Приклади сценаріїв запуску розумних попапів

З розумними попапами SendPulse ви можете створювати особисті повідомлення на вашому сайті, які будуть приносити більше конверсій. Створюйте повідомлення залежно від мови браузера, джерела трафіку або пристрою. Прив’язуйте попапи до свят та акцій, а також утримуйте користувачів, які вперше у вас на сайті та хто збирається йти.

Ми зібрали кілька варіантів запуску розумних попапів — розглянемо докладніше кожен із них у цій статті.

Попап для певної мови браузера

Почніть створювати попап. У вкладці Умови показу (Display condition) виберіть Мова браузера (Browser language) > дорівнює (equals) та вкажіть мову браузера. Ви можете підключити кілька мов для одного попапу, якщо потрібно.

Попапи онлайн-чату для мобільної та десктопної версій сайту

Створіть попап онлайн-чату, який показуватиметься на десктопній версії сайту. Налаштуйте зовнішній вигляд попапа, введіть текст повідомлення, підключіть бота, якщо це підписка на месенджер. Натисніть Далі (Next).

У вкладці Умови показу (Display condition) виберіть Браузер (Browser) > Всі десктопні (All desktop).

Потім налаштуйте попап для мобільних браузерів. Зайдіть у проєкт і натисніть Додати попап або віджет (Add popup or widget).

Ви можете дати сценарію унікальну назву, щоб легко знаходити її в списку, або залишити значення як є.

У полі для текстового введення напишіть короткий, але ємний текст, який показуватиметься на мобільних пристроях, та натисніть Далі (Next).

У налаштуваннях таргетингу виберіть Браузер > умову All Mobile. Це повідомлення відобразиться лише в користувачів, які зайдуть на сайт із будь-якого мобільного браузера.

Ви можете залишити налаштування за замовчуванням для десктопного варіанта та задати умову лише в попапі для мобільної версії, якщо ви хочете конвертувати користувачів телефонів.

Попапи, прив’язані до дат

Ви можете налаштувати попапи під конкретну дату або акцію. Наприклад, якщо ви хочете повідомити про спеціальні пропозиції до свят або сезонних знижок, які тривають обмежений час. Для цього налаштуйте сценарій за датами.

У вкладці Умови показу (Display condition) виберіть умову Період дат (Date Period), а потім вкажіть період показу попапу.

Ви можете додавати кілька умов, наприклад, якщо у вас є період знижок на різні категорії товарів. Можна обмежити попапи за часом, а також створити кілька варіантів тексту для різних сторінок сайту. Для цього додайте умову URL відвіданої сторінки (URL of visited page) > рівно (equals), скопіюйте посилання на сторінку сайту, де ви хочете, щоб з’являвся попап. Віджет спрацює після завантаження сторінки із заданою URL-адресою.

Попап під час першого відвідування сайту

Для кращої взаємодії користувачів із сайтом ви можете зробити спеціальну пропозицію для тих, хто зайшов до вас уперше. Це може бути знижка на перше замовлення, безоплатна доставка, подарунок — усе, що спонукає людину залишити свої контакти та здійснити покупку.

У вкладці Умови показу (Display condition) виберіть Кількість сесій (Sessions count) > менше (less than) та введіть 2. Попап спрацює лише в тих користувачів, які були у вас на сайті лише раз.

Ми рекомендуємо давати змогу людині ознайомитися з контентом і лише потім виводити спецпропозицію. Наприклад, ви можете налаштувати відображення попапа через 10–15 секунд після відкриття сторінки.

Щоб налаштувати таймер запуску попапа, виберіть умову Час на сайті (Time on site)> більше (more than) > необхідний час.

Попап під час спроби користувача залишити сайт

Щоб утримати тих, хто має намір згорнути сайт або перейти на іншу вкладку, зробіть попап із корисною порадою або пропозицією.

Спливне вікно має містити зрозумілий заклик до дії, а користувач повинен мати можливість будь-якої миті згорнути попап і залишити сайт.

У вкладці Умови показу (Display condition) виберіть умову Вихід курсора за межі екрана (Move cursor out of page), щоб показувати попап тим користувачам, які почали рух курсором у напрямку до закриття вкладки.

Попап для сегментів, створених за допомогою UTM-міток

UTM-мітки допомагають персоналізувати звернення для користувачів, які перейшли на сайт із конкретного джерела, кампанії чи ключового слова.

У SendPulse можна налаштувати сценарії відображення попапів на основі таких тегів:

utm_medium Відстежує канал переходу
utm_content Відстежує частину сторінки, з якої користувач прийшов
utm_term Відстежує ключове слово або фразу, за якою користувач перейшов на сайт із пошуку
utm_campaign Відстежує назву рекламної кампанії
utm_source Відстежує джерело трафіку

Наприклад, ви можете запропонувати прорахунок вартості тим відвідувачам сайту, які перейшли з рекламних кампаній, пов’язаних із ціною.

Для цього у вкладці Умови показу (Display condition) виберіть UTM Campaign > дорівнює (equals), а потім впишіть назву UTM-мітки.

Також ви можете додати UTM-мітку на кнопки у свій промо email, щоб надалі показувати цю пропозицію лише тим відвідувачам сайту, які не переходили за посиланнями в листі, а отже, не дістали пропозицію.

Для цього у вкладці Умови показу (Display condition) виберіть умову UTM Source > не дорівнює (not equals), а потім впишіть назву UTM-мітки.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Приклади сценаріїв запуску розумних попапів"

    Оцінка: 4 / 5 (4)

    Назад

    Як створити сценарій ланцюжка для попапів

    Далі

    Як проводити A/B тестування попапів

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні