Корисні інструменти

Найкращі платні та безплатні CRM у 2024 році

11 minutes

Найкращі платні та безплатні CRM у 2024 році

CRM заощаджує час та допомагає керувати відносинами з клієнтами. У цій статті ми зібрали список найкращих платних та безплатних платформ. Розглядаємо функції, а також переваги та недоліки кожної з них.

Що таке CRM

CRM-система для бізнесу — це програмне забезпечення для обліку угод та контролю взаємодій з клієнтами. Допомагає збирати статистику з продажів, дій покупців та співробітників, а також аналізувати дані. Показує результати поетапно у вигляді воронки продажів та на дашбордах. Надає можливості для організації командної роботи, у тому числі за допомогою внутрішніх чатів та системи повідомлень.

Ми склали огляд сервісів для малого та середнього бізнесу. Здебільшого вони універсальні, тож їх можна використовувати для автоматизації маркетингу і продажів у різних галузях.

Ми виділили основні причини. CRM дає змогу:

  • Зберігати всю інформацію про клієнтів в одному місці. Вона записує дані клієнта та фіксує кожну взаємодію. Співробітники різних відділів можуть легко дістати доступ до інформації або оновити її в базі даних.
  • Забезпечити найкраще обслуговування клієнтів. Кожен співробітник може отримати всі дані клієнтів, включно з недавніми покупками, уподобаннями, списком бажань, — і використовувати цю інформацію, щоб підготувати актуальні та персоналізовані пропозиції.
  • Розвивати внутрішню співпрацю. За допомогою CRM можна призначати завдання та переглядати їхні статуси, щоб легко зрозуміти, що зараз виконується та які процеси є пріоритетними.
  • Автоматизувати рутину та заощаджувати час. Ви можете використовувати дані клієнтів із CRM для автоматизації щоденних завдань, пов’язаних із клієнтами — від вітальних листів до повідомлень про підтвердження замовлення.
  • Легко збирати та експортувати дані та аналізувати їх. Завдяки тому, що всі дані зберігаються в одній базі CRM, прискорюється створення звітів та їхнього аналізу.

ТОП платних CRM-систем для бізнесу

Різниця між платними та безплатними платформами досить умовна, тому що здебільшого розробники пропонують або обмежені безкоштовні версії, або демодоступ для ознайомлення з функціями. Ми зібрали CRM для бізнесу, де хороший вибір функцій поєднується з оптимальною тарифною політикою.

SendPulse

Безкоштовна CRM для малого та середнього бізнесу, яка в комплексі з іншими сервісами екосистеми SendPulse допомагає автоматизувати продажі, маркетингові кампанії та спілкування з клієнтами. Система дає змогу працювати над угодами в команді та призначати відповідальних менеджерів.

У безплатній версії CRM доступно дві воронки продажів. Картки клієнта створюються в один клік. У них можна вказати всю необхідну інформацію, позначити пріоритет, додати чек-листи та зв’язки й з іншими завданнями, угодами чи контактами, прикріпити файли.

Безкоштовна CRM SendPulse
Безкоштовна CRM SendPulse

Є таск-менеджер. Дані можна дивитися на канбан-дошці або як список. Статистика показується на дашборді.

Додавання угоди в CRM SendPulse

Плюси:

  • Проста, зрозуміла та повністю безплатна CRM з підтриманням української, англійської, турецької, російською та багатьох інших мов.
  • Можливість командної роботи.
  • Омніканальні воронки продажів та система комунікацій: чат-боти, email, SMS, Viber-розсилки, push-сповіщення, попап-форми, конструктор сайтів та мультипосилань.
  • Авторозсилки за налаштованими подіями.
  • Автоматичне створення угод за вказаними діями.
  • Можливість переглянути дані за кілька років.
  • Допомога техпідтримки 24/7 багатьма мовами — у тому числі й українською мовою — у разі складнощів.

Мінус:

  • На безкоштовному тарифі доступно лише 2 мультиворонки, 2 дошки та об’єм диска 1 Гб.

Ціни: є безплатний тариф необмежений за часом, але обмежений за кількістю воронок, дошок і користувачів. Тариф «Базовий» коштує від 27 доларів США на місяць і дає доступ для роботи в акаунті десятьом менеджерам, можна створювати 5 мультиворонок та 5 дощок. Якщо потрібно більше можливостей та ресурсів, можна вибрати інші тарифні плани.

eWay-CRM

eWay-CRM — це комплексне програмне забезпечення, яке є частиною Microsoft Outlook. Об’єднує продажі, маркетинг, управління проєктами та операціями в одному місці. Завдяки йому Outlook із програми розсилки перетворюється на ефективну CRM. Фрілансери та стартапери цінують його безоплатну версію.

Контакти в eWay-CRM
Контакти в eWay-CRM

Функції вільного доступу: автоматичне відстеження електронної пошти заощаджує багато часу. Категорії угод, які можна налаштувати, допомагають упорядкувати потенційних клієнтів. eWay-CRM підкаже вам, коли зв’язатись із клієнтом, та надасть попередній перегляд наявної комунікації.

Плюси:

  • Працює навіть в автономному режимі.
  • Простий і зрозумілий інтерфейс користувача.
  • Можна налаштовувати.
  • Є шаблони.

Мінуси:

  • Використовувати його може лише один користувач.
  • Немає мобільного застосунку.
  • Підтримку можна отримати лише електронною поштою або в групі спільноти.

Ціни: є безплатний план з обмеженими можливостями. Розширена підписка коштує від 18 доларів США на місяць за користувача.

Vtiger CRM

Синхронізація з генеративним штучним інтелектом GPT допомагає покращувати контент та забезпечувати найкращий сервіс для клієнтів.

Функції у вільному доступі: управління процесами, автоматизація робочого процесу, збір статистики продажів, розумні оповіщення, інтеграція соцмереж, синхронізація електронної пошти та багато іншого.

Нові контактні дані у Vtiger CRM
Нові контактні дані у Vtiger CRM

Плюси:

  • Необмежені можливості налаштування.
  • Дає змогу користувачам легко створювати маркетингові шаблони.
  • Є інтеграція із SendPulse.

Мінуси:

  • Брак інструкцій.
Принципи роботи Vtiger CRM

Ціни: є 15-денна безплатна пробна версія для планів Professional та Enterprise. Після цього мінімальна оплата становитиме 20 доларів на місяць. На сайті є калькулятор вартості.

Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems CRM містить функції для продажу, електронного маркетингу та обслуговування клієнтів в одній зручній системі. Підійде для малого бізнесу та нових компаній.

Функції вільного доступу: безплатний план доступний для двох користувачів та 100 записів компанії. Є всі необхідні функції для малого бізнесу: наприклад, керування контактами, зберігання документів, інтеграція, спеціальні звіти та параметри налаштування тощо.

Інформаційна панель Really Simple Systems CRM
Інформаційна панель Really Simple Systems CRM

Плюси:

  • Інтерфейс орієнтований на весь процес продажів.
  • Простий у використанні.
  • Ефективно інтегрується з електронною поштою.
  • Вибір установок.

Мінуси:

  • Повільне завантаження сторінки.
  • Брак інтеграцій на безоплатному тарифі.

Ціна: Really Simple Systems пропонує 14-денну демоверсію, обмежений безплатний план та розширені платні плани від 12 євро за користувача на місяць. Скільки коштуватиме подальше використання програми, на сайті не повідомляється. Щоб дізнатися це, доведеться надіслати запит до відділу продажів.

Worksection

Система для управління проєктами та командами в різних сферах: розроблення ПЗ, дизайн-студії та архітектурні бюро, адвокатські контори, маркетингові агенції, продажі, освіта, рекрутинг.

  • 5 користувачів та 2 проєкти в безплатній CRM;
  • інтерфейси у тому числі українською та російською мовами;
  • для візуалізації проєктів використовуються канбан-дошки й діаграма Ганта, доступна на розвинених тарифах;
  • ключові показники зібрані на дашборді;
  • до завдань можна прикріплювати файли та спілкуватися з колегами в коментарях.
Інтерфейс CRM Worksection
Інтерфейс CRM Worksection

Плюси:

  • Простота та гнучкість.
  • Облік ресурсів — допомагає планувати витрати часу та коштів.
  • Вбудований чат у кожному завданні.
  • Автоматичні повідомлення відповідальним за завдання.
  • Відкритий API, що дає змогу інтегрувати необхідні програми: Slack, Google Диск, Telegram та інші.
  • Застосунок для iOS та Android.

Мінус:

  • У безплатній версії більшість можливостей недоступна.

Ціни: для повноцінного застосування CRM потрібно заплатити від 3 доларів США за користувача на місяць.

