Як керувати курсами

Під час запуску та проведення курсів ви можете переглядати актуальну інформацію, редагувати її, видаляти чи дублювати курси. Це пришвидшить роботу зі створення навчальних матеріалів.

У статті розглянемо, як переглядати інформацію з курсів та які дії можна проводити над курсами.

Як переглянути перелік курсів

Перейдіть у розділ Курси та відкрийте вкладку Курси (Courses).

Як фільтрувати курси

Ви можете фільтрувати курси за статусом та за підключеним доменом.

За статусом

Залежно від дати старту та налаштувань запуску, курси мають відповідні статуси:

Активний Курс не обмежений в часі та запущений викладачем.
Неактивний Курс не обмежений в часі, але поки не запущений викладачем.
Запланований Курс обмежений в часі, а дата старту запланована в майбутньому.

Ви можете запустити курс на сторінці управління курсом, а запланувати дату запуску в налаштуваннях курсу.

Читайте докладніше: Обмеження часу на проходження курсу та Запуск курсу.

За доменом

Щоб показати курси, які розміщені на певному домену, оберіть його з випадного списку.

Щоб переглядати та редагувати інформацію із кожного курсу окремо, натисніть на потрібний зі списку.

Які дії доступні з курсами

Ви можете запускати, зупиняти, дублювати та видаляти курси. Для цього натисніть Дія (Action) та виберіть саму дію.

Зупинити курс

Курс можна зупинити — тоді він стане недоступний для студентів, але залишиться у вашому акаунті зі статусом Неактивний. Для цього натисніть Зупинити курс (Stop course).

Контактні дані та прогрес всіх учнів буде збережений, неактивний курс буде доступний для перегляду тим учням, які його проходили. Також в кабінеті студента буде збережений сертифікат, якщо він отриманий до зупинки курсу.

Дублювати курс

Ви можете використати готовий курс як шаблон для іншого або просто створити аналогічний. Для цього натисніть Дублювати (Duplicate). Для нового курсу введіть назву курсу та задайте адресу. Програма та налаштування курсу скопіюються з попереднього курсу.

Видалити

Щоб назавжди видалити курс з вашого акаунту, натисніть Видалити (Delete), а потім підтвердіть дію. Дані студентів будуть збережені в контактах CRM, але вся інформація про прогрес, а також сертифікати видаляються назавжди. Зберігаються тільки матеріали у менеджері фалів — завантажені зображення, відео, документи тощо.

Запустити курс

Якщо курс ще не був запущений або був зупинений, ви можете зробити його доступним для студентів. Для цього натисніть Почати курс (Start course).

Після цього курс з’явиться в особистому кабінеті студента, який на нього зареєструвався.

Після запуску курсу ви не зможете змінити налаштування оплати курсу.

Читайте докладніше: Як налаштувати параметри навчання.

Як відредагувати назву курсу

Ви можете змінити назву курсу в будь-який момент. Для цього натисніть на значок олівця навпроти поточної назви та напишіть нову. Назва курсу зміниться в вашому акаунті, на сайті реєстрації на курс та в особистому акаунті студента.

Як налаштувати та переглянути сайт курсу

Для кожного курсу можна створити сайт із індивідуальним дизайном, а потім опублікувати його, зробивши доступним для перегляду студентів та реєстрації. Прив’язаний до курсу сайт буде відображений в правому верхньому куті курсу.

Натисніть на посилання сайту, щоб виконати будь-яку з наступних дій:

Перейти на сайт (Go to site) Перехід на сторінку сайту запису на курс.
Копіювати посилання на (Copy link to) Отримання прямого посилання на сайт запису на курс або сторінку авторизації чи реєстрації.
Налаштування сайту (Page settings) Перехід до налаштувань сайту запису на курс у розділі Сайти, де ви можете налаштувати назву сайту та фавікон, підключити аналітику та додати кастомний код.
Зняти з публікації (Unpublish) Обмеження доступу до сайту: він залишиться у курсі та у списку сайтів, але посилання буде неактивним.

Читайте також: Як налаштувати сайт запису на курс.

В яких розділах міститься основна інформація

Переглядайте всю важливу інформацію з курсу у вкладках Уроки, Журнал студентів, Відповіді до завдань, Відгуки та Історія.

Уроки

Перейдіть у вкладку Уроки (Lessons), щоб побачити всю програму курсу: назви розділів, уроків, кількість студентів, які його завершили, їхні оцінки якості матеріалів з кожного уроку за 5-бальною шкалою та дата створення.

Щоб перейти в конструктор курсу, натисніть на три крапки навпроти будь-якого уроку та оберіть Редагувати (Edit). Також ви можете видалити урок або зробити копію.

Читайте також: Як створити урок у конструкторі, Оцінка розділів, уроків та тестів.

Журнал

Перейдіть у вкладку Журнал студентів (Students). Тут міститься перелік записаних студентів на курс із їхніми даними: ім'я, прогрес, теги, набрані бали за тест та час і дата останньої активності. Використовуйте фільтр, щоб відсортувати певну групу студентів.

У цьому розділі ви також можете відправити запрошення студентам для реєстрації на курс.

Читайте також: Як переглядати інформацію про студентів.

Відповіді до завдань

Перейдіть до вкладки Відповіді до завдань (Assignment answers). Тут ви побачите перелік домашніх завдань з уроків, які надсилали учні, а також відповідь викладача. Натисніть Редагувати (Edit), щоб відредагувати відповідь.

Також ви можете видалити відповідь викладача або додати це домашнє завдання до улюблених. Для цього натисніть на три крапки та оберіть необхідну дію.

Всі відповіді ви можете відфільтрувати за статусом (прийняті чи відхилені), уроком або виокремити улюблені.

Читайте також: Як працювати з домашніми завданнями студентів.

Відгуки

Перейдіть у вкладку Відгуки (Reviews), щоб переглянути, як студенти оцінюють курс після його завершення. Спочатку буде загальна статистика з усім відгуків, а потім ви побачите список студентів, які їх залишали.

Читайте більше: Оцінка курсу та відгуки.

Налаштування

Перейдіть у вкладку Налаштування (Settings), щоб змінити параметри курсу.

Коли курс запущений, ви можете змінювати такі параметри: прев’ю, мову, обмеження часу на проходження курсу, відгуки студентів у курсі, порядок проходження курсу, сертифікат, рекомендації студентам, нумерація уроків.

Ви не можете змінити вартість курсу та поштову адресу відправника, якщо курс був запущений.

Читайте більше: Як налаштувати параметри навчання.

Історія

Перейдіть у вкладку Історія (History). Тут ви можете стежити за діями команди стосовно курсу: дата події, викладач, який вніс зміни, тип події та дані, з якими сталася подія.

Також вчителі, власник курсу та користувачі, які мають доступ до курсів, можуть залишати коментарі, які допомагають розв'язувати питання всередині команди.

Читайте докладніше: Як працювати з історією курсу та коментарями.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як керувати курсами"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як налаштувати вигляд кабінету студента для кожного домену

    Далі

    Як налаштувати оплату на сайті курсу

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні