Маркетинг та продажі

Як зробити рекламу: зразок, шаблони, поради та покрокова інструкція

15 minutes
30 Травня 2025
Як зробити рекламу: зразок, шаблони, поради та покрокова інструкція

Правильно створена та налаштована реклама допомагає цільовій аудиторії познайомитися з брендом, оцінити переваги його товарів та зробити перший крок до довірливих відносин.

У цій статті ви отримаєте універсальну покрокову інструкцію, як створити маркетингову кампанію, що зможе обійти рекламну сліпоту аудиторії та принести компанії ліди та продажі.

Основні правила створення ефективної реклами

Ефективність прямої реклами падає через надвисоку кількість оголошень, які звичайний користувач бачить кожного дня. У середньому, звичайна людина, що активно користується комп’ютером та смартфоном, щодня переглядає від 6000 до 10 000 реклам.

Переважна більшість такого рекламного шуму — таргетовані оголошення в пошуковиках, на сайтах, у соцмережах, стримінгових сервісах та відеохостингах. Проте мозок успішно фільтрує більшість небажаних сповіщень на підсвідомому рівні. Людина звертає увагу лише на невелику частину, що пробиває підсвідомий захист та привертає увагу. Середня статистика кліків на холодні таргетовані оголошення — лише 0,07%. Тобто, з 10 000 показів на цільову сторінку перейде 7 людей. І це не продажі, а лише переходи.

Чому так? На сучасному ринку реклами занадто багато. 86% інтернет-користувачів просто не сприймають рекламні повідомлення — їх мозок блокує небажані оголошення, щоб уникнути інформаційного перевантаження. Саме тому якість та доречність рекламних повідомлень сьогодні вкрай важлива, якщо бренд хоче досягти результатів, а не злити рекламний бюджет.

Увага користувача дуже вибіркова. Людина не читає абсолютно весь контент, а «сканує» його поглядом, обираючи блоки, що несуть найбільше смислове навантаження.

Цікаво, що мозок автоматично обходить блоки, де найчастіше з’являється оголошення, саме тому більшість брендів сьогодні віддають перевагу нативним рекламним посилам, що вбудовані в корисний або цікавий контент.

Так рухається погляд відвідувача сайту
Так рухається погляд відвідувача сайту

Правильна реклама, яка досягає цільової аудиторії, заснована на принципах поведінкової психології. Адже оголошенню треба не лише подолати рекламну сліпоту, а ще й пробудити бажання купити товар чи послугу. Розберемо детальніше, як це можна здійснити.

Використання моделі AIDA

AIDA — класична стратегія маркетингової комунікації з цільовою аудиторією. Це абревіатура від англійського «Attention, Interest, Desire, Action» — «Увага, Інтерес, Бажання, Дія».

Принципи AIDA для просування товарів та брендів створені понад 100 років тому. Проте вони актуальні й зараз, бо засновані на базових механіках людської психіки.

Рекламне повідомлення на основі AIDA складається з чотирьох взаємопов’язаних посилів, які разом приносять ліди та прямі продажі:

  • Attention. Незвичний стартовий посил, заголовок, ілюстрація тощо. Головне завдання — обійти рекламну сліпоту та привернути увагу інтернет-користувачів хоча б на кілька секунд. Для холодної маркетингової кампанії це найважливіше.
  • Interest. Наступний етап — викликати інтерес аудиторії. Наприклад, показати, як розв’язати проблему потенційного клієнта. Для цього потрібно ідеально знати свою аудиторію та створити окреме рекламне повідомлення під кожен її сегмент.
  • Desire. Показати, які плюси отримає клієнт, коли користуватиметься товаром чи послугою. Важливо не перераховувати переваги, а зосередитися на тому, який буде результат, коли покупець отримає продукт.
  • Action. Простий та зрозумілий поштовх до дій. Придбати зараз, замовити консультацію, дізнатися більше — вибирайте серед актуальних CTA та переводьте потенційного клієнта у воронку продажу.

Є цілий ряд інших маркетингових моделей, що також використовують особливості поведінкової психології, але відрізняються за подачею рекламних посилів. Наприклад:

  • STDC («See, Think, Do, Care» — «Подивитися, подумати, зробити, піклуватися»). Попри стандартні елементи продажу стратегія включає обов’язкову розбудову лояльності клієнтів, що вже здійснили покупку.
  • RACE («Reach, Act, Convert, Engage» — «Охоплення, дія, конверсія, залучення). Головна ідея в тому, щоб створити воронку продажу, що забезпечуватиме постійний контакт на всіх важливих етапах клієнтського шляху.
  • 4P («Product, Price, Promotion, Place — «Продукт, ціна, просування, місце»). Ця стратегія показує основні принципи реклами. До розширених версій стратегії також часто додають People (Люди, лідери думок), Process (Процес), Physical evidence (Фізичний доказ), Packaging (Упаковка), Perception (Сприйняття).
  • Сходи Ханта. Вони передбачають окреме рішення для кожного психологічного етапу вибору товару: наявність конкретної проблеми та пошук розв’язання, збір інформації про товар та умови, порівняння з іншими пропозиціями на ринку, вибір конкретного товару, вибір постачальника.

Аналогічних моделей десятки. Перш ніж обрати одну для налагодження системи продажів, рекомендуємо глибоко проаналізувати та протестувати їх для своєї аудиторії. Це допоможе визначити, які підходи працюють найкраще.

Простота та зрозумілість повідомлення

Перегляд однієї реклами на смартфоні займає в середньому 7 секунд, якщо вона перекриває 90% площі екрана. За цей час бренду потрібно пройти всі етапи комунікації: від привернення уваги до чіткого CTA з пропозицією.

Ось кілька найбільш важливих правил, які допоможуть створити просту, але результативну рекламу:

Сенс важливіший за візуал. Красива картинка — це добре, але зрозумілий посил — краще. Хоч на візуальний компонент звертають увагу в першу чергу, саме текстове повідомлення забезпечує конвертацію.

Коротке повідомлення краще, ніж довге. Звісно, має значення, де саме розміщена реклама: на білборді, у TikTok чи Instagram. Але «рекламна сліпота» значно скорочує час, який мозок витрачає на сприйняття однієї реклами.

Якщо на банері більше інформації, ніж може сприйняти середньостатистичний користувач за один-два погляди, то його ефективність буде мінімальною.

Жодних заїжджених фраз. Кліше звучать нещиро та відразу викликають недовіру цільової аудиторії. Саме тому варто уникати розмитих посилів, що надто часто використовувалися в рекламі раніше. Ось кілька прикладів таких кліше:

  • Найкраща якість за найнижчою ціною.
  • Для всієї родини.
  • 100% натуральний продукт.
  • Найкращий сервіс у місті. Та інші твердження з «най-най-най».
  • Акція лише сьогодні.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Нам довіряють тисячі клієнтів.

Такі посили настільки часто зустрічалися в рекламних кампаніях раніше, що перестали працювати взагалі. Більшість з них є бездоказовими та не несе жодної конкретики.

Зараз споживачі віддають перевагу конкретним посилам, які трактуються однозначно та залишають змогу читачеві самостійно зробити висновки. Наприклад, замість «Нам довіряють тисячі клієнтів» варто написати «85% наших клієнтів замовляють повторно».

Приклад простого і зрозумілого рекламного банера
Приклад простого і зрозумілого рекламного банера

Фокус на перевагах, а не на характеристиках

Основне завдання правильної рекламної кампанії — показати, як певний товар чи послуга може здійснити конкретні бажання чи розв’язати проблеми. Позиціювати рекламу потрібно саме з боку потенційного клієнта.

Як це робити правильно? Головний акцент треба робити не на характеристиках товару чи послугах, а на перевагах, які користувач отримує від використання.

Для прикладу візьмемо рекламний посил для валізи.

  • Поганий приклад: «Розміри валізи 40х28х16 см». Попри точність та стислість повідомлення, ці цифри не викликають жодних асоціацій. Звичайна людина не може уявити ці розміри в голові, особливо без аналогій. Інформація в вакуумі не може бути корисною.
  • Хороший приклад: «Валіза легко вміщується в відділ для ручної поклажі літака». Людина, що часто подорожує, відразу отримує відповідь на питання, чи можна цю валізу взяти в літак як ручну поклажу і не здавати її в багажне відділення.

Проте для правильного позиціювання кампанії потрібно добре розуміти власну цільову аудиторію та точно сегментувати її.

Використання емоцій та психологічних тригерів

Ймовірність успішної покупки підвищується, коли цільова аудиторія емоційно залучена в рекламний посил або стикається з певним психологічним тригером. Дослідження показують, що близько 70% повнолітніх покупців є імпульсивними — емоційні рекламні кампанії працюють на них значно ефективніше, ніж логічні.

Понад 84% людей хоча б раз робили імпульсивні покупки, піддавшись моментальному бажанню. І хоча поступово маркетинг відходить від тактики холодних швидких продаж і все більше використовує стратегії довготривалих контактів з цільовою аудиторією, емоційний компонент кампаній все ще важливий.

Як зробити рекламу: покрокова інструкція

Основні принципи створення рекламних кампаній однакові для всіх платформ та сфер бізнесу. Саме тому ми створили універсальну інструкцію, яка допоможе налаштувати маркетингову комунікацію з будь-якими клієнтами.

Крок 1. Визначне цільову аудиторію

Будь-яка рекламна кампанія починається з дослідження цільової аудиторії. Щоб розуміти, які повідомлення будуть найкраще мотивувати потенційних клієнтів цікавитися продуктом та купувати його, варто провести демографічний аналіз та створити портрет клієнта.

Він має точно описувати середньостатистичного покупця, який найбільше зацікавлений у конкретному товарі чи продукті.

На цьому етапі багато підприємців припускаються розповсюдженої помилки, надто сильно розширюючи опис цільової аудиторії.

«Чоловік чи жінка від 18 до 45 років з середнім достатком, що активно користуються соцмережами, цінують комфорт та стиль» — такий опис аудиторії допоможе тільки злити рекламні бюджети, а не принести клієнтів.

Після детального аналізу клієнтів потрібно провести сегментацію аудиторій — розділити потенційних клієнтів на групи за спільними ознаками. Часто вони досить сильно відрізняються між собою, тому під кожну з них рекомендуємо запускати окремі рекламні кампанії.

Останній пункт роботи з аудиторією — дізнатися, для чого потенційним покупцям потрібен товар чи послуга. Причини можна розділити на три групи: очевидні, суб’єктивні та підсвідомі.

Наприклад, сантехнік 30 років хоче купити наручний годинник. Очевидна причина: він прагне знати, котра година. Суб’єктивно чоловік обирає водонепроникний годинник, бо не хоче знімати його кожного разу, коли ремонтує об’єкт. А підсвідомо він схиляється до товарів бренду Casio, бо годинник саме цієї фірми був у нього найпершим.

З комбінації усіх трьох факторів і складається бажання цільової аудиторії купити товар чи послугу.

Крок 2: Виберіть платформу

Тепер потрібно вибрати канали комунікації, які найкраще підходять для контакту з обраними аудиторіями. Для різних сегментів вони можуть бути різними.

