Нам довіряють сотні тисяч маркетологів
Навіщо використовувати ланцюжки автовідповідей чат-бота
Хоч робот і не замінить персонал, але допоможе упоратися з великою кількістю завдань. Що вміє чат-бот?
Заміняти людину в рутинних процесах
Користувачі часто запитують про асортимент та ціни, записуються на консультацію та дізнаються графік роботи. Нехай на ці запитання відповідає чат-бот, а менеджер займається важливішими справами.
Відповідати цілодобово
Після 18:00 праця не закінчується. Користувачі можуть контактувати з вашої сторінкою у соцмережах навіть уночі. Налаштуйте чат-бота, щоб він відповідав за вас.
Успішно продавати
Створіть повноцінний магазин у чаті. Чат-бот сформує персоналізовану пропозицію та покаже картки товарів або цілі каталоги з кнопками переходу на сайт.
Впроваджуйте месенджер-маркетинг у декількох соцмережах завдяки платформі SendPulse
Використовуйте конструктор чат-ботів SendPulse, щоб створити автоматизовані ланцюжки повідомлень для Instagram, WhatsApp, Viber, Facebook Messenger та Telegram на одній платформі. Ви зможете розробити сценарій повідомлень для кожного месенджера і створити мультиканальний віджет підписки на сайті, щоб користувачі могли обрати зручний канал зв'язку.
Як створити ланцюжок повідомлень чат-бота
-
Створюємо тригер
Задайте тригер, який запустить найрізноманітніші автовідповіді та ланцюжки повідомлень.
-
Пишемо автовідповідь
Придумайте повідомлення, яке буде надіслано користувачеві, коли тригер спрацює.
-
Налаштовуємо логіку роботи бота
Встановіть послідовність, в якій користувачі будуть отримувати повідомлення.
-
Тестуємо і запускаємо
Перевірте коректність роботи бота в режимі тесту, а потім запускайте ланцюжки автовідповідей у звичайному режимі.
1. Створюємо тригер
Тригер — це умова, за якою відправляється автовідповідь або запускається ланцюжок повідомлень у чаті з користувачем. Існує декілька тригерів, які ви можете налаштувати:


Підписка
Використовуйте тригер, щоб відправити welcome-повідомлення після підписки через вказаний інтервал у хвилинах, годинах, днях.
Ключові слова
Придумайте, які ключові слова можуть писати ваші користувачі до чату, наприклад «ціна», «доставка». Саме вони стануть тригером для автовідповідей у чаті.
Стандартна автовідповідь
Створіть тригер, за яким спрацює універсальна відповідь на будь-яке ключове слово, для якого ще не прописана команда.
Повідомлення про відписку
Налаштовуйте тригер, щоб користувач отримав повідомлення після введення команди відписки.
2. Пишемо автовідповідь
Пишіть автовідповіді коротко й змістовно, щоб привести людину до цільової дії.


Додавайте контент
Повідомлення можуть складатися з декількох текстових блоків. Ви можете додавати до них зображення, файли або списки. До повідомлень Facebook чат-бота можна також додавати картки.


Прикріплюйте швидкі відповіді
Використовуйте швидкі відповіді як підказки користувачеві для вибору відповіді. В одне повідомлення можна додати до десяти таких підказок.


Додавайте блок введення даних
Зберігайте у змінну текст, який користувачі самі надіслали до чату, та використовуйте отримані дані у наступних повідомленнях ланцюжка. За допомогою запита на введення даних ви можете отримувати заповнені заявки й анкети від користувачів.


Вставляйте кнопки
Кнопка використовується як сполучна ланка з наступним повідомленням. Ви можете додати посилання для кнопки, щоб користувач перейшов на потрібний розділ сайту.







Отримуйте інформацію з зовнішніх джерел
Відправляйте запити сторонньому серверу, отримуйте дані та використовуйте їх у чат-боті. Запишіть дані у вигляді змінної або додавайте одразу у повідомлення.
Наприклад, за назвою міста ви можете повідомити про погоду, за назвою товару — здійснити пошук і вивести результат у бот, за даними підписника — зареєструвати його на захід.
Дізнатися більше →
Налаштуйте оплату
Перетворіть чат-бота на ефективний канал продажів для вашого бізнесу. Налаштуйте інтеграцію з платіжними системами та додайте кнопки оплати до ланцюжків повідомлень бота, щоб покупці змогли швидко і безпечно формувати замовлення у чаті.
Дізнатися більше →


