Виявлення потреб клієнта: що це, як і навіщо
26 Серпня 2022
Виявлення потреб клієнта — один із найважливіших етапів як у продажах, так і у формуванні лояльності. Про те, як виявляти проблеми клієнтів розкажемо у статті.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
26 Серпня 2022
Виявлення потреб клієнта — один із найважливіших етапів як у продажах, так і у формуванні лояльності. Про те, як виявляти проблеми клієнтів розкажемо у статті.
12 Січня 2023
Якщо ви шукаєте заміну getcourse та бажаєте використовувати український сервіс для створення онлайн-курсів, цей огляд стане вам у пригоді.
19 Травня 2023
Розглянемо, з яких елементів складається такий допис, які потрібні фотографії та відео для нього. Покажемо вдалі та невдалі приклади, обговоримо помилки та дамо кілька рекомендацій.
26 Вересня 2023
З 20 вересня SendPulse впровадила тарифікацію CRM, а з 20 жовтня — зробить його платним. Якими будуть тарифні плани, як обрати оптимальний для себе, що буде з даними клієнтів — читайте у статті
31 Січня 2024
Допоможемо розібратися, як розблокувати рекламний акаунт у Facebook. Розглянемо найпопулярніші причини блокування, а також розповімо і покажемо, як розв’язати цю проблему.
29 Травня 2024
ROAS — це показник рентабельності витрат на маркетинг. Навчимось його розраховувати, а також оглянемо сильні та слабкі сторони метрики.
18 Жовтня 2024
Що таке психологія кольору в маркетингу? Розберемося в цьому, а ще навчимо вибирати кольори для просування бізнесу.
25 Травня 2022
Розкажемо сім історій про співробітників SendPulse, які волонтерили під час війни — що вони робили і де знаходили сили.
5 Жовтня 2022
У цій статті ми розберемо етапи впровадження CRM-системи. Дізнаємося, як вибрати програмне забезпечення, а також коли воно стане в пригоді.
2 Березня 2023
Керівництво Meta Platforms анонсувало запуск нової функції. Користувачам стане доступне створення каналів у Instagram, а пізніше така можливість з’явиться у Facebook та Messenger. Розбираємось, у чому суть оновлення та яка від нього користь авторам блогів та власникам бізнесу — зібрали всю доступну на сьогодні інформацію.