Найбільш популярні в Україні платформи, де бренди рекламують свої товари та послуги:

  • Facebook — найпопулярніша соцмережа в Україні, що охоплює 37% дорослого населення. Має максимально розвинену систему реклами та власний маркетплейс, що підходить будь-якому бізнесу, незалежно від ніші та обсягу продажів.
  • Instagram — найкраще підходить для просування продуктів малого бізнесу. 33,1% українців старше 18 років активно користуються соцмережею, а її візуальна частина ідеально підходить для реклами товарів та послуг.
  • Google Ads — загальна аудиторія реклами в пошуковику Google складає 17 мільйонів українців, це 95,5% усіх дорослих інтернет-користувачів. У Google є всі можливі сегменти аудиторій — головне, правильно налаштувати рекламні кампанії, щоб їх досягти.
  • YouTube Ads — охоплює 64,9% дорослого населення України, проте відеореклама найскладніша та найдорожча у виробництві, тому не підходить для малого та середнього бізнесу.
  • TikTok — аудиторія проєкту в Україні складає понад 16,4 мільйона дорослих інтернет-користувачів, а це 55,5% українців 18+. Популярність платформи лише зростає.
  • Telegram — понад 11 мільйонів українців користується Telegram, а попри офіційний сервіс для реклами Telegram Ads максимальний попит мають платні публікації в різноманітних каналах та групах.

Щоб вибрати одне або кілька джерел реклами, потрібно їх тестувати. Для цього запустіть окремі рекламні кампанії та проаналізуйте отримані результати.

На що потрібно звернути увагу:

  • Загальну кількість лідів та відсоток користувачів, що зреагували на рекламу від загальної кількості переглядів.
  • Відсоток конвертації лідів у клієнтів.
  • Загальну вартість рекламної кампанії та розрахунок коштів на залучення одного ліда.
  • Наскільки добре залучені аудиторії збігаються з портретом ідеального клієнта.

Зазвичай, для тестових запусків реклами потрібно 3-5 тижнів. За цей час можна оптимізувати витрати, розширити аудиторії для запуску без вигорання та прибрати вплив випадкових чинників на фінальні результати.

Після детальної аналітики варто взяти 2-3 найбільш результативних джерела та масштабувати їх: збільшити бюджети та запустити велике тестування креативів, щоб визначити, які рекламні посили працюють найкраще.

Крок 3: Сформулюйте рекламне повідомлення

Формат реклами визначений обмеженнями ресурсів, тому варто дотримуватися рекомендацій, що надають самі платформи.

Наприклад, в Google Ads основний формат реклами — два рядки тексту. А в Instagram це може бути текстовий пост з картинкою, карусель фотографій або коротке відео.

А далі, незалежно від обраного формату, радимо створити рекламне повідомлення за допомогою маркетингової стратегії AIDA або аналогічної. Головне, щоб воно привертало увагу, давало розв’язання конкретного питання чи проблеми та мало чіткий заклик до дій. Ось як це може бути:

  • Привернення уваги. Яскравий заголовок або візуальний елемент, незвичний факт чи провокаційне питання — «Втомився від болю в спині після роботи?».
  • Інтерес. Розкриття проблеми та презентація рішення — «Наш ергономічний рюкзак знижує навантаження на спину на 30%».
  • Бажання. Дає аргументи, чому варто купити товар — «Понад 1000 задоволених клієнтів».
  • Дія. Чіткий та зрозумілий поштовх до купівлі — «Замовляйте зі знижкою -10%».

Оптимальну кількість тексту в повідомленні та конкретні рекламні посили радимо визначити на практиці — різні аудиторії дуже по-різному їх сприймають.

Крок 4. Додайте зображення чи відео

Мультимедійні рекламні кампанії завжди працюють краще, ніж просто текст. Користувачі сприймають та розуміють візуальні образи на 65% краще, ніж текстові.

Рекламні відеоролики є найдорожчими у створенні. Для порівняння, для однієї рекламної публікації з картинкою та текстом в Instagram потрібно від 1 до 5 годин роботи. А для знімання та монтажу відеореклами або створення ролика за допомогою моушн-дизайну потрібно від 10 до 30 годин. Так, створення відео для просування вимагає багато ресурсів, проте саме вони приносять найкращий рекламний результат.

