Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Найкращі методи NPS-опитувань: поради і приклади

Ірина Компанець

У цій публікації ми розкажемо, що таке NPS-опитування, як оцінити його результати, які методи оцінювання NPS можна вважати найбільш ефективними, а також покажемо вдалі приклади з досвіду реальних компаній.

Що таке WhatsApp бот, сфери використання й етапи створення — покроковий гайд

Віталій Весьолов

Розкажемо, що таке WhatsApp бот, кому і чим він може бути корисним. Покрокова інструкція з ілюстраціями, як створити та налаштувати його у конструкторі ботів SendPulse, додається.

Сервіс SendPulse успішно впорався з DDoS-атакою: дані користувачів не постраждали

Сергій Носенко

Інфраструктура компанії минулого тижня зазнала масованої DDoS-атаки: вона була спрямована на email сервіс і тривала чотири дні. Дані користувачів не постраждали. Платформа працює в штатному режимі.

Робота із запереченнями: як розвіяти сумніви клієнтів. Покроковий алгоритм та кращі техніки

Ольга Борисенко

Розкажемо все про роботу із запереченнями клієнтів під час продажів: якими вони бувають і за яким алгоритмом з ними працювати. На прикладах покажемо техніки відпрацювання заперечень.

Великий гайд з WhatsApp для бізнесу

Віталій Весьолов

Зі статті ви дізнаєтеся, як працювати із сервісами WhatsApp для бізнесу: підключати, налаштувати, створювати чат-боти та розсилки. А також приклади, посилання на корисні матеріали, ресурси та інструменти.