Відкладений постинг в Інстаграм — паличка-виручалочка для тих, хто активно розвиває цю соціальну мережу. Він дає змогу публікувати контент, навіть коли ви спите. Їм можна скористатись у різний спосіб: з телефону, за допомогою планувальника соціальних мереж або програми Business Suite. Про кожен із цих варіантів, їх переваги та недоліки розповімо у статті.
Вміст:
- Навіщо використовувати відкладений постинг в Інстаграм
- Як запланувати публікацію в Інстаграм
- Публікація через спеціалізовані сервіси
- Найкращі сервіси автопостингу в соціальних мережах
- Як запланувати публікацію через Business Suite
- Як зробити відкладений постинг у Business Suite
- Головне про відкладений постинг
Навіщо використовувати відкладений постинг в Інстаграм
Почнемо з того, які переваги дає автопостинг в Інстаграм.
Публікація в оптимальний час. Платформа для управління соцмережами Sprout Social провела дослідження щодо кращого часу для постингу та дійшла цікавих висновків.
Без прив’язки до країни та індустрій, найкращі дні та час для публікації в Інстаграм це:
- понеділок з 10:00 до 12:00;
- вівторок з 9:00 до 13:00;
- середа з 10:00 до 13:00;
- п’ятниця з 9:00 до 11:00.
Найкращі дні для постингу в Інстаграм — вівторок та середа. Найгірший день – неділя.
Також найкращий час для публікації повʼязаний зі сферою бізнесу. Наприклад, для охорони здоров’я оптимально розміщувати контент у четвер о 13:00, туристичним фірмам — у вівторок о 10:00, а виробникам споживчих товарів — у четвер о 14:00.
Більш докладний графік залучення аудиторії залежно від часу публікації ви можете побачити нижче.
У вас чи ваших співробітників може не бути часу публікувати контент в оптимальний час. Функція відкладеного постингу в Інстаграм допомагає підготувати та запланувати публікацію на годину і дату, які забезпечать найкращі перегляди.
Особливо це зручно під час акцій, наприклад, розпродажів на Чорну п’ятницю, які часто бувають нічними. А відповідати на популярні питання, відправляти лід-магніти, реагувати на позначки у сторіз і навіть приймати оплати в будь-який час дня та ночі допоможе чат-бот SendPulse. Також він дає можливість працювати в команді та підключати до спілкування одразу кількох фахівців.
Працювати з блоковим конструктором просто: виберіть потрібний шаблон і відредагуйте його під себе.
Докладніше про те, як створити та налаштувати чат-бот в Інстаграм читайте в нашій базі знань.
Постинг у різних часових поясах. Якщо ваша аудиторія знаходиться в кардинально іншому часовому поясі, то відкладений постинг — це можливість продовжувати працювати вдень, у зручний для співробітників час.
Конфіденційність. Публікація за допомогою відкладеного постингу надасть доступ до обмеженого функціонала, а не до всього облікового запису. Ви можете доручити публікацію контенту різним співробітникам.
Гарантована публікація. Якщо вам важливо, щоб дописи виходили регулярно і в певний термін, якщо потрібно точно знати, що на це не вплинуть ні натхнення співробітників, ні погане інтернет-з’єднання, сервіс відкладеного постингу саме те, що потрібно.
Зручність. Відкладений постинг дає змогу запланувати публікацію з комп’ютера. Іноді це набагато зручніше. Наприклад, якщо ви створюєте зображення у Figma або інших редакторах.
Довгострокове контент-планування. Ви можете планувати контент-план на кілька днів, тижнів, місяців вперед.
Важливо! Публікація відкладеного контенту доступна лише бізнес-акаунтам. Щоб перейти на нього, потрібно зайти до свого Інстаграм-профілю та змінити тип облікового запису на професійний.
Як запланувати публікацію в Інстаграм
Щоб створити відкладену публікацію через Інстаграм зі смартфона, потрібно зайти в обліковий запис, натиснути на плюсик у верхньому правому кутку.
Вибрати «Новий допис».
Вибрати відповідне зображення. Натиснути «Далі».
Вибрати або пропустити фільтр. Натиснути «Додати».
Додати підпис. Перейти до розширених налаштувань.
Вибрати «Запланувати цей допис». Встановити дату та час.
Натиснути кнопку «Указати час».
Щоб переглянути список відкладених публікацій в Інстаграм, потрібно відкрити профіль і натиснути на три смужки у верхньому правому кутку програми.
Натисніть кнопку «Запланований контент».
Усі заплановані публікації ви знайдете у цьому розділі.
Публікація через спеціалізовані сервіси
Один з популярних способів зробити відкладений постинг в Інстаграм — це використовувати спеціалізовані сервіси. Розглянемо переваги та недоліки цього способу, а також найкращі сервіси для автопостингу.
