Як керувати курсами
Під час запуску та проведення курсів ви можете переглядати актуальну інформацію, редагувати її, видаляти чи дублювати курси. Це пришвидшить роботу зі створення навчальних матеріалів.
У статті розглянемо, як переглядати інформацію з курсів різних шкіл та які дії можна проводити над курсами.
Як переглянути курси та змінити їхній порядок
Перейдіть у розділ Курси та відкрийте вкладку Школи (Academies).
Щоб фільтрувати курси за школою, виберіть її з випадного списку у верхній частині сторінки.
Щоб переглядати та редагувати інформацію із кожного курсу окремо, натисніть на потрібний зі списку.
Які інструменти управління є на курсах
Дії з курсами
Ви можете запускати, зупиняти, дублювати та видаляти курси. Для цього натисніть Дія (Action) та виберіть саму дію.
Призупинення курсу (Course suspension). |
Курс стане недоступний для студентів, але залишиться у вашому акаунті зі статусом Контактні дані та прогрес всіх учнів буде збережений, неактивний курс буде доступний для перегляду тим учням, які його проходили. Також в кабінеті студента буде збережений сертифікат, якщо він отриманий до зупинки курсу. |
Дублювати (Duplicate) | Курс буде використаний як шаблон для іншого або просто створити аналогічний. Для нового курсу введіть назву курсу та задайте адресу. Програма та налаштування курсу скопіюються з попереднього курсу. |
Скопіювати посилання на авторизацію (Copy login link) | Посилання на авторизацію в особистий кабінет студента буде скопійовано в буфер обміну. |
Видалити (Delete) | Курс буде видалений з акаунту. Дані студентів будуть збережені в контактах CRM, але вся інформація про прогрес, а також сертифікати видаляються назавжди. Зберігаються тільки матеріали у менеджері фалів — завантажені зображення, відео, документи тощо. |
Налаштування
Натисніть Налаштування курсу (Course settings), щоб змінити параметри курсу.
Коли курс запущений, ви можете змінювати такі параметри: прев’ю, мову, обмеження часу на проходження курсу, відгуки студентів у курсі, порядок проходження курсу, сертифікат, рекомендації студентам, нумерація уроків.
Ви не можете змінити вартість курсу та поштову адресу відправника, якщо курс був запущений.
Читайте більше: Як налаштувати параметри навчання.
Як запустити курс
Якщо курс ще не був запущений або був зупинений, ви можете зробити його доступним для студентів. Для цього натисніть Почати курс (Start course).
Після цього курс з’явиться в особистому кабінеті студента, який на нього зареєструвався.
Після запуску курсу ви не зможете змінити налаштування оплати курсу.
Читайте докладніше: Як налаштувати параметри навчання.
Як відредагувати назву курсу
Ви можете змінити назву курсу в будь-який момент. Для цього натисніть на значок олівця навпроти поточної назви та напишіть нову. Назва курсу зміниться в вашому акаунті, на сайті реєстрації на курс та в особистому акаунті студента.
Як налаштувати та переглянути сторінку курсу
Ви можете створити сторінку з індивідуальним дизайном та доменом школи, а потім опублікувати її, зробивши доступним для перегляду студентів та реєстрації. Сторінка курсу буде відображена в правому верхньому куті.
Якщо у курсу є сторінка, ви можете перейти на неї, скопіювати посилання, перейти у конструктор сторінки чи до її налаштувань, змінити сторінку чи додати форму реєстрації.
Якщо у курсу нема окремої сторінки, ви можете її створити — для цього натисніть Додати сторінку.
Читайте також: Як додати окрему сторінку для курсу.
В яких розділах міститься основна інформація
Переглядайте всю важливу інформацію з курсу у вкладках Уроки, Журнал студентів, Відповіді до завдань, Відгуки та Історія.
Уроки
Перейдіть у вкладку Уроки (Lessons), щоб побачити всю програму курсу: назви розділів, уроків, кількість студентів, які його завершили, їхні оцінки якості матеріалів з кожного уроку за 5-бальною шкалою та дата створення.
Щоб відфільтрувати уроки за датою створення типом контенту (тест, урок, секція), рейтингом та доступом, натисніть Фільтр (Filter) та виберіть критерій.
Щоб перейти в конструктор курсу, натисніть на три крапки навпроти будь-якого уроку та оберіть Редагувати (Edit). Також ви можете змінити доступ, скопіювати посилання на курс чи на урок в особистому кабінеті студента або видалити урок.
Читайте також: Як створити урок у конструкторі, Як управляти контентом курсу та Оцінка розділів, уроків та тестів.
Журнал студентів
Перейдіть у вкладку Журнал студентів (Students). Тут міститься перелік записаних студентів на курс із їхніми даними.
У цьому розділі ви також можете відправити запрошення студентам для реєстрації на курс, налаштувати відправлення сповіщень та створити групу.
Використовуйте фільтр, щоб відсортувати певну групу студентів.
Читайте також: Як переглядати інформацію про студентів.
Відповіді до завдань
Перейдіть до вкладки Відповіді до завдань (Assignment answers). Тут ви побачите перелік домашніх завдань з уроків, які надсилали учні, а також відповідь викладача. Натисніть Редагувати (Edit), щоб відредагувати відповідь.
Також ви можете видалити відповідь викладача або додати це домашнє завдання до улюблених. Для цього натисніть на три крапки та оберіть необхідну дію.
Всі відповіді ви можете відфільтрувати за статусом (прийняті чи відхилені), уроком або виокремити улюблені.
Читайте також: Як працювати з домашніми завданнями студентів.
Відгуки
Перейдіть у вкладку Відгуки (Reviews), щоб переглянути, як студенти оцінюють курс після його завершення. Спочатку буде загальна статистика з усім відгуків, а потім ви побачите список студентів, які їх залишали.
Щоб студенти могли залишити оцінку, необхідно активувати таку опцію в налаштуваннях.
Читайте більше: Оцінка курсу та відгуки.
Історія
Перейдіть у вкладку Історія (History). Тут ви можете стежити за діями команди стосовно курсу: дата події, викладач, який вніс зміни, тип події та дані, з якими сталася подія.
Також вчителі, власник курсу та користувачі, які мають доступ до курсів, можуть залишати коментарі, які допомагають розв'язувати питання всередині команди.
Читайте докладніше: Як працювати з історією курсу та коментарями.
Оновлено: 26.11.2024
або