Конверсійний маркетинг — це комплекс дій, спрямованих на підвищення рівня конверсії, тобто на збільшення кількості відвідувачів сайту, які, в залежності від поставлених цілей, стають лідами або клієнтами.

Важливість конверсійного маркетингу

У порівнянні з офлайн магазинами, в інтернет маркетингу генерувати ліди простіше і дешевше, проте рівень конверсії значно нижче. Середній показник конверсії лендінгу становить від 3 до 15%. Коефіцієнт багато в чому залежить від сфери бізнесу.

Конверсійний маркетинг спрямований на відстеження ефективності конверсії сайту. Аналіз статистики допомагає дізнатися причини низького рівня конвертації та виявити етапи, на яких клієнти "випадають" з воронки продажів. Це дозволяє вчасно вжити необхідних заходів для повернення потенційних покупців.

Дізнатися показник конверсії можна за формулою нижче.

Формула вираховування конверсії

Припустімо, з 10 000 відвідувачів сайту 100 стають покупцями, значить, рівень конверсії становить 1%. Конверсійний маркетинг допомагає підвищити співвідношення цих показників. В даному випадку збільшення конверсії навіть на один відсоток принесе бренду 200 продажів. Підвищіть коефіцієнт до 5% або 10% і дохід збільшиться в кілька разів.

Як покращити ефективність конверсійного маркетингу?

  1. Оптимізуйте сайт компанії
  2. Взаємодійте з цільовою аудиторією
  3. Вибудовуйте надійний імідж бренду
  4. Автоматизуйте рутинні процеси

Конверсійний маркетинг заснований на відстеженні конверсії. Нижче ми підготували кілька дієвих порад, які допоможуть поліпшити статистику і підвищити загальну результативність.

Оптимізуйте сайт компанії

Це допоможе підняти його в результатах видачі і збільшити кількість відвідувачів. Подивіться, що потрібно зробити.

  • Покращіть юзабіліті сайту. Погана юзабіліті — одна з поширених причин низького рівня конверсії. Наприклад, складна навігація по сайту може ускладнювати пошук потрібного продукту. Простежте, щоб назва картки товару і її опис відповідали один одному. Переконайтеся, що структура сайту логічна, а фільтри налаштовані правильно. Не перевантажуйте користувачів великою кількістю опцій — це ускладнює шлях покупця.
  • Проведіть SEO оптимізацію. Перше, що робить споживач, коли хоче купити продукт, шукає його в Google. Оптимізуйте сайт, щоб отримати більше лідів і допомогти покупцям знайти ваш товар.
  • Оптимізуйте сайт для мобільних пристроїв. Мобільна оптимізація необхідна через глобальне використання смартфонів і величезну кількість часу, який люди витрачають на них. Переконайтеся, що всі елементи вашого контенту, наприклад, картинки, кнопки CTA і посилання — клікабельні і добре відображаються на екранах з різною роздільністю.

Взаємодійте з цільовою аудиторією

Ще одна причина низького рівня конверсії — просування продуктів бренду серед незацікавлених користувачів. Таке буває, коли компанія створює нечіткий офер або використовує для комунікації застарілу базу контактів.

Нижче ви бачите ряд корисних рекомендацій, які допоможуть підвищити ефективність взаємодії з аудиторією. Ці поради дозволять комунікувати виключно із зацікавленими користувачами і підтримувати їх залученість.

  • Запускайте реактиваційні кампанії. Надсилайте реактиваційні листи, щоб залучити до взаємодії пасивних користувачів. Продовжуйте комунікувати з тими, хто відгукнувся, і видаляйте зі списку розсилки тих, хто проігнорував звернення.
  • Використовуйте персоналізацію. Створюйте більш релевантні пропозиції та допомагайте користувачам знаходити вирішення конкретних завдань. Почніть з використання імені підписника в темі листа і не обмежуйтеся цим. Надсилайте персоналізовані листи, SMS і web push повідомлення на підставі сегментації.
  • Сегментуйте аудиторію. Групуйте людей в сегменти на підставі загальних характеристик, таких як вік, стать, країна проживання. А щоб підвищити залученість і релевантність контенту, використовуйте поведінкову сегментацію.
  • Показуйте таргетовану рекламу. Для цього використовуйте Google Ads та Facebook Ads, рекламні платформи з широким охопленням і безліччю опцій.. Залучіть теплі ліди за допомогою рекламних кампаній, орієнтованих на зацікавлених користувачів.
  • Використовуйте ремаркетинг і ретаргетинг. Ретаргетинг сприяє збільшенню лідогенераціі через показ оголошень, які відповідають пошуковим запитам користувачів і їх поведінки на сайті. У свою чергу, ремаркетинг — це повторне відображення рекламних банерів з товарами, що були переглянуті раніше. Налаштовують показ таких оголошень за допомогою пікселя відстеження або тега JavaScript.

Вибудовуйте надійний імідж бренду

Зробіть ваш бренд помітним — це допоможе мотивувати людей ділитися вашим контентом в соціальних мережах і залучати теплі ліди, які буде легше конвертувати.

Ось, над чим ще важливо працювати для побудови іміджу бренду.

  • Створюйте релевантний контент. Робіть професійні знімки продуктів бренду, використовуйте якісні ілюстрації, пишіть інформативні описи. Виділіть переваги товару і робіть акцент на вигодах його використання. Створіть чіткий заклик до дії, щоб підштовхнути користувачів до покупки.
  • Демонструйте соціальні докази. Добрі відгуки та огляди, розміщені на сайті, — відмінний спосіб розвіяти сумніви клієнтів, які поки що не наважуються на покупку. Проводьте опитування серед покупців і заохочуйте їх до зворотного зв'язку.
  • Використовуйте мультиканальність. Розповідайте про бренд через різні маркетингові канали, такі як email, SMS, чат-боти. Вибирайте тільки ті способи комунікації, які релевантні для вашої цільової аудиторії. Детальніше про поєднання декількох каналів і побудову стратегії розсилок розповів директор з розвитку SendPulse Олександр Рись.

Автоматизуйте рутинні процеси

Автоматизуйте повторювані завдання, які виконує служба підтримки або відділ продажів, наприклад, реєстрацію користувачів, відповіді на найбільш поширені питання, пояснення характеристик продукту.

Подивіться, як це можна реалізувати.

  • Email маркетинг. Надсилайте привітальні листи, інформаційні крапельні кампанії, листи про покинутий кошик. У SendPulse ви можете безкоштовно відправляти ці та інші види тригерних повідомлень.
  • Чат-бот маркетинг. Використовуйте віртуального помічника, щоб економити час служби підтримки, взаємодіяти з користувачами 24/7 і просувати їх вниз по воронці продажів. Наприклад, чат-бот допоможе користувачам забронювати номер в готелі або познайомитися з послугами компанії.
  • Web push маркетинг. Надсилайте push повідомлення, щоб інформувати аудиторію про новини та пропозиції бренду.
  • SMS маркетинг. Відмінний спосіб ініціювати миттєві продажі, інформувати про знижки та запускати конкурси, щоб мотивувати клієнтів до покупки.

Хочете отримати більше корисних рекомендацій? Тоді прочитайте цю статтю. У ній зібрані 20 ефективних прийомів збільшення конверсії.

Також шукали з "Конверсійний маркетинг "
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Конверсійний маркетинг "

Оцінка: 5 / 5 (2)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке конверсійний маркетинг: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.