Як переглянути статистику з CRM

На головній сторінці CRM візуалізовано сукупну інформацію з усіх воронок, угод та відповідальних, задля контролю роботи та аналізу її ефективності.

Щоб переглянути статистику, натисніть на «CRM» у верхній панелі та «Головна» (Dashboard) у лівій панелі.

Період відображення

Виберіть проміжок часу, за який потрібно відобразити статистику за всіма показниками на сторінці. Ви можете переглядати статистику за поточний день, попередній день, минулий тиждень, місяць, квартал або встановити конкретні дати.

Загальна статистика

У цьому розділі наведено загальну кількість активних та завершених угод, загальну суму угод за вказаний період та кількість нових контактів з усіх воронок.

Статистика воронки

Загальні показники

Для кожної воронки показано загальну кількість і суму активних та завершених угод.

Нижче наведено кількість угод кожного окремого статусу.

Джерела угод

У статистиці воронки зображено кругові діаграми, на яких вказано джерела додавання угод.

Джерелом додавання угод може бути:

Automation 360 угоди були додані, коли контакт пройшов через елемент «Дія створити угоду» в авторозсилках.
Вручну Угоди були створені вручну в розділі CRM.
Міні-лендінги Угоди були додані, коли відвідувач сайту підписався через форму підписки, створену в конструкторі сайтів SendPulse.
Оплати Угоди були додані після оплати в чат-боті або на сайті.
Чат-бот Угоди були додані, коли користувач пройшов через елемент «Дія створити угоду» в чат-боті.
API Угода була створена через підключені інтеграції за допомогою методу створення угоди з API.
Форми Угоди було створено, коли контакт підписався через форму підписки, створену в конструкторі форм Sendpulse.

Статистика за відповідальним

Справа ви можете подивитися кількість та суму угод у кожного з відповідальних.

Можна переглядати поточні та завершені угоди натискаючи відповідні кнопки «Активні» (Active) та «Завершені» (Complete).

Статистика інтеграцій

CRM можна інтегрувати у всі послуги SendPulse. Залежно від кількості підключених сервісів на головній сторінці відображається показник ефективності використання інтеграції. Так ви можете оцінити, що ще використовувати для розвитку бізнесу.

Щоб переглянути детальнішу інформацію щодо підключених сервісів, натисніть стрілочку вниз.

Статистика завдань

У розділі «Завдання» ви можете переглянути статистику завдань у трьох вкладках: «Прострочені», «На сьогодні», «Важливі».

Прострочені З вичерпаним строком виконання.
На сьогодні З датою виконання на сьогодні.
Важливі З датою виконання на сьогодні й високим чи середнім пріоритетом.

Завдання з терміном виконання у майбутньому не відображаються у цьому полі.

Читайте більше про створення та керування завданнями: «Як створити завдання», «Як працювати із завданням».

Натисніть назву завдання, щоб перейти в картку.

Нові угоди

На цій же сторінці ви можете переглянути останні створені угоди. Картка угоди містить власну назву, контакт, інформацію про воронку, суму угоди, відповідального за угоду.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як переглянути статистику з CRM"

    Оцінка: 4 / 5

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні