Чи впливає час постінгу на результат? Сьогодні ми відповімо на це питання, а також розберемося, коли викладати відео в TikTok, щоб потрапити до «Рекомендацій» та отримати максимальні охоплення.
Вміст:
TikTok — одна з найперспективніших соцмереж світу
Короткі відео, танці, скетчі та інші креативи — соціальна мережа TikTok здійснила революцію в ніші користувацького контенту. Вона з’явилась у 2017 році та спочатку була орієнтована на молодь. Власник — пекінська технологічна компанія ByteDance.
За даними Statista до кінця 2024 року кількість користувачів програми досягла 2,05 млрд. Очікується, що з кожним роком їх кількість лише зростатиме. За оцінкою маркетингової компанії Smart Sights, TikTok займає третє місце у світі за кількістю взаємодій, поступаючись тільки месенджеру WhatsApp та соцмережі Instagram.

За даними видання Forbes, в Україні соціальну мережу використовує 9,4 млн людей віком від 18 до 55 років.
TikTok можуть заблокувати
У квітні 2024 року на розгляд до Білого дому США потрапив законопроєкт про заборону соціальної мережі на американському ринку: якщо китайський власник відмовиться продати платформу власнику зі США до січня 2025 року. Основною причиною стало зловживання збиранням даних.
Як тільки законопроєкт затвердили, про необхідність блокування TikTok заговорили в країнах Європи. Як відомо на момент написання статті, сторони ведуть переговори про продаж частини акцій медіаплатформи американській стороні. Це дозволить уникнути санкцій.
Чому важливо вибрати правильний час для публікації в TikTok
Ключова особливість TikTok — стрічка FYP або «Для тебе», яку всі користувачі бачать за замовчуванням. Це набір контенту від соцмережі, сформований на основі захоплень та реакцій кожного користувача.
Як і в будь-якій соціальній мережі, в TikTok за просування контенту відповідають алгоритми. Їхня робота засекречена, але експерти говорять про такі базові принципи:
- Коли автор публікує нове відео, система не одразу показує контент усім підписникам. Вона дає його на оцінку невеликій групі релевантних фоловерів та аналізує реакції.
- Платформа вивчає рівень залучення користувачів під час взаємодії з контентом. Якщо кількість вподобайок, коментарів та шерів відповідає встановленим нормам, відео вважається цікавим для масової аудиторії.
- Якісний контент система показує більшій кількості користувачів. Якщо відео знову одержує багато реакцій, аудиторія розширюється. Ось чому креатив може стати популярним не в перші години після публікації, а за кілька днів або навіть тижнів.
Хочете знати, як контент у соцмережах стає вірусним?У нас є класна стаття про це!
Наскільки важливим є час публікації в TikTok
Час публікації в TikTok у 2025 році теж має значення, але не такою мірою. Ось чому:
- Сучасний алгоритм TikTok надає пріоритет залученню.. Основна мета — утримати користувачів на платформі якомога довше. Для цього аудиторії показують контент, який може сподобатися їй.
- Час публікації впливає на початкове залучення. Якщо ви опублікуєте пост, коли значна частина вашої аудиторії активна, він має більше шансів отримати початкову взаємодію. Це сигналізує алгоритму, що ваш контент цікавий.
- Висока залученість нівелює невдалий час публікації. Якщо ваш контент резонує з аудиторією, він все одно залишатиметься у FYP, навіть якщо час публікації був невдалим. Алгоритм розпізнає високу залученість та просуває відео.
Також важливо, що стрічка FYP у TikTok управляється алгоритмом, який підбирає контент на основі індивідуальних уподобань користувача, а не лише на основі хронології. Це означає, що навіть якщо ви опублікуєте пост, коли ваша аудиторія не в мережі, він все одно може з’явитися у стрічці. Головне — потенційна якість та відповідність очікуванням цільової аудиторії. Алгоритм враховує історію переглядів користувача, взаємодії та інші фактори, щоб визначити, який контент показувати.
Коли користувачі TikTok найактивніші
Експерти маркетингової компанії Sprout Social проаналізували тенденції та визначили час активності цільової аудиторії TikTok у всьому світі. Коли краще викладати відео в TikTok 2025 на думку спеціалістів? Будь-якого дня, крім неділі та понеділка:
- у вівторок та п’ятницю з 16.00 до 18.00;
- у середу та четвер з 9.00 до 11.00 або з 14.00 до 18.00.
Статистика пікової активності аудиторії TikTok. Чим темніший колір — тим вища активність. Джерело: Sprout Social
Що відбувається з відео, опублікованими у різний час
Кім Крафт, автор контенту в TikTok, проаналізував 300 своїх відео, опублікованих за рік і дійшов таких висновків:
- Денний та пізній нічний час — найрезультативніші.
Пізня ніч: 23:00–00:00. Кім зазначив, що два його відео, опубліковані в цей період, переглянули понад мільйон людей.День: 12:00–15:00 Цей час можна порівняти з «прайм-таймом» у TikTok: багато користувачів, особливо школярі, активно використовують додаток. - Різке падіння переглядів з 18:00 до 23:00. У час, що зазвичай вважається найціннішим для реклами на телебаченні, активність користувачів TikTok знижується.
- Контент важливіший, ніж день тижня. Кім підкреслює, що успіх відео більше залежить від своєчасності та релевантності, ніж від дня публікації. Він використовує найпопулярніші моменти з попкультури та телебачення, відповідаючи на запити, які люди можуть шукати на цю мить. У поєднанні з SEO оптимізацією, це допомагає відео потрапляти в FYP. Зокрема, чотири з п’яти відео, що набрали понад 1 мільйон переглядів, були опубліковані у вівторок та середу, а одне — у неділю: день найменшої активності.
Рекомендуємо прочитати: «Як накрутити підписників у TikTok: «білі» та «сірі» методи».
Коли краще викладати відео в TikTok
Багато компаній досліджували питання, коли краще викладати відео у TikTok. Маркетингова платформа Buffer отримала такі результати:

Тобто найкращі години для постінгу такі:
День тижня | Оптимальний час публікації |
Понеділок | 10:00 |
Вівторок | 16:00 |
Середа | 16:00 |
Четвер | 10:00 |
П’ятниця | 8:00 |
Субота | 11:00 |
Неділя | 14:00 |
Дані Buffer частково відрізняються від результатів дослідження Sprout Social, які ми навели вище. Це доводить, що «кращого часу» немає: є лише динамічні періоди активності. Але цей показник дуже нестабільний, щоб покладатися виключно на нього.
Отже, вам потрібно самостійно визначати, коли краще викладати відео в TikTok — у тому числі ґрунтуючись на результатах дослідження вашої ЦА.
Як визначити ідеальний час для публікації
Щоб самостійно проаналізувати аудиторію:
- Зареєструйте обліковий запис TikTok Business: просто перейдіть на нього зі свого стандартного облікового запису. Перейдіть до «Параметри й конфіденційність»→ «Акаунт» → «Переключитись на обліковий запис компанії». Це відкриє доступ до аналітики.
- Відкрийте інформаційну панель. Перегляньте статистику: перейдіть у свій профіль і натисніть «Інструменти для бізнесу», далі — «Аналітика». Система покаже дані, які допоможуть вам визначитися з часом постінгу.
- Ідентифікуйте періоди активності підписників. Хочете дізнатися, коли в TikTok краще викладати відео? Перевірте вкладку «Охоплена аудиторія». Перейдіть до вкладки «Активність», щоб побачити дані за день.
Аналітика активності підписників у TikTok Це найрелевантніша аналітика для вас. Вивчайте її регулярно, і ви зможете коригувати контент-план орієнтуючись на пікову активність вашої ЦА.
- Аналізуйте залучення в окремих публікаціяхЩоб отримати докладнішу інформацію про активність підписників, перейдіть на вкладку «Огляд» на панелі аналітики. Там ви знайдете дані щодо окремих публікацій за останні сім днів, включаючи:
- загальний час перегляду,
- середній час перегляду,
- охоплення,
- джерела трафіку.У цій же вкладці відображається дата та час публікації ваших відео.
Не забувайте, що якісний контент бізнес-акаунту не тільки розважає аудиторію, а й спрямовує її для здійснення цільових дій. Наприклад, стимулюйте переходити на ваш сайт і залишати контакти або робити покупки. Немає власного вебресурсу? Використовуйте конструктор сайтів SendPulse: за лічені хвилини ви зможете створити лендінг, корпоративний портал або онлайн-магазин.

Читайте також:
- «Як зробити лендинг власноруч — покрокова інструкція»;
- «Як зробити сайт: актуальні способи та покрокові інструкції»;
- «Вибираємо конструктор інтернет-магазину кращі 10»;
- «Що таке мобільний лендинг і навіщо він треба».
Чи впливає специфіка бізнесу на час публікації
Галузь бізнесу — один із факторів, що впливає на успіх контенту у соцмережах. Фахівці Sprout Social визначили, коли викладати відео в TikTok компаніям різних профілів. Рекомендації містять дні тижня та час, коли контент може з найвищою ймовірністю може стати популярним. Це не означає, що в решту днів не потрібно нічого публікувати. Просто вибирайте пікові показники для постінгу найважливіших відео для вашого бізнесу.
Категорія «Охорона здоров’я»
Найкращий день тижня | Найкращий час для постінгу | Коментар |
Понеділок | 17:00–20:00 | Початок робочого тижня люди шукають інформацію після вихідних або планують візити до лікаря. |
Вівторок | 16:00 | Середина робочого тижня, обідня перерва або час після робочого дня. Користувачі активні в соціальних мережах і схильні до споживання контенту про здоров’я. |
Середа | 14:00–16:00, 17:00 | |
Четвер | 14:00 |
Категорія «Громадське харчування»
Найкращий день тижня | Найкращий час для постінгу | Коментар |
Вівторок | 15:00–17:00 | Публікації в цей час стимулюють апетит і підштовхують до спонтанних рішень, пов’язаних із їжею (замовлення, відвідування ресторану). Контент із рецептами чи оглядами закладів теж актуальний. |
Середа | 15:00–18:00 | |
Четвер |
Категорія «Освіта»
Найкращий день тижня | Найкращий час для постінгу | Коментар |
Четвер | 10:00–13:00 | Середина тижня: час, коли користувачі вже залучені до процесів, але ще не перевантажені |
Категорія «Подорожі»
Найкращий день тижня | Найкращий час для постінгу | Коментар |
П’ятниця | 14:00 та 16:00 | Наприкінці робочого тижня користувачі сприйнятливіші до контенту про подорожі. Вони шукають ідеї для поїздок, вивчають напрямки та планують бюджет. |
Рекомендуємо зважати на ці рекомендації, але не спиратися на них на 100%. Пам’ятайте, результати залежать передусім від якості контенту та його відповідності очікуванням аудиторії.
Як визначити ідеальний час для публікації у TikTok
Коротка інструкція для авторів контенту:
- Постійно аналізуйте поведінку користувачів: як власних підписників, так і всієї аудиторії платформи.
- Експериментуйте з різним часом публікації. Досліджуйте варіанти та шукайте власну «формулу успіху».
- Працюйте у своєму темпі. Вам необов’язково ставити процеси на конвеєр, щоб встигнути опублікувати контент у всі пікові періоди. Якість важливіша за кількість.
- У вас завжди є шанс. Алгоритми TikTok при виборі найкращих відео не враховують вік облікового запису та кількість підписників. На них не впливає платне просування: за цей процес відповідає окрема система. Тому навіть новачки можуть створювати вірусні ролики та швидко завойовувати популярність.
Пам’ятайте, мультиканальне просування — ключовий інструмент для успішної взаємодії з аудиторією. Спробуйте працювати з клієнтами на різних платформах, щоб забезпечити комплексний користувальницький досвід та отримати максимум вигод для вашого бізнесу. Наприклад, забезпечте перенаправлення трафіку з TikTok в чат-бот Telegram. Налаштуйте алгоритм на збирання контактних даних користувачів, і вони автоматично потраплять у CRM. Все це можливе в межах однієї екосистеми SendPulse.

Читайте також:
- «Монетизація в TikTok: способи, можливості та розцінки»;
- «TikTok Advertising: повний огляд рекламних функцій платформи»;
- «Як стати блогером і заробляти на цьому: поради для початківців».
Аналіз результатів та експерименти з різним часом публікації
Як ви переконалися, немає універсального «кращого часу» для публікації в TikTok. Кожен автор повинен аналізувати інформацію та експериментувати, щоб знайти відповідні часові проміжки для постінгу.
Хоча загальні рекомендації та статистика з різних сфер дають базову інформацію, враховуйте: найкращий час для публікації в TikTok — це період найбільшої активності вашої аудиторії. Тому:
- Слідкуйте за показниками залученості. Лайки, коментарі, репости та збереження — індикатори того, наскільки ваш контент резонує з аудиторією.
- Порівнюйте ефективність постів. Записуйте час та дату публікації кожного відео, а потім аналізуйте, які з них отримали найбільше охоплення та залучення.
- Враховуйте тип контенту. Можливо, ви помітите, що гумористичні скетчі, навчальні відео чи огляди краще працюють у певний час.
- Експериментуйте. Навіть якщо ви переконалися, що певний час для постінгу є максимально ефективним, продовжуйте тестувати різні варіанти. Звички аудиторії постійно змінюються, як і алгоритми соцмережі.
- Проводьте A/B-тестування. Публікуйте схожий контент у різний час та порівнюйте результати.
- Плануйте публікації на тиждень вперед, свідомо вибираючи різний час для різних відео. Це допоможе систематизувати експерименти та відстежувати результати.
- Враховуйте часові пояси аудиторії, якщо вона знаходиться в різних країнах
Оптимальний час публікації — це показник, який завжди змінюватиметься. Тому не бійтеся пробувати нове та шукати те, що працює саме для вас.
Висновки
Час публікації в TikTok важливий, але не головний — успіх залежить від залучення користувачів та від якості відео. Поліпшити стартову взаємодію та підвищити шанси на потрапляння у FYP допомагає аналіз активності ЦА. Враховуйте специфіку бізнесу та аудиторії, аналізуйте дані у TikTok Business. Ефективний час для публікацій залежить від індивідуального підходу, а ключ до успіху — якісний та цікавий контент, який відгукнеться підписникам: дійсним та потенційним.
Використовуйте інструменти SendPulse для комплексної взаємодії з аудиторією: надсилайте користувачів на ваш сайт або в чат-боти месенджерів, формуйте бази адрес для розсилок електронною поштою, керуйте даними зручно та безпечно за допомогою CRM. Утримуйте увагу, залучайте, мотивуйте клієнтів та покращуйте бізнес-показники!