. Кількість карток — від 2 до 10. Картинки можуть бути до 30 Мб, відеофайли — до 4 Гб. Аналогічні вимоги й до файлів у добірках, хіба що для них допустиме співвідношення сторін 1,91:1.

Доступні заклики до дії залежить від мети кампанії. Переконайтеся, що реклама відповідає правилам соцмережі.

Якою має бути фотографія для рекламного допису

Намагайтеся підбирати привабливі зображення високої якості, які підкреслюють переваги продукту. Це може бути фото товару з вигідного ракурсу або «до й після» вашої роботи, скажімо, у косметології, реставрації меблів чи ремонті будинків.

Приклад рекламного поста в Інстаграмі у форматі «до й після»
Приклад рекламного поста в Інстаграмі у форматі «до й після»

Слідкуйте, щоб фотографія відповідала візуальному оформленню профілю. Також корисно вивчити актуальні тренди Instagram та враховувати їх.

Щоб привернути увагу аудиторії, на зображення можна нанести текст, але він не має займати багато місця: згідно з даними Meta, рекламні креативи з площею тексту до 20% працюють ефективніше.

Яким має бути відео для рекламного допису

Ви можете розписати переваги продукту текстом або зняти ролик, котрий швидше й ефективніше донесе до аудиторії вигоду.

Знімайте огляди, показуйте продукт чи послугу в дії, публікуйте відеовідгуки задоволених клієнтів. Пропишіть сценарій та приділіть увагу музичному супроводу. Зображення та звук мають бути високої якості. У тренді яскраві моушн-ролики, які привертають увагу аудиторії.

Приклад моушн-ролику

Що має бути в тексті рекламного поста в Інстаграм

Візуал потрібен, щоб привернути увагу, але і щоб продати важливий і текст. Потрібно змусити користувача розкрити його повністю, тобто необхідно зацікавити людей із перших рядків.

При написанні застосовуйте формулу AIDA:

  • attention — увага;
  • interest — цікавість;
  • desire — бажання;
  • action — дія.

Заголовок привертає увагу нарівні з візуалом, преамбула утримує цікавість, основна частина викликає бажання скористатися продуктом, а наприкінці використовуємо заклик до дії.

Приклад тексту за формулою AIDA
Приклад тексту за формулою AIDA

Зверніть увагу! На 100% слідувати формулі зовсім не обов’язково, особливо якщо рекламних постів у стрічці досить багато.

Заголовок

Не в усіх рекламних публікаціях є цей елемент, але він дає нагоду відразу позначити тематику посту. Тайтл можна винести на картинку, щоб він був помітний під час скролінгу стрічки.

Приклад заголовку на картинці
Приклад заголовку на картинці

Заголовок має бути коротким, але водночас нести максимум інформації. Для його складання можна застосовувати формулу 4U:

  • унікальність — uniqueness;
  • корисність — usefulness;
  • ультраспецифічність — ultra-specificity;
  • терміновість — urgency.

Необов’язково враховувати всі параметри відразу, використовуйте хоча б два:

  • «Як знайти свого психотерапевта, не виходячи з дому»;
  • «Як заговорити англійською за місяць»;
  • «Як безпечно купити квартиру на вторинному ринку у 2023 році»;
  • «Унікальна техніка продажів — зможете продати будь-що будь-кому».

Добре працюють цифри в назвах:

  • «Топ 5 помилок інвесторів-початківців»;
  • «10 міфів про здорове харчування, у які ви вірите».

Преамбула

Введіть підписників у тему кількома реченнями. Вони допоможуть розігріти цікавість та переконати читати далі. Не лийте воду, пишіть виключно по справі.

Невеликий вступ до справи
Невеликий вступ до справи

Продавальна частина

Залежно від тематики допису тут можна описати переваги вашої пропозиції, специфіку товару чи послуги, особистий досвід використання та враження. Ви маєте знати свою аудиторію, її бажання та болі — натисніть на них та запропонуйте розв’язання проблеми.

Будьте об’єктивними. Не варто перебільшувати характеристики продукту та використовувати епітет «найкращий», якщо тільки експерти не нагородили вас їм офіційно. Якщо ж продукт, послуга чи особистий бренд здобули реальну нагороду, то про це треба розповісти.

Наголошуйте на вигоді для споживача: не «ми навчимо», а «ви навчитеся». Ви можете пишатися унікальністю свого товару чи послуги, але людям важливо зрозуміти, що саме вони дістануть. Про всі переваги продукту пишіть із цього ракурсу.

