Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Розсилка до Чорної п’ятниці: докладна інструкція з email, месенджерів, SMS, Viber, push

Ольга Борисенко

Розкажемо, як зробити розсилку до Чорної п'ятниці: як скласти план розсилки до Чорної п'ятниці, які канали розсилок використовувати і які особливості враховувати.

Із чого складається рекламний пост в Інстаграм і як зробити його органічним

Анастасія Цапліна

Розглянемо, з яких елементів складається такий допис, які потрібні фотографії та відео для нього. Покажемо вдалі та невдалі приклади, обговоримо помилки та дамо кілька рекомендацій.

RFM-аналіз: вчимося сегментувати клієнтів

Анастасія Цапліна

RFM-аналіз — це метод сегментації великої кількості клієнтів за трьома критеріями: давність (Recency), частота покупок (Frequency) та сума витрат споживача (Monetary). Розкажемо, як виокремити частину споживачів, від якої надходить найбільше грошей, а також розподілити решту за групами залежно від їхньої цінності для компанії.

Cайт-портфоліо: поради, ідеї та приклади

Олена Тимофєєва

З чого почати, про що і як писати, щоб залучити потенційних клієнтів і виокремитися з натовпу? У цій статті розкажемо, що саме робить сайт-портфоліо сильним та переконливим, дамо кілька порад та покажемо приклади чудових портфоліо.

Як заробляти в Інстаграмі — топ-10 способів отримати реальні гроші

Віталій Весьолов

Розглянемо найпопулярніші способи заробітку в Інстаграмі: з'ясуємо переваги та недоліки кожного. Дізнаємось, скільки заробляє Інстаблогер в Україні і світі. Розкажемо, які інвестиції потрібні на початку.

Тренди масових комунікацій 2022: як бізнес використовує email, SMS, Viber-розсилки та чат-ботів

Юлія Прима

Юлія Прима

27 Гру. 2022

Вирішили поділитися внутрішньою статистикою SendPulse, щоб привідкрити завісу популярності конкретних інструментів, сформулювати ефективні підходи до організації масових комунікацій та допомогти маркетологам, CMO, власникам бізнесу й комунікаційникам розробити стратегію на 2023 рік.

Навіщо потрібні анкорні посилання та як правильно їх використовувати: короткий гайд

Сергій Носенко

Розкажемо, навіщо розставляти «якорі» в тексті, чим вони корисні для навігації та просування сайту, а також розглянемо способи налаштування анкору в різних редакторах.