Маркетинг та продажі

Telegram Business: як нові функції покращують комунікацію з клієнтами

6 minutes

Telegram Business: як нові функції покращують комунікацію з клієнтами

Наприкінці березня користувачам Telegram надали доступ до бізнес-функцій. Розробники обіцяють новий рівень клієнтського сервісу завдяки підвищеній зручності, автоматизації та додатковим інструментам. Розкажемо, що таке Telegram Business, які функції пропонує та скільки коштує.

Що таке Telegram Business

31 березня 2024 року в екосистемі Telegram Premium з’явився набір функцій під назвою Telegram Business. Він надає доступ до додаткових опцій, які полегшують рутинні бізнес-процеси та розширюють можливості для комунікації з клієнтами.

Telegram бізнес-акаунт надає користувачам такі можливості::

  • вказувати години роботи та адресу компанії;
  • створювати ознайомчу сторінку для нових чатів;
  • надсилати попередньо налаштовані відповіді;
  • автоматично надсилати привітальні повідомлення новим користувачам;
  • автоматично відповідати «Немає на місці», якщо бізнес тимчасово не працює;
  • створювати кольорові позначки для чатів;
  • створювати посилання на бізнес-чат.

Мета Telegram Business — допомогти чатам компаній виглядати більш професійно та підвищити ефективність комунікацій з клієнтами.

Наразі дістати доступ до цих функцій можна лише разом з Telegram Premium, заплативши 1090,99 грн на рік або 144,99 грн на місяць. Компанія наголошує, що це тимчасове рішення. Скоріше за все, в майбутньому бізнес-опції будуть виділені в окремий тариф.

Якщо ви думаєте розпочати власну справу, прочитайте нашу статтю про чесні й надійні способи заробітку в Telegram.

Чим корисний бізнес-акаунт у Telegram

Новий Telegram бізнес-акаунт потенційно дає кілька переваг:

  • Покращує комунікацію з клієнтами. Тепер можна створити профіль з повними даними про компанію, включно з посиланнями, адресою й годинами роботи. За допомогою швидких відповідей можна утримувати аудиторію і не витрачати власний ресурс на ці рутинні задачі. Підтримка чат-ботів значно розширює можливості: від спілкування з аудиторією до приймання та обробки замовлень.
  • Збільшує охоплення. Бізнеси можуть не лише створювати канали для публікації контенту, але й використовувати нові опції для заохочення нових підписників: наприклад, привітання та пояснення їм переваг.
  • Активізує продажі. Попередні переваги зрештою можуть збільшити кількість замовлень.
  • Полегшує управління. Кольорове маркування чатів спрощує адміністрування кількох каналів комунікації.

Telegram Business не замінює сайт, сторінки у соцмережах або інші канали маркетингу. Але це ще один зоряний інструмент для розвитку власної справи. Він особливо корисний компаніям, які прагнуть покращити процеси спілкування з клієнтами та збільшити цільову аудиторію.

Функції Telegram Business

Докладно розглянемо можливості Telegram Business та їхню потенційну користь для власників комерційних акаунтів.

Адреса та графік роботи

Бізнеси можуть демонструвати розташування офісу, магазину або представництва, а також вказувати власний графік роботи. Відтепер користувачі Телеграм знатимуть, чи працює компанія.

Повні контактні дані компанії — в акаунті Telegram Business

Ознайомча сторінка

Власникам бізнесів доступне налаштування стартової сторінки для порожніх чатів. Зокрема, можна вибрати текст та наліпку, яку побачить клієнт перед початком комунікації. За допомогою цієї функції можна, наприклад, презентувати послуги чи товари або використати брендовані матеріали для привітання користувачів.

Можливість швидко розповісти про бізнес на ознайомчій сторінці

Швидкі відповіді

Бізнес-акаунт у Telegram дає можливість налаштувати миттєві відповіді. Це опція для надсилання попередньо написаних блоків. Це можуть бути одне або кілька текстових повідомлень, наліпки, посилання, різноманітні медіадодатки або файли. Це допоможе компаніям оперативно ділитись інформацією, запит на яку надсилає більшість клієнтів. Наприклад, акаунт ресторану за допомогою опції може надсилати меню.

У Telegram Business можна підготувати низку таких відповідей. Щоб переглянути їх і вибрати потрібну, адміністратору достатньо ввести символ / в текстовому рядку, розгорнути список й вибрати готовий контент.

Важливо! Опція доступна лише в особистих чатах. У групах вона не працює.

Опція швидких відповідей для власників бізнесу

Привітальні повідомлення

Telegram Business розширює можливості для автоматизації воронки продажів: зокрема, можна налаштувати привітальне повідомлення. Його будуть отримувати користувачі, які написали вперше. Це може бути привітання або ж спеціальна пропозиція чи інша важлива інформація. У вітальному повідомлення можна дати відповіді на поширені запитання чи докладніше розповісти про компанію. Швидкість надсилання такого повідомлення можна регулювати.

У Telegram Business можна налаштувати повідомлення для нових користувачів

Автоматична відповідь про відсутність на місці

Можна налаштувати спеціальну відповідь для користувачів, якщо компанія у відпустці чи не працює з інших причин. У повідомленні можна вказати, коли саме клієнт дістане відповідь на своє звернення.

Розробники передбачили додаткове налаштування: можна обмежити надсилання цього повідомлення лише у певні категорії чатів. Це запобігатиме надсиланню повідомлень співробітникам, родичам чи друзям.

У Telegram Business можна автоматичні повідомлення про відсутність на місці

Маркування чатів

Підписники Telegram Business можуть організувати чати за допомогою візуальних міток. Це полегшить пошук та ідентифікацію каналів. Можна створювати власні мітки, привласнюючи їм назву та колір, а потім призначати її будь-якому чату у списку. Мітки показуються як кольорові маркери біля назви.

Переваги використання:

  • зручна організація,
  • швидкий пошук,
  • підвищена продуктивність.
Просте маркування чатів у Telegram Business

Посилання на чат

Telegram бізнес-акаунт відтепер спрощує зв’язок з компаніями для клієнтів. Власники бізнесу можуть створювати посилання на конкретний чат та надавати їх користувачам. Коли клієнт переходить за посиланням, то не лише миттєво потрапляє у потрібний чат, але й отримує заздалегідь заготовлене повідомлення.

Приклади використання посилання: резервація столика або відстеження замовлень. URL можна розміщувати будь-де: на офіційному сайті чи зашифрувати у вигляді QR-коду та зробити наліпки з ним на столах у ресторані.

Додаткова перевага для бізнесу — аналітика. Система автоматично рахує кількість переходів за посиланням.

Як працює посилання на чат Telegram

Якщо, крім Telegram, ви використовуєте для зв’язку з клієнтами месенджер WhatsApp, скористайтесь зручним рішенням від SendPulse. За допомогою генератора посилань ви можете легко створити URL, яке веде до вашого чату WhatsApp. Ще є генератор QR: створіть код, який клієнти зможуть відсканувати, щоб одразу перейти на потрібний чат. Завдяки цим сервісам користувачі зможуть швидко звертатися до вас.

Налаштування OR-коду з посиланням на чат WhatsApp
Налаштування OR-коду з посиланням на чат WhatsApp

Чат-боти

Відтепер користувачі можуть прив’язати Телеграм-бота, який буде обробляти повідомлення та надсилати відповіді. Це не нове рішення, проте підписникам тарифу Telegram Business доступні додаткові можливості:

  • Прив’язка Telegram-бота до облікового запису Business. Можна спілкуватися з клієнтами від імені компанії.
  • Можна налаштувати чат-бота так, щоб він надсилав автоматичні відповіді лише новим користувачам, або ж сегментувати аудиторію за різними критеріями.
  • Telegram Business дає змогу інтегрувати чат-ботів з інструментами на основі штучного інтелекту, що надає нові можливості для автоматизації та покращення обслуговування клієнтів.

Представники месенджеру називають це «новою ерою» та запрошують розробників створювати нові рішення для автоматизації та покращення бізнес-процесів.

Приклад роботи чат-бота для бізнесу в Telegram

Власники бізнесу можуть вже зараз оцінити переваги завдяки автоматизації завдяки конструктору чат-ботів від SendPulse. На його платформі можна створювати боти не тільки в Telegram, а й Instagram, WhatsApp, Viber, Facebook, а також збирати користувачів за допомогою віджетів підписки.

Це потужний інструмент, який оптимізує маркетингові задачі, покращує обслуговування клієнтів та звільняє час для розвитку бізнесу. Широкий спектр функцій та інтуїтивно зрозумілі налаштування дають змогу користуватись чат-ботом самостійно, без залучення сторонніх розробників. Ось лише деякі можливості:

Редактор ланцюжка повідомлень для чат-бота в Telegram SendPulse
Редактор ланцюжка повідомлень для чат-бота в Telegram SendPulse

Чат-бот SendPulse в Telegram має вбудовані сценарії, які можна налаштувати під особливості бізнесу. Крім того, є можливість створити алгоритми повідомлень з нуля методом перетягування блоків та створення відповідних підписів. Інструмент вже зараз можуть використовувати власники інтернет-магазинів, салонів краси, куратори онлайн-курсів та інші підприємці.

Також прочитайте:

Як перейти на бізнес-акаунт у Telegram

Якщо у вас ще немає підписки на Telegram Premium, перейдіть до налаштувань акаунту у месенджері та виберіть розділ Telegram Business.

Перехід на Telegram Business
Перехід на Telegram Business

Виберіть тарифний план, який вам підходить, і натисніть «Підписатися».

Тарифні плани Telegram
Тарифні плани Telegram

Відтак відкриється опція для оплати карткою: вкажіть платіжні реквізити та підтвердіть транзакцію. Підписка буде активована одразу.

Якщо ви вже підписані на преміумакаунт, функції для бізнесу доступні вам безкоштовно.

Що ще планують для Telegram Business

За словами засновника Telegram Павла Дурова, взаємодія з чат-ботами має стати революційною для Telegram Business. Рішення на базі штучного інтелекту стануть «невидимими секретарями», які відповідатимуть на окремі чи всі чати, і продемонструють абсолютно новий рівень клієнтського сервісу.

Telegram є одним із найпопулярніших месенджерів в Україні, тому його бізнес-опції багатьом стануть в нагоді. Та успіх приносить лише комплексна робота з клієнтами через різні канали. У цьому допоможуть сервіси SendPulse для email та Viber розсилок, надсилання SMS, створення сайтів, керування даними. Крім Telegram, в екосистемі SendPulse доступні рішення для автоматизації роботи з клієнтами через WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger та Viber. А також безплатний генератор QR-кодів та посилань для WhatsApp. Відкривайте нові можливості для вашого бізнесу!

Дата публікації:

16 Кві. 2024

Сергій Носенко

Копірайтер. Люблю маркетинг і крипту. Знаходжу цікаве та ділюсь власним досвідом.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter