Як і навіщо збирати дані клієнта
31 Серпня 2023
У статті розберемо, яка клієнтська інформація потрібна компаніям, як зібрати дані про клієнта і використовувати їх для більш ефективної комунікації зі своєю аудиторією.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
31 Серпня 2023
У статті розберемо, яка клієнтська інформація потрібна компаніям, як зібрати дані про клієнта і використовувати їх для більш ефективної комунікації зі своєю аудиторією.
17 Листопада 2023
Розкажемо, як провести реактивацію бази підписників, якою давно не відправлялися розсилки. Щоб зберегти хорошу репутацію відправника і уникнути помилок доставки та додавання до спаму.
29 Травня 2024
ROAS — це показник рентабельності витрат на маркетинг. Навчимось його розраховувати, а також оглянемо сильні та слабкі сторони метрики.
13 Травня 2022
Розкажемо про нові та функції чат-ботів у SendPulse і на прикладах покажемо, як ви можете їх застосувати.
27 Вересня 2022
Розповідаємо про брендинг, їхні складники, а також про те, як він впливає на позицію компанії серед конкурентів та цільову аудиторію.
25 Січня 2023
Докладно розглянемо, що таке айдентика, для чого вона потрібна і як створити айдентику для своєї компанії.
26 Травня 2023
Із цієї статті ви дізнаєтеся, що таке вебсервер, як саме він працює, та чому варто зважати на нього під час вибору хостингу для вашого онлайн-проєкту.
19 Січня 2024
Розповімо, як зробити сайт-візитівку: від аналізу ЦА до тестування готового сайту.
23 Лютого 2024
Сьогодні розберемося, як підготувати розсилку до 8 Березня різними каналами: email, SMS, Viber, а також через месенджери в соцмережах.
3 Липня 2024
Розкажемо, що таке shadowban в Instagram, Facebook, TikTok та Telegram, а також розглянемо, як його уникнути.