Як створити LMS проєкт

У SendPulse ви можете організувати навчальний онлайн-простір для команди, клієнтів та партнерів, щоб ознайомити з вашим продуктом чи системою. LMS допоможе адаптуватися в компанії, вивчити продукт або покращити свої знання та навички.

У статті розглянемо, як створити LMS на базі платформи EDU.

Що таке LMS

LMS (Learning management system) — програмний інструмент, який дає змогу створювати, проводити та звітувати про навчальні програми в компанії.

Такі програми можуть створюватись для роботи команди: від адаптації новачків до підвищення кваліфікації досвідчених працівників, наприклад, тренінги з продажів. LMS може допомогти відчути підтримку на початку та під час роботи, що дасть змогу працівникам повністю реалізувати свій потенціал.

Якщо вам потрібно ознайомити клієнтів з вашим продуктом чи системою, LMS може зробити це в простому та зрозумілому форматі курсів. Навчання роботі з продуктом створює позитивний досвід користування ним.

Також LMS може бути надійним сховищем важливої інформації в зручному структурованому вигляді для подальшого використання.

Створіть курс LMS

Перейдіть до розділу «EDU» та натисніть «Створити курс» (Create course). Якщо у вас є вже створені курси, натисніть «Додати курс» (Add course) у лівому меню.

У модальному вікні виберіть тип курсу «LMS» (NEW LMS COURSE).

Читайте також: «Додайте новий курс».

Введіть назву та створіть посилання

Додайте назву курсу, який буде доступний для студентів та викладачів.

Ви можете створити нову адресу або використовувати існуючу, якщо ви до цього створювали інші LMS-проєкти.

Читайте докладніше: «Адреса сторінки курсу».

Створіть сторінку для входу

Додайте сторінку входу на ваш курс. Ви можете скористатися шаблонами для створення сайту. Для цього виберіть будь-який з пропонованих. Вони розроблені спеціально для організації корпоративного навчання.

Для однієї LMS передбачена тільки головна сторінка входу. Навіть якщо ви будете додавати багато курсів, студенти будуть потрапляти на них через створений на початку сайт.

Також можна налаштувати сайт самостійно за допомогою блочного конструктора. Для цього натисніть «Новий сайт» (New site).

Читайте докладніше: «Як створити сайт» та «Як працювати з елементами сайту».

Коли сайт для входу на курс буде готовий, опублікуйте його, щоб студенти мали до нього доступ. Для цього збережіть всі зміни в конструкторі сайту та перейдіть на сторінку курсу, натисніть на посилання сайту та виберіть «Опублікувати» (Publish).

Після публікації сайту ви не зможете змінити домен.

Налаштуйте параметри

Після збереження та публікації сайту перейдіть у вкладку «Налаштування» (Settings). У цьому розділі можна вибрати мову та формат навчання, зафіксувати обмеження часу на проходження курсу, налаштувати відображення відгуків та рекомендацій студентів, порядок та умови навчання, додати сертифікат про проходження курсу.

Читайте докладніше: «Як налаштувати параметри навчання».

Додайте уроки

Перейдіть у вкладку «Уроки» (Lessons), де ви зможете додати весь необхідний контент. Продумайте для початку структуру майбутнього проєкту, підберіть навчальні матеріали, такі як відео, зображення, документи.

Щоб перейти до конструктора уроків, натисніть «Додати урок» (Add lesson).

Ви можете додавати додаткові уроки, секції та тести. Для цього натисніть «Додати урок» (Add lesson) або на стрілку в правому нижньому куті та виберіть потрібний елемент.

Слідуйте за структурою курсу та пам’ятайте про те, на кого він розрахований. Наприклад, для корпоративного навчання тести можуть стати одним з факторів затвердження кандидата або підвищення кваліфікації співробітника. Тоді як для клієнтів достатньо надати вичерпний матеріал, без перевірки знань.

Щоб додати текст, зображення, аудіо чи відео, файл, розділювач, кнопку чи домашнє завдання — наведіть на будь-який елемент та натисніть плюс (+). Далі виберіть з панелі потрібний елемент.

Читайте докладніше: «Як створити урок у конструкторі» та «Як налаштувати програму курсу».

Щоб налаштувати доступ до уроку, натисніть на три крапки навпроти назви > «Налаштування» (Lesson settings) та виберіть тип доступу.

Натисніть «Копіювати» (Duplicate), щоб скопіювати урок та використовувати його як шаблон у межах поточного курсу. Також ви можете скопіювати урок до іншого курсу LMS, для цього натисніть «Копіювати на курс» (Copy to course).

Щоб видалити урок з конструктора, натисніть «Видалити» (Delete).

Запросіть студентів

Коли контент буде готовий, можете запрошувати студентів. Перейдіть у вкладку «Журнал» (Overview) та натисніть «+» (Додати студента) в секції «Студенти».

Ви можете запрошувати користувачів тільки у випадку, якщо ваш сайт опублікований.

Студенти не можуть самостійно записуватись на ваш курс, а тільки переходити та записуватись за запрошенням.

Далі в модальному вікні введіть пошту, виберіть мову для листа-запрошення й тип створення акаунта та присвойте тег студенту, якщо це потрібно.

Читайте більше: «Як записати студентів на курс».

Запустіть курс

Щоб запустити курс, натисніть «Почати курс» (Start).Тоді він з’явиться в особистому кабінеті студентів і вони зможуть розпочинати вивчення матеріалу.

Після початку курсу ви не зможете змінити формат проходження курсу.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити LMS проєкт"

    Оцінка: 5 / 5

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні