Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook та власний інтерфейс застосунку

Анастасія Цапліна

У цій статті ви дізнаєтеся, якою буває реклама в Instagram, як вона працює та як її налаштувати. Прочитаєте про обмеження контенту і ознайомитеся з двома варіантами запуску реклами: через застосунок Instagram та Facebook Ads Manager.

Як зробити конкурс в Інстаграм, який підніме впізнаваність та продажі

Анастасія Цапліна

Конкурси в Інстаграм допомагають збільшити охоплення, підвищити активність в акаунті, набрати нових підписників та підняти продажі. Розповідаємо, якими вони бувають і як провести конкурс правильно.

Плагіни WordPress: добірка модулів для оптимізації сайту

Віталій Весьолов

Для ефективної роботи з WordPress використовують плагіни. Вони допомагають створювати швидкі сайти будь-якої складності: інтернет-магазини, лендинги, сайти-візитки, блоги. Плагіни для WordPress використовують для оформлення сторінок сайту, встановлення кодів лічильників, захисту даних, блокування спаму, створення індивідуальних ...

Як зробити ефективну розсилку у Viber

Анастасія Цапліна

Viber розсилки за порівняно невеликих витрат дають можливість охопити більше потенційних клієнтів із різних країн. У цій статті розкажемо, як збільшити продаж за допомогою Viber розсилок і які є секрети успішної кампанії, а також дамо план покрокових дій.

Як зробити якісний скриншот із комп’ютера та смартфона

Віталій Весьолов

Розкажемо, як зробити якісний скриншот за допомогою гарячих клавіш, програм та застосунків. Покажемо, як записати відео з екрана і в один крок зробити скрин з email-розсилки.

Що таке сегментація ринку та яка її роль у маркетингу

Віталій Весьолов

Досліджуючи ЦА, можна розділити її на групи, тобто сегментувати, проаналізувати їхню поведінку та створити персоналізовані пропозиції. У цій статті ми розберемося, що таке сегментація ринку та як її ефективно використовувати в різних сферах бізнесу.

Від локального до глобального: як запустити онлайн-курс за кордоном

Юлія Венцковська

Як запустити онлайн-курс для іноземної аудиторії та на що варто звернути увагу під час його розроблення. А також дамо декілька порад, які допоможуть втілити це з мінімальними витратами сил та часу.