Плюси автопостингу в Інстаграм через спеціалізовані сервіси
Зручність та економія часу. Сервіси автопостингу дають змогу публікувати та редагувати дописи у всіх соціальних мережах одним натисканням кнопки. Якщо, крім Інстаграм, ви дублюєте контент в інші соціальні мережі, сервіси автопостингу заощадять вам час.
Зручне керування. Сервіси відкладеного постингу в Інстаграм дають змогу керувати всім контентом з одного інтерфейсу.
Аналітика та звітність. Багато автопостингових сервісів містять інструменти для аналізу ефективності дописів, включно зі статистикою залучення, кліків та конверсій, що допомагає оптимізувати контент-стратегію. Водночас ви бачите аналітику відразу по всіх підключених соціальних мережах.
Наприклад, у сервісі AgoraPulse можна налаштовувати автоматичні тижневі та місячні звіти.
Додатковий функціонал. Наприклад: сервіс Hootsuite дає змогу обмінюватися повідомленнями всередині програми, розподіляти відповіді на коментарі всередині команди, відстежувати переходи на сайт з Інстаграм.
У сервісі AgoraPulse присутній візуальний календар контенту, в якому можна фільтрувати публікації за статусом і типом контенту.
Мінуси сервісів автопостингу в Інстаграм
Сервіси платні. Вартість передплати починається від $6 на місяць. Сервіси Buffer і AgoraPulse мають безкоштовні версії, але вони передбачають тільки планування контенту без використання додаткових функцій.
Ризик витоку даних. Для використання сервісів автопостингу потрібно надати доступ до облікових записів в соцмережах. У разі витоку даних із сервісу це може завдати шкоди акаунту.
Найкращі сервіси автопостингу в соціальних мережах
Вибір сервісів автопостингу великий. Ми зробили добірку недорогих та функціональних сервісів та зібрали найважливішу інформацію про них у таблиці.
Застосунок | Ключові функції | Тарифи |
Tailwind |
| Від $15 на місяць |
Circleboom |
| Від $25 на місяць |
AgoraPulse |
| Безкоштовно — лімітований набір функцій Від $49 на місяць |
Later |
| Від $25 на місяць |
HootSuite |
| Від $99 на місяць |
Buffer |
| Безкоштовно – обмежений набір функцій Просунутий – $6 на місяць |
Onlypult |
| Від $24 на місяць |
Читайте також:
- «Ідеї для Instagram, які оживлять бізнес-сторінку»;
- «Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів»;
- «Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів отримати реальні гроші».
Як запланувати публікацію через Business Suite
Функція відкладеного постингу в Інстаграм доступна також через офіційний застосунок Business Suite від Facebook. Розглянемо його переваги та недоліки, а також інструкцію з використання.
Плюси Business Suite
Переваги досить вагомі:
- Застосунок повністю безкоштовний та офіційний.
- Можна використовувати додаткові функції: планувальник контенту, перегляд статистики, рекламний кабінет.
- Можна робити публікації як з комп’ютера, так і з телефону.
Мінуси Business Suite
Без недоліків теж не обійшлося:
- Публікація доступна лише у Фейсбук та Інстаграм, а значить немає можливості розміщувати контент в один клік у всіх соціальних мережах.
- У порівнянні із сервісами автопостингу функціонал Business Suite програє. Наприклад, у сервісі немає редактора зображень, організації командної роботи, бібліотеки хештегів, генерації контенту за допомогою штучного інтелекту.
Таким чином, якщо ви публікуєте пости не тільки в Інстаграм та Фейсбук і у вас велика команда, вам буде зручніше використовувати послуги автопостингу. В інших випадках використання Business Suite буде достатньо.
Як зробити відкладений постинг у Business Suite
Зайдіть у програму Business Suite.
Натисніть «Створити допис».
Виберіть обліковий запис, в якому хочете опублікувати пост.
Натисніть «Указати дату й час».
Встановіть потрібний час публікації.
У разі потреби відредагуйте пост і натисніть «Запланувати». Відкладені публікації можна знайти у розділі «Заплановані».
А також у розділі «Планувальник контенту».
Щоб запланувати історію, потрібно перейти на головну сторінку Business Suite і натиснути «Створити розповідь».
Виберіть обліковий запис, в якому хочете опублікувати, завантажте фото або відео, встановіть налаштування.
Натисніть кнопку «Запланувати». Виберіть дату та час.
Запланована історія з’явиться у планувальнику контенту.
Читайте також: «Як зробити конкурс в Інстаграм, який підніме впізнаваність та продажі».
Головне про відкладений постинг
Відкладений постинг в Інстаграм – це чудова можливість оптимізувати роботу зі створення публікацій. Вибирайте спосіб публікації залежно від цілей та особливостей вашого контенту.
Підключайте до Інстаграм чат-бот SendPulse, а також мобільний лендинг та робіть ваш маркетинг ще ефективнішим!