Всі статті

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Найкращі методи NPS-опитувань: поради і приклади

Ірина Компанець

У цій публікації ми розкажемо, що таке NPS-опитування, як оцінити його результати, які методи оцінювання NPS можна вважати найбільш ефективними, а також покажемо вдалі приклади з досвіду реальних компаній.

Як форматувати текст у Телеграмі

Ольга Борисенко

Шпаргалка з форматування тексту в Telegram: які тут є стилі шрифту і як застосовувати їх, щоб було красиво й корисно. Також поділимось лайфхаками зі стилями, який зробить ваш канал зручнішим для підписників.

Cайт-портфоліо: поради, ідеї та приклади

Олена Тимофєєва

З чого почати, про що і як писати, щоб залучити потенційних клієнтів і виокремитися з натовпу? У цій статті розкажемо, що саме робить сайт-портфоліо сильним та переконливим, дамо кілька порад та покажемо приклади чудових портфоліо.

Кинутий кошик: як налаштувати продавальний ланцюжок листів

Анастасія Цапліна

У цій статті розповімо, які листи та повідомлення підштовхнуть клієнта до покупки і як налаштувати ланцюжок про кинутий кошик за допомогою конструктора тригерних розсилок.У цій статті розповімо, які листи та повідомлення підштовхнуть клієнта до покупки і як налаштувати ланцюжок про кинутий кошик за допомогою конструктора тригерних розсилок.

Як зробити ефективну розсилку у Viber

Анастасія Цапліна

Viber розсилки за порівняно невеликих витрат дають можливість охопити більше потенційних клієнтів із різних країн. У цій статті розкажемо, як збільшити продаж за допомогою Viber розсилок і які є секрети успішної кампанії, а також дамо план покрокових дій.

Як вибрати ідеальний час для попапу, щоб досягти максимальної залученості

Олена Тимофєєва

У статті поговоримо про те, як важливо вибрати правильний час для попапів. Коли їх показувати? Відповідаємо на це та інші питання та ділимося деякими порадами про те, як розробити ідеальну формулу для вашої рекламної кампанії з попапами.

CRM-стратегія: розробка та реалізація

Анастасія Цапліна

Підприємці, прагнучи встигнути за конкурентами та змінами на ринку, часто впроваджують CRM-систему, але не розуміють, як з її допомогою покращити бізнес-процеси. У цьому може допомогти CRM-стратегія. У статті ми розглянемо її складники, дізнаємося, кому вона підходить, як її розробити й уникнути поширених помилок.