Всі статті

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Тренди масових комунікацій 2022: як бізнес використовує email, SMS, Viber-розсилки та чат-ботів

Юлія Прима

Юлія Прима

27 Гру. 2022

Вирішили поділитися внутрішньою статистикою SendPulse, щоб привідкрити завісу популярності конкретних інструментів, сформулювати ефективні підходи до організації масових комунікацій та допомогти маркетологам, CMO, власникам бізнесу й комунікаційникам розробити стратегію на 2023 рік.

Кейс: як бот допомагає постраждалим від війни

Юлія Михайлюк

Розказуємо про чат-бот руху «Студреспубліка», що допомагає українцям не тільки отримувати життєво важливу інформацію, гуманітарну та інші різновиди допомоги, а і простягнути руку помочі постраждалим від війни.

Як зробити конкурс в Інстаграм, який підніме впізнаваність та продажі

Анастасія Цапліна

Конкурси в Інстаграм допомагають збільшити охоплення, підвищити активність в акаунті, набрати нових підписників та підняти продажі. Розповідаємо, якими вони бувають і як провести конкурс правильно.

Що таке трипваєр і як він збільшить конверсію лідів у покупки

Ольга Борисенко

Пояснюємо простими словами, що таке трипваєр, як його застосовувати у воронці продажів онлайн- і офлайн-бізнесу. Покажемо приклади вдалих та невдалих трипваєрів, дамо готову шпаргалку для створення свого товару-трипваєра.

13Chats стане частиною SendPulse: коли, чому й що зміниться в роботі платформи

Юлія Прима

Юлія Прима

12 Гру. 2022

13Chats розвивався в рамках групи компаній SendPulse із 2020 року, а з 2023 стане повноцінною частиною материнської компанії. Що це принесе користувачам та коли завершиться об’єднання, розповімо далі.

Що таке квізи і як створити квіз, який приноситиме ліди

Анастасія Цапліна

Розкажемо про інструмент, який допомагає залучати клієнтів, відпрацьовувати заперечення та робити більше продажів. Як створити квіз, який приноситиме ліди? Покрокова інструкція з прикладами в статті

Як зробити попап, який конвертує, а не дратує

Ольга Борисенко

Розкажемо про найкращі методи роботи зі спливною рекламою. Покажемо гарні приклади дизайну попапів і пояснимо, чому вони вдалі або ні. Також розглянемо кілька поширених помилок у дизайні вікон-підказок та дізнаємося, як їх уникнути або виправити.