Заробіток у Телеграм: 5 чесних та надійних способів у 2024 році
12 Березня 2024
Як почати заробіток у Телеграмі без вкладень в Україні, які способи вважаються безпечними, і як діяти новачкам, — у цій статті відповімо на найпоширеніші питання.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
12 Березня 2024
Як почати заробіток у Телеграмі без вкладень в Україні, які способи вважаються безпечними, і як діяти новачкам, — у цій статті відповімо на найпоширеніші питання.
8 Березня 2024
Розберемося, як додати музику до сторіз Instagram за допомогою внутрішніх інструментів та сторонніх додатків.
6 Березня 2024
Амбасадор бренду — це важливий елемент бренд-менеджменту, яким користуються і міжнародні корпорації, і невеликі локальні компанії. Хто він та як допомагає продавати товари без нав’язливої прямої реклами — читайте в статті.
1 Березня 2024
Є різні способи стимулювати продажі: реклама, знижки, PR-акції та залучення нових покупців за допомогою своїх постійних клієнтів. Розкажемо, що таке реферальна програма та в чому її вигоди.
26 Лютого 2024
У статті розбираємо, що означає синій прапорець в Інстаграмі, кому її дають і що потрібно для цього зробити. Ділимося порадами, як підвищити шанси на верифікацію.
23 Лютого 2024
Сьогодні розберемося, як підготувати розсилку до 8 Березня різними каналами: email, SMS, Viber, а також через месенджери в соцмережах.
21 Лютого 2024
Розглянемо, що таке адаптивна верстка й чому вона така важлива, а також розберемося, як впровадити цю технологію на свій сайт або в розсилки.
16 Лютого 2024
У цій статті розповімо, як увімкнути коментарі в Телеграм каналі, і розглянемо кілька рішень, які допоможуть автоматизувати модерацію.
14 Лютого 2024
У цій статті ми підготували добірку кращих, на наш погляд, платформ, які допомагають оптимізувати бізнес-процеси та збільшити продуктивність.
9 Лютого 2024
У цій статті ми розповімо, як зробити корисну та красиву розсилку до Дня всіх закоханих та викликати симпатію, а не обурення клієнтів.