Opt-out — це підхід в маркетингу, який дозволяє підписникам відмовитися від отримання листів бренду. Закон про заборону спаму (CAN-SPAM Act of 2003) зобов'язує всі компанії додавати в свої повідомлення посилання відписки, щоб клієнти могли зупинити розсилку в будь-який момент.

Сучасні email сервіси, такі як SendPulse, автоматично додають адреси клієнтів, які відписалися, в чорний список, щоб не допустити подальшу розсилку листів.

Цікаво, що посилання відписки додають не тільки добросовісні відправники. Спамери теж використовують opt-out в своїх листах. Для них відписка клієнта повідомляє, що адреса реальний, а це дає зелене світло подальшій відправці спаму.

Також шукали з "Opt-out"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Opt-out"

Оцінка: 4 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке opt-out: значення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.