Вихідний маркетинг (outbound marketing) це — маркетингова стратегія, яка спрямована на використання традиційних каналів, таких як телевізійна реклама, радіореклама, реклама в газетах, журналах, рекламні листівки, брошури, торговельні виставки, а також «холодні» дзвінки та email розсилки, щоб швидко ознайомити цільову аудиторію з продуктом.

У цій статті ви дізнаєтеся про переваги та недоліки вихідного маркетингу та зрозумієте різницю між inbound та outbound підходами. Окрім того, отримаєте список стратегій вихідного маркетингу, щоб успішно застосувати їх для вашого бізнесу.

Переваги та недоліки вихідного маркетингу

Люди отримують безліч email на їх пошту кожен день і напевно замислюються, навіщо бренди досі використовують цю маркетингову техніку. Все банально просто: outbound маркетинг приносить свої плюси компаніям.

Давайте дізнаємося, які переваги використання вихідного маркетингу для вашого бізнесу та як ви можете привести свій продукт до успіху, використовуючи цю стратегію. Нижче ви можете побачити плюси:

  • краща впізнаваність бренду;
  • можливість представити продукт новій аудиторії;
  • більші охоплення аудиторії;
  • можливість бути брендом, який перший приходить на думку, коли у споживача виникає потреба в його продукті;
  • популярність бренду;
  • емоційний вплив та зв’язок з потенційними клієнтами.

Вихідний маркетинг гарантує вам великі охоплення потенційних клієнтів. Чим більшій кількості людей ви транслюєте своє маркетингове повідомлення, тим більше лідів ви можете конвертувати в покупців. Звичайно, блоги ідеально підходять для пошукової оптимізації та алгоритмів Google, щоб з’являтися в топ позиціях пошукових систем, однак з’являючись в телевізійних рекламах, ви гарантуєте, що ваш бренд впізнаватимуть.

Давайте, наприклад, візьмемо до уваги миючі засоби. Людина придбає продукт, який частіше бачила у рекламі, тому, що він перший прийде на думку.

Окрім переваг, вихідний маркетинг має й свої недоліки. Нижче ви можете побачити їх перелік:

  • дорога реклама;
  • багато перешкод, які не дозволяють спілкуватися з аудиторією (блокувальники реклами та спам-фільтри);
  • загальний характер повідомлення, яке отримують потенційні клієнти;
  • відсутність персоналізованого підходу;
  • відсутність прямого зворотного зв’язку від лідів.

Давайте розглянемо, в чому полягає різниця між inbound та outbound маркетингом. Це допоможе вам зрозуміти, яка стратегія буде найбільш ефективною для просування вашого продукту.

В чому різниця між inbound та outbound маркетингом?

Дуже довгий час вихідний маркетинг був найпопулярнішою та найефективнішою маркетинговою стратегією для реклами та просування продуктів. Компанії масово використовували рекламу на телебаченні, листівки, банери, радіо та інші традиційні види просування. Таким чином, вони хотіли привернути увагу глядачів або слухачів до продукту та ознайомити їх з ним. Однак, часи змінюються так само як маркетингові підходи до комунікації з цільовою аудиторією.

Далі ми розглянемо, в чому різниця між вхідним та вихідним маркетингами та для чого їх використовують.

Вхідний маркетинг (англ. inbound marketing) — це маркетингова стратегія, що спрямована на створення контенту, який відповідає потребам цільової аудиторії та заохочує стати клієнтами. Цей підхід засновується на наданні потенційним клієнтам рішень їхніх проблем. У результаті, ваш бренд збільшує кількість лояльних клієнтів та прибутки. За допомогою цієї стратегії маркетологи створюють ситуації, завдяки яким люди самостійно прийдуть та придбають товар.

В цьому підході відсутні активні продажі. Чим більше контенту компанія створює для різних ситуацій, тим вища вирогідність здійснення покупок. Бренди розвивають блоги, пишуть статті, додають дописи в соціальні мережі, щоб створити більше можливих контактів з лідами та продемонструвати, як їхній продукт вирішує певну проблему.

