Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Як використовувати ChatGPT 4 у рутинних бізнес-процесах

Анастасія Цапліна

Анастасія Цапліна

22 Листопада 2023

Корисні інструменти

ChatGPT 4 допомагає розв'язувати безліч побутових та бізнес-завдань. У яких сферах можна застосовувати цю нейромережу і як використовувати ChatGPT 4 для написання якісного тексту, роботи в таблицях Google і створення коду — розповідаємо в цій статті.

Кейс: як розробити конструктор Telegram чат-ботів та вирости до 100 000 активних ботів у 2022

Юлія Прима

Юлія Прима

12 Серпня 2022

Кейси

SendPulse розповідає, скільки тривала розроблення конструктора чат-ботів та як були побудовані процеси. Як розвивали продукт. Які ніші використовують чат-ботів в Telegram та як змінилися темпи росту під час війни.

Тренди масових комунікацій 2022: як бізнес використовує email, SMS, Viber-розсилки та чат-ботів

Юлія Прима

Юлія Прима

27 Грудня 2022

Email-маркетинг

Вирішили поділитися внутрішньою статистикою SendPulse, щоб привідкрити завісу популярності конкретних інструментів, сформулювати ефективні підходи до організації масових комунікацій та допомогти маркетологам, CMO, власникам бізнесу й комунікаційникам розробити стратегію на 2023 рік.

Як розробити дизайн сайту

Ольга Борисенко

Лендінги

У цій статті все про дизайн сайтів. Поговоримо, чому дизайн — це не просто красива картинка, як його розробити і які приклади дизайну сайтів можна вважати вдалими. Вміст: Дизайн сайту: підготовка Як зробити дизайн сайту ...

Як створити курс з ШІ-аватаром: кейс Академії SendPulse

Наталія Сиротюк

Кейси

Pозповімо, як EdTech-маркетологи Академії SendPulse значно прискорили процес створення онлайн-курсів, використовуючи інструменти штучного інтелекту, та які результати та відгуки від студентів отримали.

Як отримати галочку в Інстаграм: варіанти та покрокова інструкція

Анастасія Цапліна

Маркетинг та продажі

У статті розбираємо, що означає синій прапорець в Інстаграмі, кому її дають і що потрібно для цього зробити. Ділимося порадами, як підвищити шанси на верифікацію.

Як написати текст для лендингу

Ольга Берестецька

Лендінги

Розкажемо, з яких блоків складається лендинг і що писати у кожному блоці. На прикладах покажемо, який текст лендингу приваблює читачів. Якими мають бути відгуки для лендингу і як писати про технічні характеристики.

Робота із запереченнями: як розвіяти сумніви клієнтів. Покроковий алгоритм та кращі техніки

Ольга Борисенко

Маркетинг та продажі

Розкажемо все про роботу із запереченнями клієнтів під час продажів: якими вони бувають і за яким алгоритмом з ними працювати. На прикладах покажемо техніки відпрацювання заперечень.