Команда агенції Biteable провели дослідження, де порівняли результати візуальної та відеореклами в Facebook. Вони протестувати два однакові рекламні посили з однаковими бюджетами і отримали наступні інсайти:

  • Навіть найпростіше анімоване відео генерує на 25% більше переглядів, ніж статична картинка.
  • Відео отримало майже в 5 разів більше кліків на оголошення, ніж картинка, загальний CTR у відеоролика склав 1,87%, а в зображення — 0,43%.
  • Клік на відео значно дешевший, ніж на картинку: ціна за клік на відео склала 1,19 долара, а на картинку — 7,11 долара. Водночас вартість за лід склала відповідно 2,75 долара і 14,22 долара.

Візуали завжди покращують сприйняття реклами та фінальні результати, тому у всі рекламні кампанії, де це можливо, ми радимо додавати релевантні зображення або відео.

Крок 5: Налаштуйте таргетинг та бюджет

На цьому етапі потрібно правильно налаштувати рекламну кампанію на вибраних платформах, щоб максимально точно досягти цільової аудиторії.

Популярні соцмережі та пошуковики прагнуть зробити процес запуску реклами максимально простим, тому з ним можуть справитися навіть підприємці, що ніколи раніше цим не займалися.

Проте навіть найменші помилки в налаштуванні з’їдатимуть рекламні бюджети без результатів, тому ми радимо скористатися послугами спеціалістів-таргетологів, які правильно підберуть аудиторію та зможуть оптимізувати рекламні кампанії після запуску, щоб підвищити їх ефективність.

Що стосується рекламних бюджетів: чим більше, тим краще. Але в умовах обмежених ресурсів варто зосередитися на одній або кількох платформах.

Якщо рекламний бюджет на рекламу складає 1000 доларів або більше, можна проводити повноцінні тести 2-3 платформ. Проте якщо підприємець готовий інвестувати 300-500 доларів, то варто зосередитися на одній.

Читайте також:

Крок 6: Запустіть кампанію та аналізуйте результати

На фінальному етапі потрібно обов’язково моніторити результати рекламної кампанії, коли вона ще триває. Щоб не зливати бюджети даремно, варто відключати кампанії, що не приносять результату взагалі або забезпечують надто дорогі ліди.

План тестування рекламних кампаній приблизно однаковий для всіх платформ. Ось його основні елементи:

  • Базове тестування. Тривалість — 3-7 днів. Ціль на цьому етапі — визначити рекламні повідомлення, які не працюють взагалі. Їх треба або прибрати, або серйозно переробити та повторити етап знову.
  • Оптимізація та тестування аудиторій. Тривалість — від 7 до 14 днів. Якщо перший етап пройшов успішно, далі потрібно оптимізувати вартість кожного конкретного оголошення та розширити доступні аудиторії.
  • Масштабування. Тривалість — від 7 днів. Рекламні повідомлення, що показали найкращий результат, запускають на максимально широкі аудиторії з найбільшим доступним бюджетом.

Цей простий план допоможе витиснути максимум з доступних бюджетів та перестати зливати гроші на рекламу, що не приносить результатів.

Зразки рекламних оголошень для різних платформ

Розглянемо на прикладах, як саме виглядають рекламні кампанії на найбільш популярних онлайн-платформах в Україні.

Instagram

У соцмережі Instagram є три варіанти рекламних публікацій:

  • текст до 2200 символів зі статичною картинкою;
  • карусель картинок (до 10 зображень) з текстовим описом;
  • відеоролик до 120 секунд.

Можна створити нове оголошення спеціально для реклами або просувати вже опублікований пост. Платформа відмічає такі пости словами «Sponsored» або «Реклама» під назвою каналу.

Зразок реклами зі статичною картинкою та текстом в Instagram
Зразок реклами зі статичною картинкою та текстом в Instagram

Реклама з каруселлю картинок візуально майже не відрізняється від статичного зображення з текстом. Єдина відмінність — картинки можна гортати.

Реклама-карусель в Instagram
Реклама-карусель в Instagram

Відеореклама в основній стрічці запускається автоматично, тому зазвичай привертає більшу увагу, ніж статичний текст. Проте загальний формат показу той самий, що й у інших видів реклами.

Відеореклама в Instagram
Відеореклама в Instagram

Налаштування аудиторій та самих рекламних повідомлень однакове для всіх форматів.

Facebook

Facebook пропонує навіть більше доступних варіантів рекламних повідомлень, проте деякі з них актуальні лише для мобільного застосунку платформи, тому вибирайте ретельно.

Основні формати повністю збігаються з Instagram: картинка з текстовим описом, карусель зображень та відеоролик. І виглядають вони майже так само. Проте в Facebook є й інші рекламні можливості, яких немає в Instagram. Наприклад, просунути опитування, слайдшоу, підбірку товарів на маркетплейсі, форму для заповнення або навіть рекламу з використанням доповненої реальності.

Зразок реклами в Facebook з елементами доповненої реальності
Зразок реклами в Facebook з елементами доповненої реальності

YouTube

Відеохостинг YouTube має багато рекламних можливостей. Основний формат оголошень на платформі — відео.

Рекламні вставки показують користувачам до або під час перегляду відеоролика. Зазвичай у користувача є опція «Пропустити рекламу», яка з’являється після перегляду 5 або 15 секунд відео.

Проте якщо ролик менший за 15 секунд, рекламу доведеться подивитися до кінця.

Реклама в YouTube без можливості пропуску
Реклама в YouTube без можливості пропуску

Додатково рекламні ролики відображаються на головній сторінці, у пошуку, фільтрах, списках схожих відео тощо.

Проте просуватись на YouTube можна і без відео. На платформі можна створювати статичну рекламу — перед переглядом вибраного відео користувачу протягом 5-15 секунд просто покажуть картинку з посиланням. Результативність такого просування нижча, ніж у відеореклами, але її створення та запуск обходиться значно дешевше.

TikTok

На платформі коротких відео TikTok є кілька основних варіантів реклами:

  • TikTok In-Feed. Короткий ролик всередині стрічки новин, що з’являється, коли користувачі проглядають «Рекомендоване». Найбільш розповсюджений формат.
  • TikTok Brand Takeover. Статичний чи відеобанер, що запускається відразу після відкриття застосунку. Дуже дорогий та має високий поріг входу, тому підходить лише для великого бізнесу.
  • TikTok Top View. Звичайний відеопост, який платформа показує найпершим, коли користувач запускає застосунок. Може тривати до 60 секунд.
Зразок рекламни Brand Takeover у TikTok
Зразок рекламни Brand Takeover у TikTok

Також платформа дає змогу просувати вже опубліковані пости, окремі хештеги або створювати інтерактиви. Наприклад, брендовані маски та фільтри для відео.

Google

Попри те, що користувачі найчастіше бачать лише текстові рекламні оголошення в Google, пошуковик пропонує досить різноманітні рекламні можливості для брендів. Ось основні з них:

  • Текстова реклама за ключовими словами. Класичний таргетинг, де рекламне оголошення складається з кількох рядків тексту: заголовок до 30 символів, опис до 90 символів та посилання.
  • Динамічне текстове оголошення. У ньому Google формує оголошення самостійно, виходячи з контенту на проіндексованих сторінках сайту. Найчастіше використовується для реклами товарів в інтернет-магазинах.
  • Контекстна реклама. Показ рекламних оголошень на ресурсах-партнерах Google. Найчастіше у форматі картинки та короткого опису.
  • Торгова реклама. Різновид реклами, де у стрічці показується назва, фото товару та його ціна.

Google досить гнучко підходить до реклами брендів, проте система налаштування комплексних кампаній не підходить для новачків у маркетингу. Потрібно мати глибокі спеціалізовані знання, щоб реклама виявилася ефективною.

Telegram

У месенджері Telegram є лише один тип офіційної реклами. Це короткі текстові повідомлення до 160 символів, що автоматично з’являються внизу груп чи каналів. Адміністратори ресурсів не можуть впливати на те, що саме буде рекламуватися у такий спосіб.

Офіційна реклама в Telegram
Офіційна реклама в Telegram

Проте в Telegram дуже розвинена неофіційна реклама: спонсорські публікації, які постять безпосередньо адміністратори каналів. Така реклама досить дорога, домовлятися потрібно з кожним ресурсом окремо, але в середньому вона приносить кращі результати, ніж офіційне просування.

Типові помилки в рекламі

Створення та запуск рекламної кампанії — це комплексне завдання, де навіть найменш очевидні помилки можуть повністю зруйнувати позитивний результат.

Ось найбільш розповсюджені помилки, яких припускаються підприємці під час створення реклами в пошуковиках, соцмережах та месенджерах. Обов’язково зверніть увагу.

Занадто загальне чи нечітке повідомлення

Якщо повідомлення надто нечітке, воно не принесе ніяких результатів: цільова аудиторія не старатиметься зрозуміти його, а просто піде далі.

Візьмемо для прикладу зразок реклами іпотеки від американського банку FirstBank. Маркетологи вирішили зробити її максимально креативною та після напису «Це реклама про іпотеку» просто написали правила гри в доміно. Загальний посил цікавий: «Переймайтеся менше про іпотеку та приділяйте більше уваги вільному часу».

Проте чи багато людей прочитали рекламу до кінця? Дуже сумніваємося. Правила гри займають близько 90% тексту на сторінці та не несуть жодної користі, тому більшість просто не дочитує до головного посилу.

Приклад нечіткого повідомлення в рекламній кампанії
Приклад нечіткого повідомлення в рекламній кампанії

Креативність — це важлива частина маркетингових кампаній, адже саме вона допомагає подолати рекламний шум. Проте її не треба доводити до абсурду: рекламні повідомлення мають бути добре зрозумілими для переважної більшості цільової аудиторії.

Брак тестування та оптимізації

Досить часто бізнесмени налаштовують рекламу один раз за всю кампанію і водночас порівну розподіляють бюджети на всі оголошення. У результаті сумарна ефективність падає в кілька разів.

Рекламні оголошення потрібно обов’язково тестувати, щоб не зливати бюджет. Тому варто вже на етапах перших тестів відсіювати неефективні оголошення та оптимізувати посили, що дають результати. А для найбільш результативних реклам необхідно підвищувати доступні бюджети.

Неправильний вибір аудиторії

Помилки під час налаштування рекламних кампаній значно знижують їх ефективність. Проте нерозуміння власної аудиторії знижує результативність реклами майже до нуля.

Особливо небезпечно, коли підприємець «вгадує» характеристики власних потенційних клієнтів, а не засновується на маркетингових дослідженнях чи аналітиці.

Якщо ж перевірених даних про цільову аудиторію немає або їх надто мало для аналізу, варто запускати A/B-тестування рекламних оголошень. Можна навіть з одним і тим же повідомленням, але на різні аудиторії.

Брак чіткого CTA

Середній час реакції цільової аудиторії на рекламне оголошення складає близько 0,2 секунди. За цей час мозок не встигає детально проаналізувати інформацію, тому досить вразливий до прямих імперативів — закликів до дії.

«Купуйте», «Замовляйте», «Реєструйтесь», «Дізнайтесь більше» — усі ці фрази мотивують онлайн-користувача зробити потрібну дію і потрапити в воронку продажу.

Проте є й повністю протилежний результат. Якщо закликів до дії немає, мозок просто пропускає оголошення, навіть якщо рекламовані товар чи послуга йому прямо потрібні.

Налаштування реклами — комплексне завдання. А щоб не припускатися помилок та завжди досягати гарних результатів рекламних кампаній, користуйтеся маркетинговими інструментами SendPulse: налаштуйте автоматичну воронку продажів, створіть сайт та підтримуйте контакт з власною аудиторією у Telegram, Viber та Instagram.

Ярослав Цимбал

Автор блогових та іміджевих статей. Можу описати найскладніші технічні теми просто та зрозуміло

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 3

Поділитися:

Facebook Twitter