Всі статті

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Як зробити ефективну розсилку у Viber

Анастасія Цапліна

Viber розсилки за порівняно невеликих витрат дають можливість охопити більше потенційних клієнтів із різних країн. У цій статті розкажемо, як збільшити продаж за допомогою Viber розсилок і які є секрети успішної кампанії, а також дамо план покрокових дій.

Як вибрати ідеальний час для попапу, щоб досягти максимальної залученості

Олена Тимофєєва

У статті поговоримо про те, як важливо вибрати правильний час для попапів. Коли їх показувати? Відповідаємо на це та інші питання та ділимося деякими порадами про те, як розробити ідеальну формулу для вашої рекламної кампанії з попапами.

CRM-стратегія: розробка та реалізація

Анастасія Цапліна

Підприємці, прагнучи встигнути за конкурентами та змінами на ринку, часто впроваджують CRM-систему, але не розуміють, як з її допомогою покращити бізнес-процеси. У цьому може допомогти CRM-стратегія. У статті ми розглянемо її складники, дізнаємося, кому вона підходить, як її розробити й уникнути поширених помилок.

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook та власний інтерфейс застосунку

Анастасія Цапліна

У цій статті ви дізнаєтеся, якою буває реклама в Instagram, як вона працює та як її налаштувати. Прочитаєте про обмеження контенту і ознайомитеся з двома варіантами запуску реклами: через застосунок Instagram та Facebook Ads Manager.

Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів

Анастасія Цапліна

У статті розповімо, що впливає на охоплення та чому вони падають. Розберемо 30 способів, як підвищити охоплення за допомогою публікацій, прямих трансляцій та спеціальних застосунків.

RFM-аналіз: вчимося сегментувати клієнтів

Анастасія Цапліна

RFM-аналіз — це метод сегментації великої кількості клієнтів за трьома критеріями: давність (Recency), частота покупок (Frequency) та сума витрат споживача (Monetary). Розкажемо, як виокремити частину споживачів, від якої надходить найбільше грошей, а також розподілити решту за групами залежно від їхньої цінності для компанії.

Навіщо потрібен чат для сайту та 10 кращих сервісів

Анастасія Цапліна

Чат для сайту допомагає швидше та ефективніше надавати клієнтам підтримку, підвищувати залученість та збільшувати конверсію, тому він такий популярний. Розберемо критерії вибору онлайн-чату та визначимо топ найкращих інструментів.