Корисно використовувати нумерацію списків або емодзі — наприклад, як булети списку з перевагами. Вони привертають увагу й полегшують сприйняття тексту.

Приклад посту з вигодами для клієнта
Приклад посту з вигодами для клієнта

Заклик до дії

Наприкінці рекламного посту зазвичай йде заклик до дії, що логічно завершує текстовий блок. Тут можна ще раз наголосити на головній вигоді пропозиції, але це необов’язково, якщо все докладно розписано в частині, що продає. Щоб підписники мали мотивацію вчинити дію прямо зараз, можна створити видимість дефіциту, запропонувати промокод на знижку або інший бонус.

Приклади:

  • «Записуйтесь на курс за посиланням у шапці профілю, поки є місця!»;
  • «Подаруйте своїй шкірі другу молодість із нашим новим кремом!»;
  • «Замовляйте наш продукт зі знижкою 20 % до кінця вересня за промокодом PROMO20».

Найчастіше підписникам пропонують написати в директ і отримати необхідну інформацію, корисний файл або одразу оформити замовлення. Автоматизувати цей процес допоможе чат-бот для Інстаграм. Чат-бот SendPulse буде відповідати на часті питання, робити сегментовані розсилки, збирати фідбек, зберігати дані користувачів, надсилати вебхуки та запити API. За допомогою нього можна приймати оплату через PayPal, Fondy, Stripe, LiqPay та низку інших систем, створювати квізи та опитування, а також реагувати на згадки в сторіс.

Структура тексту для рекламного допису, яку ми розібрали в цьому розділі, вважається найбільш ефективною, але не обов’язковою. Публікації такого плану, як у прикладі нижче, також цілком допустимі.

Пости такого типу також можуть продавати
Пости такого типу також можуть продавати

Пишіть зрозумілими для ЦА словами, формулюйте конкретні вигоди й не лийте воду. Розділіть текст на абзаци та маркуйте списки для легкого сприйняття.

Теми рекламних постів в Інстаграм

Усі пости, незалежно від різновиду контенту, тією чи іншою мірою виконують рекламну функцію: нагадують про вас, просувають бренд чи безпосередньо продають.

Теми можна вибрати:

  • презентація товару чи послуги;
  • переваги, порівняння з аналогами;
  • реальні кейси з результатами використання; відгуки;
  • процеси створення, тестування та запуску продукту;
  • новини та експертні розбори з тематики облікового запису;
  • інструкції з експлуатації та догляду за товаром.

У випадку з нативною рекламою тематика посту може бути будь-якою, доречною для конкретного акаунта, куди можна вплести згадку продукту. Наприклад, мама-блогер розповідає, як шукала варіанти корисного перекусу для дитини до школи та знайшла бренд печива без цукру та борошна.

Як зробити рекламний пост в Інстаграм органічним

Пояснимо та покажемо на прикладах, як створювати ефективну рекламу, яка виглядає природно.

Корисна порада

Продажі «в лоб» багатьох дратують, а за корисний контент люди вдячні та прихильніше сприймають рекламу. В акаунті магазину здорового харчування можна розповісти про властивості якогось продукту, поділитися рецептом і згадати, що цей та багато інших товарів відмінної якості у вас у наявності. Сервіс ремонту техніки може поділитися лайфхаками, а тим, кому ніколи розбиратися самостійно, запропонувати звернутися до професіоналів — вас. Універсальна порада — відповісти на часті питання про продукт і заразом прорекламувати його аудиторії.

Хороший варіант бачимо на сторінці вітчизняного виробника анатомічного взуття — з порадами, як протестувати виріб перед покупкою в магазині. Це приклад якісного допису: вступ, що інтригує, корисний контент, який показує переваги продукту, і тут немає продажу «в лоб». Відео із субтитрами, текст розбитий на абзаци, пункти пронумеровані та є емодзі.

Хороший заголовок та освітній контент
Хороший заголовок та освітній контент

Особливо добре виходить, коли поради роздають інфлюєнсери — і водночас згадують сервіс, магазин або фахівця, який буде корисний. Лояльна аудиторія може навіть не розгледіти рекламу.

У прикладі нижче блогерка позначає магазин, де можна купити речі, що вдягнені на ній. Підписники розуміють, що це реклама, адже дівчина ділиться промокодом, але навряд чи хтось проти.

