Навіщо потрібна карта сайту та як її створити
7 Липня 2023
Карта сайту використовується пошуковими роботами для перевірки сторінок сайту. У цій статті ми розглянемо тип файлу sitemap.xml, і дізнаємось, як його створити та налаштувати.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
7 Липня 2023
Карта сайту використовується пошуковими роботами для перевірки сторінок сайту. У цій статті ми розглянемо тип файлу sitemap.xml, і дізнаємось, як його створити та налаштувати.
12 Січня 2024
Розберемося, як почати торгувати на цих платформах, скільки це коштує, а також розглянемо маркетплейси-лідери в Україні та світі.
4 Жовтня 2023
У цій публікації ми пояснимо, що таке індекс споживчої лояльності й перерахуємо найкращий софт для його вимірювання.
26 Червня 2024
У статті розповімо, як створити опитування в Телеграм швидко і просто.
6 Липня 2022
Добірка найкращих платформ для створення лендингів та сайтів будь-якого типу та тематики. Розглянемо переваги й недоліки кожного. Покажемо, як зробити лендинг без Tilda.
25 Жовтня 2022
Розповідаємо, як ми переносили онлайн-курси з GetCourse на власну платформу: етапи, труднощі та шляхи їх вирішення. Лайфхаки, описані в кейсі, допоможуть вам легко організувати «переїзд».
2 Березня 2023
Керівництво Meta Platforms анонсувало запуск нової функції. Користувачам стане доступне створення каналів у Instagram, а пізніше така можливість з’явиться у Facebook та Messenger. Розбираємось, у чому суть оновлення та яка від нього користь авторам блогів та власникам бізнесу — зібрали всю доступну на сьогодні інформацію.
12 Липня 2023
Як зібрати базу за допомогою форм підписки і якою має бути форма, щоб люди охоче залишали свої контакти.
6 Березня 2024
Амбасадор бренду — це важливий елемент бренд-менеджменту, яким користуються і міжнародні корпорації, і невеликі локальні компанії. Хто він та як допомагає продавати товари без нав’язливої прямої реклами — читайте в статті.
12 Квітня 2024
Щоб зрозуміти, який шлях проходить клієнт, фахівці складають customer journey map, або карту подорожі клієнта. Ця стаття допоможе вам розібратися, як створювати customer journey map та виключати помилки під час складання карт.