Як правильно написати пост-знайомство в Інстаграм
11 Квітня 2023
Пост-знайомство використовують не лише блогери, а й компанії. У цій статті ми дізнаємося, як написати пост про себе, якими прийомами можна користуватись і чого треба уникати.
На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!
Підписуйтесь
11 Квітня 2023
Пост-знайомство використовують не лише блогери, а й компанії. У цій статті ми дізнаємося, як написати пост про себе, якими прийомами можна користуватись і чого треба уникати.
12 Вересня 2023
Підприємці, прагнучи встигнути за конкурентами та змінами на ринку, часто впроваджують CRM-систему, але не розуміють, як з її допомогою покращити бізнес-процеси. У цьому може допомогти CRM-стратегія. У статті ми розглянемо її складники, дізнаємося, кому вона підходить, як її розробити й уникнути поширених помилок.
6 Грудня 2023
У цій статті розповімо, із чого розпочати бізнес в інтернеті, і поділимося кількома перспективними ідеями.
8 Вересня 2023
У цій статті ви дізнаєтеся, якою буває реклама в Instagram, як вона працює та як її налаштувати. Прочитаєте про обмеження контенту і ознайомитеся з двома варіантами запуску реклами: через застосунок Instagram та Facebook Ads Manager.
6 Вересня 2022
У статті розкажемо, які з практик компанії підтримують наших працівників і тих, хто потребує нашої особливої уваги: військових, дітей героїв, що загинули, похилих людей тощо.
19 Січня 2023
У цій статті розберемо, як правильно скласти портрет клієнта, звідки брати інформацію та як її оформити.
7 Червня 2023
У статті розбираємо, що таке автоворонка, з яких етапів вона складається і навіщо потрібна, а також наводимо покрокову інструкцію створення.
31 Січня 2024
Допоможемо розібратися, як розблокувати рекламний акаунт у Facebook. Розглянемо найпопулярніші причини блокування, а також розповімо і покажемо, як розв’язати цю проблему.
22 Березня 2024
Ми підготували огляд ключових напрямів, які формують сучасний світ цифрового маркетингу — від технологічних інновацій до стратегій взаємодії з аудиторією відповідно до її очікувань.