Вихідний маркетинг — це маркетингова стратегія, спрямована на побудову впізнаваності бренду. Бренди фокусуються на активних продажах продукту та використовують для цього телевізійну рекламу, рекламу на радіо, в газетах, журналах, брошури, торговельні виставки та email розсилки. За допомогою цих каналів, компанії можуть швидко ознайомлювати велику кількість людей зі своїм продуктом. Частіше за все, ці люди — це не тільки кваліфіковані ліди, а й потенційні клієнти, які нічого не знають про компанію.

Чим більше людина бачить продукт в рекламі, тим швидше вона запам’ятовує його. Маркетологи відкрито транслюють рекламу через різні канали та закликають потенційних клієнтів придбати продукт.

У наступному розділі ми розглянемо 8 стратегій вихідного маркетингу, які ви можете використовувати для вашої компанії.

8 стратегій вихідного маркетингу

Маркетинговий успіх не засновується тільки на використанні однієї стратегії. Часто, компанії, які поєднують декілька підходів, ефективно досягають своїх бізнес-цілей. Тож, якщо ви прагнете привести ваш бізнес до успіху, вам необхідно використовувати різні маркетингові канали, стратегії та методи. Багато компаній зараз поєднують вхідний та вихідний маркетинг, щоб просувати свій продукт. Якщо ви також хочете використати це поєднання стратегій, рекомендуємо вам розглянути декілька стратегій вихідного маркетингу, завдяки яким ви можете просувати ваш бренд.