Flowlu

Підходить для організації спільної роботи над проєктами, де важливо встановити план-графік, враховувати терміни та витрати за кожним етапом. Завдання показуються як картки на канбан-дошці, нові додаються в один клік.

Інтерфейс Flowlu
Інтерфейс Flowlu

Інструменти та можливості Flowlu:

  • канбан-дошка для показу завдань;
  • ведення Agile проєктів;
  • тайм-трекінг;
  • вбудовані календар подій та таск-менеджер;
  • виставлення та оплата рахунків;
  • управління фінансами, докладні звіти;
  • створення інтелект-карток;
  • внутрішній месенджер;
  • база знань.

Плюси:

  • Невисока вартість за повну версію програми, порівняно з аналогами.
  • Підказки на кожен крок нового користувача, відеоінструкції з налаштування системи.
  • Зручний інтерфейс. Легко керувати списками завдань — картки можна перетягувати, сортувати, створювати списки.
  • Облік витрачених ресурсів: кількість робочих годин кожного працівника, сума витрат за проєктами.
  • Можливість пов’язати всю електронну пошту із системою та вести email комунікацію з єдиного місця.
  • Застосунок для iOS та Android.
  • Інтеграція із сервісом IP-телефонії Twilio.

Мінуси:

  • Безплатна версія розрахована лише на двох користувачів у системі.
  • Немає можливості повноцінно працювати з фінансами в мобільному додатку.
  • Мало інструментів комунікації: так, email інтеграція передбачена лише на платних тарифах.

Ціна: тариф із розширеним функціоналом починається від 29 доларів США на місяць за 8 користувачів та 10 Гб вільного місця.

Радимо ознайомитись:

Mailchimp

Mailchimp — комплексна платформа для автоматизації маркетингу та бізнес-процесів. Один з інструментів — CRM-система, яка дає змогу:

  • створювати аудиторії та керувати ними;
  • контролювати угоди;
  • створювати сегменти;
  • аналізувати ЦA;
  • додавати до 500 контактів у безкоштовній версії;
  • використовувати інші інструменти Mailchimp та сторонні інтеграції.
Управління аудиторією у CRM Mailchimp
Управління аудиторією у CRM Mailchimp

Плюси:

  • Зручна сегментація та фільтрація даних.
  • Сервіс email розсилок — до 1000 електронних листів на місяць безкоштовно.
  • Конструктор лендингів.
  • Базова аналітика та звіти.
  • Програми для Android та iOS.

Мінус:

  • Багато потрібних інструментів доступні лише на платній основі.

Ціна: платна версія коштує від 12 євро за місяць

Рекомендуємо до прочитання: «RFM-аналіз: вчимося сегментувати клієнтів».

Як вибрати кращу безплатну CRM для бізнесу

Ось кілька основних критеріїв, які треба враховувати під час вибору CRM-системи:

  • Функціональність. Оцініть функції CRM та переконайтеся, що вони відповідають потребам вашого бізнесу. Це може містити управління контактами, воронки продажів, маркетингові можливості, аналітику тощо.
  • Інтеграція. Дізнайтеся, які інтеграції доступні для вибраної CRM. Важливо, щоб вона добре взаємодіяла з іншими інструментами, які ви використовуєте для розсилок, обліку тощо.
  • Інтерфейс користувача та зручність використання. Переконайтеся, що CRM має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який легко засвоять ваші співробітники.
  • Масштабованість. Подумайте про майбутнє зростання бізнесу і виберіть програмне забезпечення, яке легко масштабується і адаптується до потреб, що змінюються.
  • Безпека даних. Це має бути пріоритетом. Переконайтеся, що вибрана система CRM пропонує надійні механізми захисту інформації.
  • Підтримка та навчання. Важливо мати доступ до техпідтримки та ресурсів для навчання персоналу. Дізнайтеся, які варіанти пропонує постачальник CRM.

ТОП безкоштовних CRM для бізнесу

Якщо вам важливо працювати без витрат на CRM, зверніть увагу на варіанти із цього розділу. Але варто враховувати, що здебільшого платформи суттєво обмежують функціональність на безплатних тарифах.

Trello

Trello зазвичай використовується як таск-менеджер, але його можна кастомізувати та перетворити на CRM для малого бізнесу. Створіть дошку та стовпці з етапами воронки продажів. Додайте контакти у вигляді карток та вкажіть в описі інформацію про клієнта. Проставте позначки для визначення пріоритетів.

