Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Кинутий кошик: як налаштувати продавальний ланцюжок листів

Анастасія Цапліна

Email-маркетинг

У цій статті розповімо, які листи та повідомлення підштовхнуть клієнта до покупки і як налаштувати ланцюжок про кинутий кошик за допомогою конструктора тригерних розсилок.У цій статті розповімо, які листи та повідомлення підштовхнуть клієнта до покупки і як налаштувати ланцюжок про кинутий кошик за допомогою конструктора тригерних розсилок.

Аналоги Taplink, за допомогою яких можна розробити мультипосилання

Дарина Сорокіна

Корисні інструменти

Розповідаємо про три аналоги Taplink: можливості, переваги та недоліки кожного. Покрокова інструкцію зі створення сторінки-візитки за допомогою одного з сервісів додається.

Як зробити якісний скриншот із комп’ютера та смартфона

Віталій Весьолов

Віталій Весьолов

30 Вересня 2022

Корисні інструменти

Розкажемо, як зробити якісний скриншот за допомогою гарячих клавіш, програм та застосунків. Покажемо, як записати відео з екрана і в один крок зробити скрин з email-розсилки.

Як зробити продавальний лендинг: інструкція, поради, приклади

Ольга Борисенко

Лендінги

Розберемося, як побудувати хороший продавальний лендинг, що зробить його ефективним, а що, навпаки, може зіпсувати. Покажемо цікаві приклади продавальних лендингів й дізнаємося про способи просування.

Онлайн-консультант для сайту: поради з вибору та огляд кращих десяти програм у 2024 році

Катерина Папаценко

Катерина Папаценко

9 Листопада 2023

Корисні інструменти

Розкажемо, що варто знати під час вибору та використання ПО для консультування на сайті. Також ми підготували огляд кращих десяти платформ для створення онлайн-чату.

Амбасадор — це тимчасовий тренд чи найкращий інструмент бренд-менеджменту? Розбираємось

Олександр Рись

Олександр Рись

6 Березня 2024

Маркетинг та продажі

Амбасадор бренду — це важливий елемент бренд-менеджменту, яким користуються і міжнародні корпорації, і невеликі локальні компанії. Хто він та як допомагає продавати товари без нав’язливої прямої реклами — читайте в статті.