  1. Холодні email розсилки. Email маркетинг є одним з найефективніших маркетингових каналів вже довгий час. Холодні email розсилки — техніка email маркетингу, яка передбачає розсилку листів від брендів, з якими аудиторія ще не мала контактів. Метою є ознайомлення потенційного клієнта з продуктом та підвищення впізнаваності бренду. Таким чином, коли людина потребує продукт, вона може згадати про цю компанію та придбати його. Існує безліч способів, завдяки яким ви можете знайти email адреси для холодних розсилок: LinkedIn, лід-магніт, вебінари, інтернет-спільноти та інструменти для пошуку email адрес (Snovio, GetProspect, AnyMail Finder). Ця стратегія відкриває бізнесу шлях до нових лідів та ширшого охоплення ринку, збільшуючи базу клієнтів. Вам необхідно переконатися, що всі адреси у вашому списку дійсно активно використовуються, створити привабливі заголовки, використовувати персоналізацію та робити релевантні пропозиції. Рекомендуємо вам скористатися SendPulse, щоб відправляти персоналізовані та сегментовані email розсилки потенційним клієнтам безкоштовно.
  2. Пошта. Незважаючи на той факт, що більша частина нашого життя перейшла в онлайн режим, ми все ще отримуємо газети, листівки та брошури на пошту. Спробуйте цей підхід. Людям завжди буде приємно отримати щось у поштову скриньку. Тим паче, якщо це персоналізована брошура або листівка. Ви також можете розмістити рекламу в газеті, якщо це актуально для вашого продукту. Покупці більше запам'ятовують бренди, які вони бачили в друкованій рекламі, аніж в інтернеті. Однак, щоб успішно використовувати цей традиційний прийом, вам необхідно сегментувати покупців, бути унікальним та креативним та визначити способи для оцінки успішності кампанії.
  3. Трейд-шоу та заходи. Хоча ми з великою швидкістю переходимо у цифровий світ, це не значить, що люди не зустрічаються один з одним у реальному житті. Трейд-шоу — це виставка, на якій компанії певної галузі рекламують свої товари та послуги. Вони допомагають продемонструвати товари великій аудиторії та спонукати їх до покупки. Наприклад, на виставці рослин потенційні покупці можуть побачити велику різноманітність рослин в одному місці та обрати ті, які їх цікавлять. Все дуже зручно і швидко. Саме тому, рекомендуємо вам взяти участь у трейд-шоу або заході, який має зв’язок з вашим продуктом. Таким чином, ви можете поспілкуватися з людьми, які зацікавлені у вашому продукті. Як альтернатива, можете стати організатором такого заходу та продемонструвати переваги вашого продукта.
  4. Холодні дзвінки. Хоча холодні дзвінки вимагають багато зусиль та професійності від вашої команди, вони все ще працюють для багатьох бізнесів. Холодний дзвінок — це дзвінок, який здійснює представник компанії людям, які не мали жод ного контакту з компанією. Ви можете отримати номери телефонів потенційних клієнтів в LinkedIn, соціальних мережах, резюме, особистих сайтах, в Google. Скористайтеся спеціальними інструментами для пошуку номерів, такими як Clearbit та Crunchbase. Щоб досягти своєї мети шляхом холодних дзвінків, вам необхідно провести дослідження, щоб дізнатися більше про ліда та його потреби, написати сценарій для дзвінків (список кроків, які необхідно зробити, поради щодо роботи з незадоволеними лідами та з відмовами). Вашій команді потрібно бути готовими до заперечень та відмов та знати, як з ними працювати. Ви можете використовувати CRM, щоб зберігати контакти та робити помітки про лідів для інших представників компанії. Інтеграція CRM від SendPulse з Binotel дозволяє вам приймати та здійснювати дзвінки, призначати відповідальних, зберігати та відтворювати запис телефонних розмов. Все це допоможе покращити спілкування з лідами та підвищити ефективність бізнесу.
  5. Телебачення. Раніше всі дивилися телевізор та дізнавалися про бренди та їх продукти саме звідти. Хоч більшість людей зараз і дивляться Netflix та проводять час в соціальних мережах, все ще є доцільним використовувати телебачення. Воно допомагає ознайомити глядачів з брендом та запам’ятатися. Коли ці люди йдуть в магазин за покупками, то вони згадають кока-колу або Fairy з реклами та придбають саме цей бренд. Однак, вам варто пам’ятати, що реклама на телебаченні підходить не всім бізнесам та цільовій аудиторії. Телебачення ідеально підійде для просування миючих засобів, косметики, їжі, товарів для прибирання тощо.
  6. Друкована реклама. Банери, білборди та брошури все ще є актуальними. Так впізнаваність вашої компанії зростає. Ми все ще можемо побачити людей, які роздають листівки біля кафе, магазинів з побутовою технікою та косметичними засобами. Так потенційні клієнти звернуть увагу на магазин та ваші спеціальні пропозиції і обов’язково повернуться, коли щось знадобиться. Те саме стосується білбордів. Вони великі та привертають увагу покупців. Як мінімум ваша аудиторія знатиме про існування вашого бізнесу та його назву, а як максимум захоче завітати та здійснити покупки.
  7. Радіо. Ви можете рекламувати продукти через цей канал, якщо він охоплює вашу цільову аудиторію. Це можуть бути продукти для приготування їжі, матраси, матеріали для будівництва тощо.
  8. Подкасти. Подкаст — це цифровий носій, що складається з аудіо епізодів на певну тему. Подкасти є чудовою ідеєю для просування бізнесу. Вони допомагають охопити нову аудиторію, розповісти історію бренду, побудувати авторитет та впізнаваність. Ви можете створити свій подкаст або використати вже існуючий для реклами вашого продукту. В перервах головного подкасту можуть рекламувати товар протягом 15-60 секунд.

Вихідний маркетинг є дуже ефективним, якщо правильно його використовувати. За допомогою персоналізованих розсилок, спілкування з потенційними клієнтами та друкованої реклами ви можете значно підвищити рівень обізнаності про ваш бренд та розширити аудиторію. Скористайтеся SendPulse, щоб створити якісні email розсилки безкоштовно. Зареєструйтеся і дізнайтеся про всі переваги сервісу.

Також шукали з "Вихідний маркетинг "
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Вихідний маркетинг "

Оцінка: 4 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке вихідний маркетинг: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.