Окупність реклами (ROAS): що це таке і як розрахувати
29 Травня 2024
ROAS — це показник рентабельності витрат на маркетинг. Навчимось його розраховувати, а також оглянемо сильні та слабкі сторони метрики.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
29 Травня 2024
ROAS — це показник рентабельності витрат на маркетинг. Навчимось його розраховувати, а також оглянемо сильні та слабкі сторони метрики.
24 Травня 2024
У статті розкажемо, чи варто застосовувати вигулькові вікна, а також розглянемо вдалі та не дуже приклади.
22 Травня 2024
Супровідний лист — візитна картка претендента. Розкажемо, як створити ефективну самопрезентацію та дістати роботу мрії.
17 Травня 2024
У цій статті детально розповімо, яка буває реклама, які її переваги та недоліки, а також як правильно її запустити.
16 Травня 2024
Розглянемо актуальні варіанти для підприємців, а також підкажемо, як правильно зробити перші кроки та вдало розпочати власну справу.
13 Травня 2024
Розкажемо, як зібрати активну аудиторію, як виглядати яскравіше за конкурентів та перетворити свої соцмедіа в актив, котрий приноситиме лояльних і постійних клієнтів.
7 Травня 2024
У цій статті розглянемо, що таке CSAT, чому ця метрика важлива, та які стратегії можна використовувати для підвищення показника.
3 Травня 2024
У цій статті ми розглянемо найкращі розширення Chrome для бізнесу та зупинимося на їхній функціональності.
1 Травня 2024
Розповідаємо, хто такий контент-менеджер, що від нього очікують роботодавці та які навички повинен мати.
26 Квітня 2024
У цій статті розповімо про створення брендбука, а також розглянемо брендбуки успішних компаній, щоб надихнути вас добрими прикладами.