Найбільш читають

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Користувацький контент (UGC) — коли рекламні повідомлення для вас створюють тисячі маркетологів

Ольга Берестецька

Споживачі більше довіряють контенту, який створюють клієнти, а не самі бренди. Розкажемо, яким буває користувацький контент і як використовувати його в email-розсилках, а також як спонукати клієнтів створювати такий контент.

13Chats стане частиною SendPulse: коли, чому й що зміниться в роботі платформи

Юлія Прима

Юлія Прима

12 Гру. 2022

13Chats розвивався в рамках групи компаній SendPulse із 2020 року, а з 2023 стане повноцінною частиною материнської компанії. Що це принесе користувачам та коли завершиться об’єднання, розповімо далі.

Що таке трипваєр і як він збільшить конверсію лідів у покупки

Ольга Борисенко

Пояснюємо простими словами, що таке трипваєр, як його застосовувати у воронці продажів онлайн- і офлайн-бізнесу. Покажемо приклади вдалих та невдалих трипваєрів, дамо готову шпаргалку для створення свого товару-трипваєра.

Тренди масових комунікацій 2022: як бізнес використовує email, SMS, Viber-розсилки та чат-ботів

Юлія Прима

Юлія Прима

27 Гру. 2022

Вирішили поділитися внутрішньою статистикою SendPulse, щоб привідкрити завісу популярності конкретних інструментів, сформулювати ефективні підходи до організації масових комунікацій та допомогти маркетологам, CMO, власникам бізнесу й комунікаційникам розробити стратегію на 2023 рік.

Кейс: як бот допомагає постраждалим від війни

Юлія Михайлюк

Розказуємо про чат-бот руху «Студреспубліка», що допомагає українцям не тільки отримувати життєво важливу інформацію, гуманітарну та інші різновиди допомоги, а і простягнути руку помочі постраждалим від війни.

Як зробити конкурс в Інстаграм, який підніме впізнаваність та продажі

Анастасія Цапліна

Конкурси в Інстаграм допомагають збільшити охоплення, підвищити активність в акаунті, набрати нових підписників та підняти продажі. Розповідаємо, якими вони бувають і як провести конкурс правильно.