Trello як CRM
Trello як CRM

До десяти дощок на обліковий запис можна створювати безкоштовно.

Що є в Trello:

  • канбан-дошки для показу завдань за етапами;
  • картки з полями для описів, чек-листами та вкладеннями;
  • календар;
  • інструменти автоматизації;
  • шаблони та докладні посібники з роботи;
  • інтеграції з іншими сервісами.

Плюси:

  • Простота та доступність.
  • Понад двісті інтеграцій із сервісами, які допоможуть побудувати ефективну вирву продажів: Crmble, Pipedrive, Zoho Desk, Salesforce, Slack та інші.
  • Можливість використовувати інші продукти Atlassian під час роботи над проєктами.
  • Програми для Android та iOS.

Мінус:

  • Базовий функціонал Trello як CRM досить слабкий. Необхідно налаштовувати інтеграції, частина з яких може коштувати недешево.

Zoho

Безплатна CRM система для товарного бізнесу підтримує до трьох користувачів та містить необхідний набір інструментів для комунікацій із клієнтами та продажу:

  • управління лідами, контактами та угодами;
  • контроль виконання завдань;
  • додавання подій;
  • мультиканальний маркетинг;
  • інтеграції з іншими програмами компанії та багато іншого.
Ліди в Zoho CRM
Ліди в Zoho CRM

Плюси:

  • Інтеграція для email маркетингу, яка дає змогу створювати більш персоналізовані розсилки прямо з CRM.
  • Інструмент для відстеження поведінки аудиторії на сайті.
  • Автоматизація робочих процесів.
  • Перенесення даних з інших CRM.
  • Детальні звіти.
  • Можливості кастомізації.
  • Застосунки для Android, iOS, iPadOS.

Мінус:

  • Безкоштовно доступна лише базова аналітика, за просунуту потрібно доплачувати.

Bigin

Bigin — ще один продукт Zoho для малого бізнесу. Тут є все необхідне для оптимізації відносин із клієнтами:

  • управління угодами та доставкою замовлень;
  • онбординг та підтримка клієнтів;
  • дашборди із даними;
  • інструменти для збору зворотного зв’язку;
  • таск-менеджер.
Інтерфейс CRM-системи Bigin
Інтерфейс CRM-системи Bigin

Плюси:

  • Простий інтерфейс.
  • Багато шаблонів.
  • Вбудована телефонія.
  • Інтеграція з Zapier і Zoho Desk.
  • Програми для Android, iOS, iPadOS, MacOS.

Мінуси:

  • У безкоштовній CRM можна створити лише одну воронку продажу на 500 записів.
  • Якщо користувачів більше за один, доведеться перейти на платний тариф.
  • Автоматизація робочих процесів у безплатній версії не передбачена.
  • Масові email розсилки, конструктор лендингів, просунута аналітика та низка інтеграцій доступні лише на платних тарифах.

Zadarma

Система управління клієнтами, лідами, телефонними продажами. Підходить для автоматизації процесів колл-центру завдяки інтеграції з IP-телефонією та АТС Zadarma. Оптимальне рішення для бізнесу, де менеджери часто спілкуються з клієнтами телефоном.

Наочний дашборд з угодами
Наочний дашборд з угодами

Повністю безплатна CRM для будь-якої кількості співробітників. Особливість — на обліковому записі має бути підключена АТС Zadarma.

Що є в CRM:

  • завдання;
  • воронка продаж;
  • звіти;
  • інтеграція з іншими CRM;
  • IP-телефонія; дзвінки з браузера в один клік;
  • керування спільною роботою;
  • експорт та імпорт бази клієнтів.

Плюси:

  • Весь функціонал для збору та аналізу даних із продажу надається безкоштовно.
  • Можливість керувати відділом продажів: ставити завдання, розподіляти ролі між операторами, проєкт-менеджерами, адміністраторами.
  • Дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM із записом розмови та журналом операцій клієнта.
  • Сучасний інтерфейс: зручне відображення завдань на канбан-дошці.
  • Віртуальні номери для роботи в 100 країнах світу.

Мінус:

  • Робота у CRM-системі залежить від стабільності інтернету.

Gincore

Ця система розроблена спеціально для управління майстернею з ремонту електроніки, а надалі адаптована для сервісних центрів будь-яких напрямів. Програма допомагає вести бухгалтерію та складський облік, керувати відносинами з клієнтами.

