Як стати фрілансером: інструкція для початківців
28 Вер. 2022
Розповідаємо, як стати фрілансером із нуля без досвіду, на яких українських та закордонних ресурсах шукати замовників та де вчитися, щоб заробляти в інтернеті.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями, трендами та практиками. У розділі «Статті» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
28 Вер. 2022
Розповідаємо, як стати фрілансером із нуля без досвіду, на яких українських та закордонних ресурсах шукати замовників та де вчитися, щоб заробляти в інтернеті.
27 Вер. 2022
Розповідаємо про брендинг, їхні складники, а також про те, як він впливає на позицію компанії серед конкурентів та цільову аудиторію.
21 Вер. 2022
Розказуємо, як порахувати ціну ліда. Розглядаємо, з чого вона складається, за якими формулами вираховується, як знижувати її без шкоди для прибутку та які інструменти використовувати.
16 Вер. 2022
Розказуємо, як складати контент-план в Інстаграмі, чим він допомагає в роботі та які особливості планування цієї соцмережі.
12 Вер. 2022
Розказуємо, що таке хостинг сайтів і як він працює, які переваги та недоліки кожного з типів хостингу. Допоможемо визначитися, який хостинг вибрати під свій проєкт. Адже від цього значною мірою залежить ефективність роботи сайту, задоволеність відвідувачів та SEO-просування.
9 Вер. 2022
Що таке стратегія маркетингу, якою вона може бути та як її розробити, щоб ваша компанія успішно розвивалася, нарощувала обсяги продажу та прибутку й чітко розуміла, у якому напрямі рухатися.
6 Вер. 2022
У статті розкажемо, які з практик компанії підтримують наших працівників і тих, хто потребує нашої особливої уваги: військових, дітей героїв, що загинули, похилих людей тощо.
2 Вер. 2022
Розбираємося, що таке хештеги, якими вони бувають і чим корисні бізнесу. Розказуємо, як правильно писати хештеги та про які особливості хештегів у найпопулярніших соцмережах варто пам'ятати.
31 Сер. 2022
Розказуємо, чим мобільний лендинг відрізняється від інших посадкових сторінок і як зробити зручний для користувача мобільний дизайн. На прикладах пояснюємо, що має бути на мобільній сторінці, а чого варто уникати.
26 Сер. 2022
Виявлення потреб клієнта — один із найважливіших етапів як у продажах, так і у формуванні лояльності. Про те, як виявляти проблеми клієнтів розкажемо у статті.