Рекламна публікація на сторінці блогера-мільонника
Рекламна публікація на сторінці блогера-мільонника

Рекомендація

Рекомендація «від душі» — один із найкращих способів подати рекламу органічно. Блогер розповідає про знахідку, яка допомогла розв’язати якусь проблему чи просто зробила життя кращим. Зараз інфлюєнсери хочуть бути чесними з аудиторією і зазвичай не приховують рекламного характеру постів, але запевняють, що готові просувати лише те, що справді люблять. Такий підхід непогано працює.

Допис на сторінці блогерки з аудиторією понад 100 тисяч читачів
Допис на сторінці блогерки з аудиторією понад 100 тисяч читачів

Особливо цінно, коли рекомендацію дає фахівець у своїй галузі. Наприклад, кваліфікований стоматолог радить пасту для зміцнення зубної емалі чи спортсмен показує протеїнові батончики, якими перекушує після тренування.

Згадка

Іноді достатньо позначки Інстаграм-акаунта, щоб зацікавити підписників. Такий формат підкуповує ненав’язливістю — ви просто робите згадку, а люди самі вирішують, чи варто переходити в профіль.

Це добре працює, коли на фото або відео в пості відразу зрозуміло, чим примітний магазин або людина, що рекламується: продає крутий вінтажний одяг, створює незвичайні меблі або робить оригінальні зачіски. Якщо ж підписникам доводиться гадати, чому стоїть позначка, це може заінтригувати, але більшість пройде повз. Втім, часто такі дописи потребують пояснень, як у прикладі нижче.

Публікація із позначкою
Публікація із позначкою

Історія із життя

Сторітелінг відмінно залучає аудиторію, а реклама, подана в такий спосіб, виглядає більш природно.

Блогер із прикладу нижче прогрівала підписників розповіддю про те, як їй хотілося б спробувати новий напрям у танцях — pole dance, — залишаючись вдома. Після серії сторіс дівчина виклала ролик, як майстер встановлює пілон у її квартирі й навіть сам тестує його. Допис був рекламою сервісу з підбору фахівців різного профілю, але добре вписався у звичний контент блогера і викликав у аудиторії позитивну реакцію. Також блогерка зробила помітку на профіль майстра.

Вдалий рекламний ролик з історією життя
Вдалий рекламний ролик з історією життя

До сторітелінгу можуть вдаватися не тільки блогери, а й самі бренди та експерти, що просувають свій блог, як-от у прикладі нижче. Фотографиня розповідає про досвід фотосесії в бібліотеці й запрошує підписників на знімання в новій локації.

Закулісся та історії та — це те, що завжди цікаво
Закулісся та історії та — це те, що завжди цікаво

Контент користувача (UGC)

Реклама на основі контенту користувача дає змогу заощадити бюджет і до того ж виглядає переконливіше — спрацьовує соціальний доказ. Це можуть бути відгуки, огляди, фото та відео з використанням продукту.

У своєму Інстаграм-пості книжкове видавництво цитує читачку, яка ділиться враженнями від книги. Щирий емоційний відгук переконує краще за тексти, написані профі.

Контент користувача на сторінці видавництва
Контент користувача на сторінці видавництва

Вдалі та невдалі приклади рекламних публікацій в Інстаграм

Покажемо наочно, яка реклама спрацьовує добре, а які помилки можуть стати на заваді.

Перший приклад — реклама відеотренувань із пілатесу на сторінці фітнес-клубу. У невеликому за обсягом дописі вказана основна інформація: хто цільова аудиторія, періодичність занять та основна перевага — можливість займатися в зручний для себе час. А також вартість місячного абонементу, коли можна долучитися до групи і як це зробити — бачимо заклик звертатися в директ.

Лаконічний рекламний допис на сторінці фітнес-клубу
Лаконічний рекламний допис на сторінці фітнес-клубу

Наступний приклад — допис на сторінці блогерки, присвячений маловідомим фактам про Ольгу Кобилянську. Крім тематичного відео? публікація містить і текст із рекомендаціями для читання. Останній абзац — згадка про осучаснений рецепт улюбленого пирога письменниці й посилання на акаунт книжки від «Сільпо», де можна його дізнатися.

Плюси: Це зроблено без нав’язування, ніби між ділом. Також створюється відчуття обмеженості в часі: «книжки шукайте на полицях, трохи ще лишилося, а наліпки з відомими діячами купуйте до 15 березня».

Ненав’язлива реклама на сторінці блогерки
Ненав’язлива реклама на сторінці блогерки

Далі розглянемо допис інфлюєнсерки з 20 тисячами підписників, де вона ділиться історією із життя: у доньки виникли проблеми із зубками, знадобилася допомога спеціалістів. Жінка докладно розповідає, як у рекламованій клініці заспокоїли й полікували дитину і взагалі вони найкращі.

Прийом сторителлінгу
Прийом сторителлінгу

Одна з найчастіших проблем у цій сфері — дитячий страх і неприйняття болю, і в пості вона добре розкрита. Також описує, як досліджувала тему щодо медичного сну.

Попри об’єм, текст сприймається легко, адже поділений на абзаци, є емодзі (у скрині з екрану ПК не відобразилися — редакторська примітка). Мало в якому випадку такий лонгрід був би доречний і в людей вистачило б терпіння дочитати його, але тут тема складна й болюча, тож тим, кому це актуально, дійде до кінця.

Блогер із Португалії публікує короткі відео з яскравими образами та цікавими переходами, і рекламний пост виглядає як один із її звичайних роликів. Якби не позначка «ad», ніхто б і не зрозумів, що це реклама, — вийшло нативно й зі смаком.

Яскрава інтеграція

Коли кажуть, що лаконічність — це сестра таланту, пам’ятайте, що фраза має продовження «головне, щоб вона не вбила свого брата». Як у випадку з наступною публікацією — тільки картинка й короткий текст, який навіть схожий на заклик до дії, але занадто загальний і «ні про що». Про які процедури йдеться і для кого вони призначені, хто їх робить, яку косметику використовують у салоні, які переваги отримає клієнт — немає відповіді на жодне питання.

Які процедури, які переваги? Вам треба — придумайте самі!
Які процедури, які переваги? Вам треба — придумайте самі!

Як часто можна публікувати рекламні пости

Якщо ви просуваєте власні продукти, чергуйте продавальний контент з освітнім і розважальним так, щоб на один рекламний допис припадало три-чотири звичайних.

Для кожного інфлюєнсера ситуація індивідуальна, але намагайтеся не допускати надлишку реклами та стежте за настроями в коментарях. Іноді рекламна інтеграція виглядає як витвір мистецтва, і тоді підписники реагують позитивно, репостять у сторіс та діляться з друзями. Працюйте над формуванням лояльної спільноти — така аудиторія зазвичай із розумінням ставиться до того, що улюбленому блогеру «теж хочеться їсти».

Якщо ви створюєте рекламні дописи в Facebook Ads, то за допомогою A/B-тестування зможете перевірити ефективність різних варіантів і вибрати найбільш конверсійний. Доступні параметри для спліт-тесту:

  • місця розміщення;
  • цільова аудиторія;
  • групи товарів;
  • оптимізація показу;
  • креативи.

Як підвищити ефективність рекламних публікацій

Насамкінець кілька порад про те, як збільшити віддачу від реклами:

  1. Розмістіть посилання на сайт або конкретний продукт у шапці профілю. Якщо посилань кілька, варто використовувати мультипосилання — його легко створити в конструкторі SendPulse.
  2. Пропишіть хештеги, за якими вас знайде цільова аудиторія.
  3. Найчастіше вдавайтеся до соціального доводу. Публікуйте відгуки та огляди клієнтів, а щоб їх отримувати, пообіцяйте приємний бонус за чесну думку про продукт.
  4. Намагайтеся, щоб рекламний пост органічно вписувався у звичайний контент. Якщо знімаєте гумористичні ролики, подавайте рекламу в жартівливій формі. Якщо часто ділитеся незвичайними фактами, зробіть підводку в такому ж ключі.
  5. Щоб підвищити охоплення, спонукайте підписників залишати коментарі: опитуйте їх, обіцяйте відповісти на їхні запитання, просіть ділитися особистим досвідом тощо.
  6. Грайте на емоціях, але в межах розумного. Уникайте недоречної драматизації.
  7. Можна використовувати клікбейт у заголовках, але дуже обережно, щоб не дістати негативну реакцію від аудиторії або бан від Instagram.
  8. Використовуйте психологічні прийоми: знижки та вигідні акції на обмежений термін, видимість дефіциту тощо.

    Обмежена в часі пропозиція прекрасно заохочує підписників до покупок
    Обмежена в часі пропозиція прекрасно заохочує підписників до покупок

Висновок

Розповіли, як скласти рекламний допис в Інстаграмі, який призведе до конверсії.

Радимо звернути увагу на інструменти SendPulse: чат-боти для Інстаграм та інших соцмереж і месенджерів, сервіси email, SMS, Viber розсилок, конструктор сайтів та мультипосилань, push сповіщення, попап-форми, безплатну CRM, а також платформу для запуску онлайн-курсів.

Дата публікації:

19 Тра. 2023

Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 4
Поділитися:
Twitter