Як інтегрувати «Google Календар» в CRM SendPulse
Ви можете налаштувати інтеграцію CRM та «Google Календаря». Це дозволить додавати події з вашого календаря в завдання CRM і навпаки. Так менеджери не пропустять важливі події та заходи компанії.
Щоб налаштувати інтеграцію CRM з «Google Календарем», потрібно отримати ідентифікатор.
Для задач та угод події з Google Calendar відображатимуться тільки в режимі Календар.
Читайте докладніше: Календар в задачах та Календар в угодах.
Як отримати ідентифікатор Google Календаря
Ідентифікатор – унікальний код, який генерується автоматично в налаштуваннях вашого «Google Календаря».
Створіть «Google Календар»
Сервіс «Google Календар» доступний всім, хто має обліковий запис Google.
Авторизуйтесь, відкрийте Google Календар на комп'ютері та натисніть Налаштування (Settings).
Для підключення інтеграції з CRM, вам необхідно створити новий «Google Календар».
Знайдіть праворуч поле Додати календар (Add calendar), натисніть Створити календар (Create new calendar) і заповніть все необхідне. Натисніть Створити календар (Create calendar).
Налаштуйте доступ
Створений календар з'явиться ліворуч, натисніть на нього та виберіть Налаштування календаря (Calendar settings).
Натисніть Додати користувачів або групи (Add people and groups).
Кожен учасник дошки може налаштувати інтеграцію у себе в обліковому записі SendPulse. Наприклад, якщо менеджер хоче події зі свого календаря переносити до CRM і навпаки.
Для налаштування інтеграції з CRM вести пошту службового користувача SendPulse — crm-google-calendar@tonal-feat-371610.iam.gserviceaccount.com
, виберіть тип доступу Внесення змін та доступ (Make changes and manage sharing) та натисніть Надіслати (Send).
Скопіюйте ідентифікатор
Коли відкриєте доступ до календаря, з'явиться ідентифікатор у розділі Інтеграція календаря (Integrate calendar). Цей ідентифікатор потрібно скопіювати та вказати при налаштуванні інтеграції CRM SendPulse та Google Календаря.
Ідентифікатор «Google Календаря» можна отримати лише на комп'ютері.
Як налаштувати інтеграцію в SendPulse
У розділі CRM > Інтеграції та виберіть Календар Google.
Вставте ідентифікатор«Google Календаря»
У полі Ідентифікатор Календаря Google (Google Calendar ID) вставте скопійований ідентифікатор.
Налаштуйте поля форми
Виберіть воронку, події з якої надсилатимуться до календаря, а також відповідального менеджера за отримані події з «Google Календаря».
Активуйте функції цієї інтеграції для воронки.
Показувати події з «Google Календаря» у воронці | Події з календаря відповідального менеджера відображатимуться у воронці. |
Показувати угоди з воронки у «Google Календарі» | Внесені у поронку угоди дублюватимуться у календар відповідальному менеджеру. |
Виберіть дошку, завдання з якої інтегруватимуться в «Google Календар», а також вкажіть менеджера, якого хочете призначити відповідальним за ці завдання.
Далі налаштуйте інтеграцію календаря та дошки завдань.
Показувати події з «Google Календаря» на дошці | Події, які додав у календар відповідальний менеджер, відображатимуться на дошці завдань. |
Показувати завдання в «Google Календарі» | Завдання відображатимуться у Google Календарі відповідального менеджера. |
Натисніть Підключити (Connect).
Перевірте підключення
Якщо все вийшло, ви побачите Google Календар у списку активних інтеграцій.
Синхронізація з «Google Календарем» починає працювати лише з моменту запуску інтеграції. Події, які були в календарі, не будуть передані CRM.
Коли ви почнете додавати події з «Google Календаря», їх номер відображатиметься в прилавку біля імені дошки, з якої було обрано інтеграцію. Вилучивши подію з «Google Календаря», вона автоматично буде видалена в CRM-календаря та з лічильника отриманих подій.
Доставка подій з календаря Google у CRM відбувається кожні 15 хвилин.
Як подію з Google Календаря додати в CRM
Створіть подію у «Google Календарі», потім натисніть на неї та на іконку олівця.
У налаштуваннях виберіть назву календаря, який ви інтегрували в CRM, та натисніть Зберегти (Save).
Подія з'явиться на вашій дошці CRM. Натисніть на завдання, щоб переглянути деталі.
Як додати завдання до «Google Календар»
Коли завдання призначається на відповідального менеджера, який інтегрував «Google Календар», воно автоматично з'явиться у його календарі відповідно до вказаних термінів.
Також на пошту надходить лист із повідомленням про створення завдання.
Натисніть на подію, щоб побачити деталі: термін виконання, опис, посилання на завдання на дошці в CRM, назва дошки, доступ.
Подія, створена на стороні CRM та доставлена в «Google Календар», може бути відредагована в «Google Календарі», але ці зміни не будуть передані назад до CRM.
Як керувати налаштуваннями інтеграції
У існуючій інтеграції можна додати кілька календарів, наприклад, для кожного менеджера CRM. Для цього натисніть Додати календар (Add calendar) і повторіть налаштування.
Якщо ви бажаєте редагувати налаштування підключеного календаря або видалити його, натисніть на три точки, і виберіть дію.
Оновлено: 14.06.2024
або