Установлюйте затримку
Додайте затримку, щоб додати паузу між повідомленнями. Користувач буде бачити індикатор друкування рівно стільки секунд, скільки ви вкажете.
3. Налаштовуємо логіку роботи бота
Наступні повідомлення відправлятимуться залежно від того, яку кнопку або швидку відповідь натисне користувач. Щоб розвивати ланцюжок автовідповідей, використовуйте функціональні блоки.
Повідомлення
Прикріплюйте стільки повідомлень, скільки знадобиться для інформативного діалогу.
Ланцюжок
Спрямовуйте користувача до існуючого ланцюжку, щоб не створювати дублюючі блоки повідомлень.
Дія
За допомогою цього блоку ви можете переводити чат на адміністратора, призначати тег користувачеві або встановлювати змінну, щоб сегментувати вашу аудиторію. Також налаштовуйте вебхук для відправки даних про подію в ланцюжку бота до вашої системи CRM або CMS.
Пауза
Установлюйте затримку надсилання наступного повідомлення. Вказуйте інтервал від декількох хвилин до одного дня.
Випадковий вибір
Розділіть сценарій на різні ланцюжки в заданому співвідношенні. Можна використовувати для створення квізів і для тестування різних сценаріїв вашого чат-бота.
Запит API
Надсилайте запити даних до зовнішньої системи, щоб отримати інформацію та розмістити її у повідомленнях бота з вашими підписниками.

4. Тестуємо та запускаємо бота
Щоб перевірити правильність відправки повідомлень для кожного окремого ланцюжка, збережіть ланцюжок автовідповідей та відправте його собі. Після перевірки запускайте ланцюжок усім підписникам.

FAQ
Як підключити чат-бота Instagram, WhatsApp, Viber, Facebook та Telegram?
В акаунті SendPulse перейдіть до розділу «Чат-боти» і підключіть чат-бот до обраного каналу. У нашій базі знань є окремий розділ для кожного месенджеру із детальними інструкціями підключення та статтями про налаштування чат-бота.
Як зібрати базу підписників чат-бота?
Збирайте базу контактів за допомогою віджета на сайті. Для створення віджета підписки, в акаунті SendPulse перейдіть у розділ «Чат-боти» та відкрийте «Віджети підписки». Виберіть тип віджета із представлених варіантів. Далі налаштуйте його зовнішній вигляд у редакторі. Коли віджет готовий, натисніть «Зберегти та отримати код». Вставте отриманий код у потрібне місце на сайті. Читайте детальніше про те, як створити віджет підписки.
Як створити ланцюжок автовідповідей у візуальному редакторі?
Налаштуйте автовідповіді й ланцюжки автовідповідей чат-бота у SendPulse за допомогою редактора. Редактор дозволяє прописати сценарій комунікації чат-бота з користувачем. Використовуйте блоки «Повідомлення», «Ланцюжок», «Дія», «Фільтр», «Запит API», «Пауза», «Випадковий вибір». Пов'язувати елементи ви можете за допомогою кнопок та швидких відповідей, які користувач натискатиме у чаті. Читайте більше про те, як створити ланцюжок повідомлень чат-бота для Instagram, WhatsApp, Viber, Facebook Messenger i Telegram.
Чи можна перенаправляти користувача з одного ланцюжка до іншого?
Так, щоб не дублювати блоки повідомлень, всередині кожного ланцюжка ви можете перенаправляти користувача до іншого ланцюжку.
Як створювати ланцюжки, які неприв'язані до тригерів?
В акаунті SendPulse, у структурі бота, натисніть кнопку «Створити ланцюжок» і налаштуйте ланцюжок повідомлень. Після того як ви збережете ланцюжок, можна прив'язати його до будь-якого створеного тригера. Ви також можете перенаправляти користувачів з інших ланцюжків до неприв'язаного ланцюжка.
Що можна додати в повідомлення?
Ви можете додати в повідомлення різні елементи:
- текст — наберіть потрібний текст повідомлення;
- картинку — використовуйте для відправки зображення у повідомленні;
- картку — додавайте до десяти карток товару, щоб повідомлення виглядало, як міні-каталог.
- файл — прикріпіть до повідомлення потрібні документи;
- затримку — вкажіть інтервал в секундах, аби користувач бачив, що йому друкують відповідь.
Як реагує бот, якщо користувач пише слово, яке неточно співпадає з ключовим словом?
Лише окремі слова бот розпізнає як тригери. Скажімо, якщо підписник напише кілька ключових слів або ключове слово у контексті цілої фрази, то у такому випадку чат-бот надасть автовідповідь. Наприклад, підписник відправляє повідомлення «Вітаю! Хочу записатися до стоматолога». У цьому повідомленні одразу два ключових слова: «Вітаю» і «Записатися». Чат-бот розпізнає їх як тригери та надсилатиме швидкі відповіді у чаті. Користувач зможе клікнути на відповідний варіант, тим самим запустивши відповідний ланцюжок із відповідями.
Чи впливає реєстр на розпізнавання чат-ботом команд?
Розпізнавання команди не залежать від реєстру, в якому користувач пише ключові слова у чат. Бот зрозуміє як слово «доставка», так і «Доставка».
Налаштуйте чат-бота для свого бізнесу вже зараз
Розпочати роботу
або