Як керувати командою

Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.

Ви будете використовувати єдину базу контактів, список угод та завдань. Доступ до іншого сервісу SendPulse буде обмежений відповідно до ролі запрошеного.

Які ролі користувачів існують

Роль — це набір доступів, який надає можливість використовувати різні набори функцій. Власник акаунту має права на всі функції, включно зі спільним доступом з іншими членами команди.

Залежно від ролі, які доступні в SendPulse, передбачено різний доступ до CRM.

Читайте докладніше: Ролі користувачів.

Воронки Угоди Дошки завдань Завдання Контакти Інтеграції
Дизайнер Перегляд
Бухгалтер Перегляд
Аналітик Перегляд
Редактор Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення Перегляд, Створення, Оновлення Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення ×
Менеджер Перегляд Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення Перегляд Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення ×
Супермен Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення
Менеджер CRM/EDU (Інвайтер) Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення

Також ви можете створити свою кастомну роль та вибрати для неї доступи.

Як додати користувачів до акаунту

Щоб призначити іншого користувача відповідальним, вам спочатку потрібно запросити користувача та надати йому доступ до свого облікового запису.

Ви можете запросити стільки користувачів, скільки передбачено в вашому тарифному плані, та придбати додаткову кількість користувачів окремо від тарифного плану.

Власник акаунту також входить в цю кількість. Наприклад, якщо на безкоштовному тарифному плані передбачено 5 користувачів — це значить, що ви можете запросити ще 4 користувачі в команду. Щоб придбати більше місць для користувачів, перейдіть у CRM > Тарифи та оформте замовлення у розділі Додаткові користувачі.

Перейдіть до розділу Налаштування акаунту (Account settings) > Команда (Team) та натисніть Запросити користувача (Invite a new user).

Введіть ім'я, контактні дані, пароль та виберіть роль зі списку стандартних або кастомних.

У розділі CRM виберіть, до яких воронок і дощок завдань надати доступ.

На етапі запрошення користувача ви можете також налаштувати доступ так, щоб новий член команди міг бачити лише свої угоди, контакти та завдання.

У секціях Угоди, Контакти та Завдання виберіть потрібну опцію.

Всі угоди / контакти / завдання (All deals / contacts / task) Користувач матиме доступ до всіх угод у доступних йому воронках / до всіх контактів у CRM / до всіх завдань на доступних йому дошках.
Угоди / контакти / завдання користувача (Userl deals / contacts / task)

Користувач зможе бачити тільки закріплені за ним угоди, контакти та завдання.

Користувач зможе приймати тільки ті дзвінки, які надходять від його контактів.

Після того, як налаштуєте необхідні доступи, натисніть Надіслати запрошення.

Читайте детальніше: Як запросити користувача.

Після підтвердження цей користувач буде доступний для вибору як відповідальний.

Як змінити відповідального за угоду

Відкрийте потрібну воронку угод, натисніть на створену угоду і виберіть зі списку іншого відповідального.

Як змінити відповідального за контакт

Перейдіть до розділу «Контакти», натисніть на контакт і виберіть зі списку іншого відповідального.

Як змінити учасника завдання

У розділі «Мої завдання» (My tasks) користувач може виконувати одну з двох ролей:

Відповідальний  Користувач, якого вибирають для виконання завдання
Спостерігач Користувач, який слідкує за прогресом завдань

Щоб призначити відповідального, перейдіть до розділу «Мої завдання» (My tasks), натисніть на створене завдання і виберіть зі списку іншого відповідального.

Щоб призначити спостерігача, виберіть зі списку іншого спостерігача.

Як встановити відповідального за угоди, створені автоматично

Виберіть воронку з угодами. Перейдіть до розділу «Налаштування» (Settings) на вкладку «Загальні» (General) та виберіть зі списку доступного користувача.

Як встановити відповідального за контакти передані автоматично

Перейдіть до розділу «Контакти» (Contacts) та натисніть «Установки» (Settings). На вкладці «Загальні» (General) виберіть зі списку доступного користувача.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як керувати командою"

    Оцінка: 5 / 5

    Далі

    Як керувати атрибутами угод

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні