Фірмовий стиль: гайд для бізнесу
13 Вересня 2024
З чого складається фірмовий стиль, як бренду його створити правильно та як фірмовий стиль впливає на розвиток бізнесу, розказуємо у цій статті.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
13 Вересня 2024
З чого складається фірмовий стиль, як бренду його створити правильно та як фірмовий стиль впливає на розвиток бізнесу, розказуємо у цій статті.
21 Квітня 2022
Розкажемо, як виявити проблему і що робити, щоб ваша розсилка потрапляла до теки з вхідними листами. Якими мають бути технічні налаштування, оформлення та контент повідомлень, щоб листи не потрапляли у спам.
31 Серпня 2022
Розказуємо, чим мобільний лендинг відрізняється від інших посадкових сторінок і як зробити зручний для користувача мобільний дизайн. На прикладах пояснюємо, що має бути на мобільній сторінці, а чого варто уникати.
13 Січня 2023
Розберемося, що таке локалізація, чим вона відрізняється від простого перекладу, які бувають способи локалізації сайту та що потрібно зробити, щоб залучити трафік та конвертувати його у клієнтів.
23 Травня 2023
У цій статті ми дізнаємося, як правильно підібрати під свої цілі готовий сервіс, а також розглянемо 12 найкращих платформ для онлайн-навчання.
4 Жовтня 2023
У цій публікації ми пояснимо, що таке індекс споживчої лояльності й перерахуємо найкращий софт для його вимірювання.
2 Лютого 2024
Ми запитали рекомендації у керівників, почитали відгуки на сайтах та зібрали в цій статті 30 найкращих книг з бізнесу. Інформація подається від простого до складного: спочатку книги для бізнесменів-початківців, потім для досвідченіших.
31 Травня 2024
Хто такі франчайзер та франчайзі, де шукати пропозиції від брендів? Відповімо на ці та інші питання і дамо кілька цінних порад початківцям та досвідченим підприємцям.
25 Жовтня 2024
Розкажемо, як написати якісний, структурований і ефективний бізнес-документ.
31 Травня 2022
Як створювався і змінювався чат-бот «Готовий до всього»: розглянемо його функціонал і покажемо приклади сценаріїв. Розповімо про те, як просували бот і завдяки чому за два місяці після запуску аудиторія бота виросла до 446 тисяч.