Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM

Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.

Як збирати UTM-мітки

Ви можете збирати UTM-мітки в сервісах «Сайти» та «EDU» та зберігати в окремих полях контактів сервісу «CRM».

На сайтах можна автоматично отримувати мітки після оплати на сайті або підписки через форму.

На курси мітки отримуються після реєстрації на курс.

Мітки будуть отримані за умови, якщо користувач перейшов на сайт чи на сторінку курсу через посилання з UTM-мітками.

Які мітки можна передавати

Ви можете передавати будь-які мітки, під які ви передбачили поля в контактах. Нижче наведемо найуживаніші мітки.

utm_source Визначає джерело трафіку, звідки користувач перейшов на форму підписки. Наприклад, site.com (будь-який сайт), google, facebook.com (та інші соціальні мережі), direct (користувач ввів URL у браузері або зайшов на сайт із закладок).
utm_medium Передає тип трафіку, може передавати значення: cpc (реклама з оплатою за клік), cpm (реклама з оплатою за покази), referral, organic (перейшов на сайт з пошукових систем), social (клік з поста, налаштування реклами в соціальних мережах та ін).
utm_campaign Назва рекламної кампанії. Передається, якщо користувач перейшов на сайт із реклами за посиланням з UTM-мітками.
utm_content Визначає, на який саме контент було натиснуто, після чого користувач потрапив на сайт. Мітку можна ставити різну в рамках однієї кампанії, наприклад, окреме значення для кнопки, банеру і тексту.
utm_term Ключове слово або фраза запиту, за яким користувач потрапив на сайт із пошукової системи. Цей параметр не буде заданий автоматично при переході з органічної видачі та вручну встановлюється в налаштуваннях рекламних сервісів таких як Google Ads. Актуальний для платного трафіку із пошукових систем.

Як налаштувати UTM-мітки

В полях контактів

Для того, щоб сервіс розпізнавав мітки та зберігав їх в CRM, потрібно створити поля для контактів в розділі CRM. Перейдіть в CRM > «Контакти» > «Налаштування» > «Поля». Натисніть «Додати поле» та введіть потрібні мітки. Додані поля з’являться в усіх контактах.

Читайте докладніше: «Як керувати атрибутами контактів».

В полях угоди

Для того, щоб сервіс розпізнавав мітки та зберігав їх в CRM, потрібно створити поля для угод в розділі CRM. Перейдіть в CRM, виберіть воронку, та натисніть «Налаштування» (Settings) > «Поля» (Fields). Натисніть «Додати поле» (Add field) та введіть потрібні мітки. Додані поля з’являться в усіх угодах.

Читайте докладніше: «Як керувати атрибутами угод».

Як переглядати результати

В картці контакта

Мітки зберігаються, коли відвідувач перейшов на сайт за UTM-мітками, а потім заповнив форму чи здійснив оплату. Щоб передивитися значення міток, перейдіть в розділ CRM до вкладки «Контакти» та відкрийте картку контакта.

В картці угоди

Мітки зберігаються, коли відвідувач перейшов на сайт за UTM-мітками, а потім заповнив форму чи здійснив оплату. Щоб передивитися значення міток, перейдіть в розділ CRM та відкрийте угоду.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як керувати атрибутами завдань

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні