Вебінари

Стратегії утримання клієнтів для зростання бізнесу [Запис вебінару]

1 minute
Оновлено 29 Лютого 2024

Запис вебінару «Стратегії утримання клієнтів для зростання бізнесу».

Експерт: Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan

На вебінарі розглянули:

  • Чому важливо утримувати клієнтів?
  • Як розрахувати показники утримання клієнтів?
  • Стратегії утримання клієнтів: онбординг, комунікація, робота з Champion Users, вплив на розвиток продукту для клієнта.

Дата публікації:

30 Листопада 2023
Olena Prokhoda

Event marketing manager at SendPulse

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter