Як керувати командою
Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.
Ви будете використовувати єдину базу контактів, список угод та завдань. Доступ до іншого сервісу SendPulse буде обмежений відповідно до ролі запрошеного.
Як додати користувачів до облікового запису
Щоб призначити іншого користувача відповідальним, вам спочатку потрібно запросити користувача та надати йому доступ до свого облікового запису.
Перейдіть до розділу «Налаштування облікового запису» (Account settings) > «Команда» (Team) та натисніть «Запросити користувача» (Invite a new user).
Введіть ім'я, контактні дані, пароль та виберіть роль зі списку стандартних або кастомних.
У розділі «CRM» виберіть, до яких воронок і дошок завдань надати доступ.
Натисніть «Надіслати запрошення».
Читайте детальніше «Як запросити користувача».
Після підтвердження цей користувач буде доступний для вибору як відповідальний.
Як змінити відповідального за угоду
Відкрийте потрібну воронку угод, натисніть на створену угоду і виберіть зі списку іншого відповідального.
Як змінити відповідального за контакт
Перейдіть до розділу «Контакти», натисніть на контакт і виберіть зі списку іншого відповідального.
Як змінити учасника завдання
У розділі «Мої завдання» (My tasks) користувач може виконувати одну з двох ролей:
Відповідальний | Користувач, якого вибирають для виконання завдання |
Спостерігач | Користувач, який слідкує за прогресом завдань |
Щоб призначити відповідального, перейдіть до розділу «Мої завдання» (My tasks), натисніть на створене завдання і виберіть зі списку іншого відповідального.
Щоб призначити спостерігача, виберіть зі списку іншого спостерігача.
Як встановити відповідального за угоди, створені автоматично
Виберіть воронку з угодами. Перейдіть до розділу «Налаштування» (Settings) на вкладку «Загальні» (General) та виберіть зі списку доступного користувача.
Як встановити відповідального за контакти передані автоматично
Перейдіть до розділу «Контакти» (Contacts) та натисніть «Установки» (Settings). На вкладці «Загальні» (General) виберіть зі списку доступного користувача.
Оновлено: 14.09.2023
або