Оцінка ефективності в Gincore
Оцінка ефективності в Gincore

Безкоштовна CRM дає доступ до повного функціоналу для однієї особи з обмеженням до 30 замовлень на місяць. Щоб збільшити кількість співробітників та замовлень, необхідно купувати підписку.

Що є в Gincore:

  • управління замовленнями та завданнями, журнал операцій;
  • SMS-розсилка зі статусом ремонту;
  • облік;
  • система складського зберігання.

Плюси:

  • Вдале галузеве рішення для майстерень.
  • Інтеграція з IP-телефонією та сервісами аналітики.
  • Облік вироблення майстрів та історія змін.
  • Автоматичний розрахунок зарплати та відсотка від виконання плану щодо кожного співробітника.
  • Інтеграція із фіскальними реєстраторами.
  • Зручно вести бухгалтерію.

Мінус:

  • Базовий тариф не підходить для великих сервісів через обмеження.

Hubspot

CRM підходить як для мікроорганізацій, так і великого бізнесу. У ній є:

  • відстеження угод та фінансових результатів у реальному часі;
  • інструменти для маркетингу;
  • велика кількість інтеграцій, включно з безплатними: Zapier, Facebook Ads, Google Ads, Slack, Mailchimp та іншими.
Інтерфейс Hubspot
Інтерфейс Hubspot

Плюси:

  • Необмежена кількість користувачів.
  • Детальна інформація щодо угод.
  • Деталізовані звіти.
  • Управління рекламними кампаніями із єдиного місця.
  • Надсилання email кампаній та відстеження залучення.
  • Розклад зустрічей.
  • Живий чат.
  • Створення лендингів у конструкторі Hubspot для отримання лідів.
  • Зручна фільтрація.
  • Можливість за додаткову плату розширити функціонал, наприклад, підключити приймання платежів та IP-телефонію.
  • Детальні інструкції щодо роботи на платформі.
  • Програми для Android та iOS.

Мінус:

  • Частина функціонала доступна лише на платному тарифі, включно з інструменти автоматизації.

ClickUp

Ця CRM-система популярна серед багатьох відомих компаній. Включає:

  • канбан-дошки;
  • таблиці даних;
  • необмежену кількість завдань;
  • інструменти для комунікацій, включно з інтеграцією електронної пошти.
Система ClickUp CRM
Система ClickUp CRM

Плюси:

  • Автоматизація робочих процесів.
  • Візуалізація даних у різних варіантах: понад 50 віджетів для дашборду.
  • Інструменти внутрішньої комунікації.
  • Зручна фільтрація за тегами.
  • Вбудований редактор документів.
  • Вбудований калькулятор угод.
  • Шаблони для різних галузей діяльності.
  • Безліч інтеграцій.
  • Відстеження витрат часу.
  • Створення інтелект-карток.
  • Застосунки для Android та iOS.

Мінуси:

  • За інструменти для командної роботи треба доплачувати.
  • На безоплатному тарифі можна переглядати активність у робочому просторі лише за один день.

Порівняння ТОП-5 універсальних систем на безплатних тарифах

Вибрали п’ять CRM із функціоналом, достатнім для повноцінної роботи. У таблиці нижче — порівняння за ключовими характеристиками.

Критерій SendPulse eWay-CRM Mailchimp Zoho Flowlu
Простота та зручність + + +/- + +
Число користувачів у безплатній CRM 5 не обмежена не обмежена 3 2
Мультиканальний маркетинг + з додатковими інтеграціями з додатковими інтеграціями + з додатковими інтеграціями
Статистика, дашборди + + + + +
Облік витрачених ресурсів + + +
Застосунки для Android та iOS розробляються + + + +

Висновки

Малий бізнес відрізняється від великих підприємств обмеженими ресурсами, тому важливо впроваджувати системи управління навіть у невеликих командах, щоб ефективно використати час співробітників та не втрачати клієнтів. Ще краще, коли за програму не потрібно платити, проте більшість безплатних версій пропонують неповний функціонал.

CRM SendPulse має доступну вартість та інтегрується з усіма нашими сервісами: email, SMS і Viber-розсилками, чат-ботами для месенджерів, web push, попап-формами, конструктором сайтів та мультипосилань. Вибудовуйте омніканальну систему комунікацій і не пропускайте жодного клієнта!

Дата публікації:

20 Бер. 2024

Сергій Носенко

Копірайтер. Люблю маркетинг і крипту. Знаходжу цікаве та ділюсь власним досвідом.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter