Як розподілити рівень доступу користувача зі стандартними ролями

Доступно на тарифі Standard і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Щоб спростити та підвищити ефективність командної роботи над проєктом, ви можете поділитися доступом до свого облікового запису SendPulse та надати право переглядати та керувати даними.

SendPulse має 7 стандартних ролей. Крім того, ви можете створити власну роль із доступом до вибраних елементів. У цій статті розглянемо рівні доступу та обмеження для стандартних ролей залежно від використовуваних сервісів.

Читайте також, як призначити роль і управління ролями користувачів у статті Як керувати ролями користувачів. Щоб створити роль із вашим набором дозволів, читайте: Як створити кастомну роль.

Ролі користувачів

Роль – це набір доступів, який надає можливість використовувати різні набори функцій. Власник акаунту має права на всі функції, включаючи спільний доступ з іншими членами команди.

Коли ви призначаєте роль члену своєї команди, ви надаєте йому набір дозволів, який призначено для цієї ролі. Переглянемо, яку роль у яких випадках використовувати.

Дизайнер Роль для розробки шаблонів і макетів сайтів, вікон, що спливають, форм підписки, кампаній електронною поштою та курсів. Користувачі не мають доступу до контактів, адресних книг та налаштувань сервісу.
Бухгалтер Роль для керування тарифними планами та платежами. Користувачі можуть переглядати статистику зняття балансу та перевіряти платежі від студентів вашого курсу. Користувачі не мають доступу до контактів, адресних книг та налаштувань послуг, за винятком фінансових.
Аналітик Роль для оцінки статистики для вибраних послуг. Доступ лише для перегляду даних, створення й експорту звітів. Користувачі не мають доступу до контактів, адресних книг та налаштувань сервісу.
Редактор Роль для редагування ланцюжків і вмісту у вибраних сервісах. Користувачі можуть керувати кампаніями, курсами, сайтами, контактами, адресними книгами, попапами, чат-ботами, налаштуваннями сервісу та експортувати дані про статистику та контакти (крім даних у сервісі А360)
Менеджер Роль для створення, редагування, видалення продуктів у всіх службах і зміни тарифних планів у сервісах.
Супермен Роль, яка дублює функції власника облікового запису без можливості змінити доступ власника.
Менеджер CRM/EDU (Інвайтер) Роль для керування даними в CRM і EDU без доступу до інших сервісів.

Типи дозволів за сервісами

Детальніше про описи функцій і рівнів доступу для кожного сервісу ви можете прочитати в статті про створення ролі в розділі Виберіть функції.

Платежі

Керуйте доступом до додавання коштів до облікового запису SendPulse, історією платежів і підписками.

Розділи сервісу Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Платежі

Керуйте методами оплати в розділі Прийом оплат і тарифними планами SendPulse в Мої замовлення. Історія платежів, Мої підписки і Поповніть рахунок.

× × × ×

Розсилки

Керуйте доступом до email, SMS і Viber розсилок, а також доступом до контактів і адресних книг.

Розділи сервісу Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Розсилки

Керуйте SMS, електронною поштою та Viber розсилками в розділі Мої розсилки.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку запланованих кампаній і їх статистики.

Редагування: усе перераховане вище та створення, редагування та видалення розсилок.

Редагування та експорт: усе перераховане вище та експорт звітів про розсилки.

Перегляд × Перегляд та експорт2 Редагування та експорт ×
Адресні книги

вибрані зі списку1

Керувати списками розсилки в розділі Адресні книги.

Докладніше

Рівні доступу:

Обмежений перегляд: перегляд списку імен списку розсилки без доступу до списку контактів.

Перегляд: перегляд списку розсилки та контактів усередині.

Редагування: перегляд, додавання, редагування та видалення контактів (зі змінними та тегами) і списків розсилки.

Редагування та експорт: редагування та експорт списків розсилки та контактів.

× × Перегляд та експорт2 Редагування та експорт ×
Шаблони

Керування шаблонами у розділі Мої шаблони.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд створених та системних шаблонів для листів.

Редагування: перегляд, додавання, редагування та видалення контактів (зі змінними, тегами та сегментами) і книг.

Редагування × Перегляд Редагування ×
Форми підписки

Управління формами підписки у розділі Форми підписки.

Докладніше

Перегляд: перегляд створених форм підписки.

Редагування: створення, редагування та видалення форм підписки.

Редагування × Перегляд Редагування ×
Імена відправника SMS та Viber

Управління іменами відправника у розділі Адреси відправника.

× × × ×
Перевірка email

Управління перевірками email адрес у розділі Перевірка email.

× × Перегляд ×
Тарифи сервісу

Перегляд активних тарифних планів та продовження підписок сервісу.

× × × ×
Налаштування сервісу

Управління у розділі Налаштування сервісу.

Докладніше

Доступ дозволяє налаштовувати архіви розсилок, інструменти підписки, налаштовувати домен та підключати AMP.

×3 × × ×

1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких адресних книг давати дозвіл.

2У ролі Analyst є додатковий доступ до експорту звітів зі статистики та перегляд перевірок email.

3У ролі Designer відкритий частковий доступ до налаштувань сервісу, де можна керувати архівами та інструментами підписки.

Автоматизація

Управління доступами до подій та ланцюжків.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Події

Управління списками подій у розділі Менеджер подій.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку подій.

Редагування: перелічене вище, а також створення, редагування і видалення подій.

Редагування × × Редагування ×
Ланцюжки

Управління ланцюжками у розділі Автоворонки.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку ланцюжків та їх статистики.

Редагування: перелічене вище, а також створення, редагування і видалення ланцюжків.

Редагування та експорт: перелічене вище та експорт звітів про ланцюжки.

Редагування × Перегляд та експорт2 Редагування Редагування та експорт ×
Запуск ланцюжків

Запуск та зупинка створених ланцюжків.

× × × ×

2У ролі Analyst є додатковий доступ до експорту звітів зі статистики.

Чат-боти

Керування доступом до налаштувань та контенту чат-ботів.

Розділи сервісу Дизайнер Бухгалтер Аналітика Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Діалоги та аудиторія бота

зі списку вибраних1

Управління діалогами та контактами у розділах Діалоги і Аудиторія.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд діалогів та контактів в аудиторії робота.

Редагування: можливість відповідати підписникам у діалогах; додавати, редагувати та видаляти контакти, а також їх дані в аудиторії бота.

Редагування та експорт: вищезазначене та експорт списку підписників.

× × × Редагування та експорт ×
Розсилки

зі списку вибраних1

Управління розсилками у розділі Мої розсилки.

Детальніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд запланованих та надісланих розсилок.

Редагування: створення, редагування та видалення запланованих розсилок.

× × × Редагування та експорт ×
Створення ботів та зміна налаштувань бота

Підключення та налаштування ботів у розділах Керування ботами та Налаштування бота.

× × × ×
Тригери та ланцюжки

зі списку вибраних1

Управління сценаріями бота в розділі Структура бота.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд структури створених ланцюжків, тригерів та статистики взаємодії користувачів з ланцюжком.

Редагування: створення, редагування та видалення ланцюжків у конструкторі ланцюжків; створення, включення та відключення тригерів.

× × × Редагування ×
Зміна тарифу

Перегляд активних тарифних планів та продовження передплати сервісу.

× × × ×

1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких саме чат-ботів надати доступ.

CRM

Управління доступами до угод, задач, контактів та інтеграцій з іншими сервісами.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Воронки

вибрані зі списку1

Управління воронками в розділі Мої воронки.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: переглянути список воронок та їх статистики.

Створення: створення нових воронок.

Редагування: перелічене вище, а також редагування воронок.

Видалення: перелічене вище, а також видалення воронок разом з усіма даними та створеними зв'язками.

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Угоди

Управління угодами у воронках.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку угод та їх статистики.

Створення: створення нових угод.

Редагування: перелічене вище, а також редагування даних угод.

Видалення: значене вище, а також видалення угод разом з усіма даними та створеними зв'язками.

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Дошки завдань

вибрані зі списку1

Управління дошками у розділі Мої завдання.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: можливість переглядати дошки та всі завдання на них.

Створення: перегляд та можливість створення нових дошок завдань.

Оновлення: перегляд створених дошок та можливість їх редагування.

Видалення: можливість видаляти доступні дошки.

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Завдання

Управління завданнями на Мої завдання.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку завдань.

Створення: створення нових завдань.

Редагування: зазначене вище, а також редагування даних задач.

Видалення: вищезазначене, а також видалення задач разом з усіма даними та створеними зв'язками.

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Контакти

Керування контактами у розділі Контакти.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку контактів та заблокованих студентів.

Створення: додавання нових контактів.

Оновлення: перегляд, додавання, редагування та видалення контактів.

Видалення: видалення окремих контактів.

Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Інтеграція

Управління інтеграціями у розділі Інтеграції.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: доступ до списку підключених та доступних інтеграцій.

Створення: доступ до інтеграцій та можливість підключення нових.

Оновлення: можливість змінювати налаштування інтеграцій.

Видалення: можливість видаляти інтеграції.

Перегляд × × Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

×

1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких саме воронок та дошок завдань потрібно надати доступ.

Сайт

Керування доступом до налаштувань та наповнення сторінок сайтів.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Сайти та міні-лендинги

Управління сайтами та міні-лендингами у розділі Сайти.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: доступ до списку створених сайтів та міні-лендінгів.

Редагування: перегляд, додавання, редагування сайтів у конструкторі, а також видалення.

Редагування та експорт: вищезазначене, а також публікація сайтів та їх налаштування.

Редагування × Перегляд Редагування та експорт ×
Сторінки сайтів

Управління сторінками сайтів та міні-лендінгів усередині сайту.

Редагування × Перегляд Редагування ×
Тарифи сервісу

Перегляд активних тарифних планів та продовження підписок сервісу.

× × × ×

Push розсилки

Керування доступом до сайтів для push повідомлень, а також до контенту повідомлень.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Додані сайти

Управління підключеними сайтами у розділі Мої сайти.

× × Перегляд Редагування ×
Розсилки

Управління ланцюжками у розділі Авторозсилки.

× × Перегляд Редагування ×
Тарифи сервісу

Перегляд активних тарифних планів та продовження підписок сервісу.

× × × ×

Транзакційні розсилки (SMTP)

Керування доступами до налаштувань, заповнення та статистики розсилок через SMTP.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Налаштування сервісу

Перегляд налаштувань для надсилання листів через SMTP та API у розділі Налаштування сервісу.

× × × ×
Статистика

Керування доступом до статистики відправок та помилок у розділах Історія відправки і Помилки доставки.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд історії відправок та помилок.

Редагування: завантаження звітів помилок в розсилці, історії відправки розсилок та списку одержувачів.

× × Перегляд та експорт2 Редагування ×
Тарифи сервісу

Перегляд поточного тарифного плану, доступ до переходу на інший.

× × × ×

2У ролі Аналітик є додатковий доступ до експорту звітів зі статистики.

EDU

Управління доступами до налаштувань та наповнення курсів, питань студентів та видачі сертифікатів.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Курси

з обраного списку1

Управління курсами, домашніми завданнями, відповідями на запитання та студентами у сервісі EDU.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд списку існуючих курсів, їх статус та кількість студентів, які їх проходять.

Створення: перегляд існуючих та можливість створення нових курсів, налаштування курсів та запрошення на них студентів.

Редагування: перегляд та редагування створених курсів у конструкторі.

Видалення: перегляд та можливість видаляти курси зі списку.

Перегляд × Перегляд Перегляд,

Створення, Оновлення

Перегляд,

Створення, Оновлення, Видалення

Перегляд
Сертифікати

Керування сертифікатами у вкладці Сертифікати.

Докладніше

Рівні доступу:

Перегляд: перегляд список існуючих сертифікатів.

Створення: перегляд існуючих та можливість створення нових сертифікатів у конструкторі.

Оновлення: перегляд та редагування створених сертифікатів у конструкторі.

Видалення: перегляд та видалення сертифікатів зі списку.

Перегляд, Створення, Оновлення, Видалення Перегляд,

Видалення

Перегляд Перегляд,
Створення,
Оновлення
  Перегляд,

Створення,

Оновлення,

Видалення

Перегляд
Тарифи сервісу

Перегляд активних тарифних планів та продовження підписок у розділі.

× × × ×

1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких курсів надавати дозвіл.

Попапи

Керування доступом до налаштувань проекту та попапів.

Розділи сервісу  Дизайнер Бухгалтер Аналітик Редактор Менеджер Супермен Менеджер CRM/EDU
Попапи

Управління налаштуваннями, створення та редагування попапів, перегляд лідів та статистики в розділі Попапи.

×
    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як розподілити рівень доступу користувача зі стандартними ролями"

    Оцінка: 4 / 5

    Назад

    Як керувати ролями користувачів

    Далі

    Як створити кастомну роль

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні