Як відстежувати статистику з попапів у Google Analytics

Доступно на платному тарифі, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Додатково до відстеження статистики в особистому кабінеті, ви можете надсилати дані про переходи за посиланням, підписки через різні канали зв'язку на сайті Google Analytics. Це допоможе об'єднати аналітику та спростити роботу з даними.

Розглянемо, як налаштувати автоматичне надсилання подій з попапів SendPulse у Google Analytics.

Основні параметри для передачі даних

В рамках інтеграції використовуються чотири сутності Google Analytics: подія, категорія події, дія події та ярлик події.

Подія

Відслідковує взаємодію користувача з контентом.

Ви можете налаштувати надсилання наступних подій зі свого проєкту SendPulse до облікового запису Google Analytics:

Перехід по кнопці Користувач натиснув кнопку в попапі (заклик до дії).
Отриманий email Користувач залишив свій email у формі попапа (підписка на розсилку).
Отриманий телефон Користувач залишив свій номер у формі попапа.

Категорія події

Категорія події — це загальна назва для групи подій, що повторюється.

Використовується для узагальнення групи подій, що повторюється, яка позначає такі канали передачі даних:

pop_up Попап.
floating_button Панель, що плаває, з кнопками месенджерів.

Дія

Визначає тип взаємодії користувача з елементом сайту. Це тип події, яка надсилається до Google Analytics, наприклад, «Клік по кнопці».

Усього доступно три дії:

Перехід по кнопці (onButtonClick) Перехід по кнопці при виборі будь-якої з головних дій у попапі: «Заклик до дії», «Підписка на месенджер».
Отриманий email (onEmailSet) Отримання email від користувача. Для категорії події pop_up спрацьовує за основною дією «Підписка на розсилку».
Отримано телефон (onPhoneSet) Отримання номера телефону від користувача. Для категорії події pop_up спрацьовує по головній дії «Запит телефону».

Якщо вибрано дію «Запитувати телефон» або «Підписка на пошту», спрацює дія, що відповідає введеному користувачем типу даних (onEmailSet при отриманні email або onPhoneSet при отриманні номера телефону).

Ярлик події

Дозволяє передати додаткову інформацію про подію, що відстежується.

При інтеграції SendPulse та Google Analytics ярлик використовується для категорій події pop_up та floating_button для розділення подій усередині категорії за типом дії.

Всього є 11 ярликів:

  • Call to action — запит дії;
  • Chat button — кнопка чату;
  • Telegram — перехід у Telegram;
  • Snapchat — перехід у Snapchat;
  • WhatsApp — перехід у WhatsApp;
  • Messenger — перехід у Messenger;
  • Instagram — перехід до Instagram;
  • YouTube — перехід у YouTube;
  • Twitter — перехід у Twitter;
  • Viber — перехід у Viber.
  • Custom Link — перехід за вказаним посиланням.

Налаштування інтеграції з Google Аналітикою

Скопіюйте ідентифікатор відстеження

Увійдіть до облікового запису Google Аналітики у вкладці Адміністратор (Admin) > Ресурс (Property) > Потік даних (Data stream). Знайдіть сторінку сайту, на якій встановлено попап: ви можете визначити її за URL потоку (Stream URL).

Перейдіть до детальних параметрів потоку.

Скопіюйте унікальний ідентифікатор відстеження.

Скопіюйте секретний ключ для доступу до API

Якщо ви будете передавати зібрані дані по API та надсилати на сервери Google за протоколом HTTP вам знадобиться додатково підключити секретний ключ. Для цього перейдіть до налаштувань Measurement Protocol API secrets.

Натисніть Створити (Create).

Вкажіть назву ключа, щоб qjuj можна було легко відрізнити від інших пізніше, і ще раз натисніть кнопку Створити (Create).

Система згенерує вам унікальний ключ. Скопіюйте його.

Підключіть Google Аналітику до SendPulse

В обліковому записі Sendpulse виберіть проєкт, для якого потрібно налаштувати інтеграцію. Перейдіть на вкладку Інтеграція > Google Analytics натисніть Підключити (Connect).

В полі Tracking ID введіть ідентифікатор відстеження.

Якщо ви використовуєте Google Аналітику 4 (префікс ідентифікатора — G-), то вам стане також доступним поле для додавання секретного ключа.

За допомогою чекбоксів виберіть, які події необхідно відстежувати, і натисніть Зберегти (Save).

Надалі ви зможете відредагувати або видалити інтеграцію, натиснувши Редагувати (Edit).

Перегляньте статистику в Google Analytics

Зайдіть у свій акаунт Google Аналітики.

Після встановлення ID Google Аналітика почне збирати дані про переходи та дії користувачів на вашому сайті.

На сторінці Огляд у реальному часі (Realtime) відображається кількість відвідувачів за останні 30 хвилин і з яких пристроїв користувачі переходили на ваш сайт.

Щоб переглянути детальну інформацію про дії користувачів на вашому сайті, перейдіть у вкладку Звіти (Reports) > Життєвий цикл (Life cycle) > Залучення (Engagement) > Події (Events).

Залежно від обраних налаштувань попапів в Google Аналітиці будуть виведені дані щодо подій:

  • Перехід по кнопці: click
  • Отриманий електронний лист: onEmailSet
  • Отриманий номер телефону: onPhoneSet

Щоб переглянути детальну статистику переходів і сесій, перейдіть до розділу Залучення (Acquisition) > Залучення трафіку (Traffic acquisition).

У розділі Залучення (Acquisition) > Залучення користувачів (User acquisition) Ви можете дивитися вибірку демографічних даних про користувачів.

Щоб налаштувати виведення всіх потрібних метрик, перейдіть на сторінку Огляд звітів (Reports snapshot). Наприклад, тут можна відобразити метрики за джерелами трафіку, тегами кампаній, геолокації користувачів — і потім перейти до детального аналізу у відповідних розділах.

Щоб налаштувати відображення метрик, натисніть на іконку олівця у верхньому правому кутку сторінки.

Метрики Google Аналітики можуть відображати різні дані, залежно від налаштувань. Щоб краще орієнтуватися в налаштуваннях сервісів, ознайомтеся з документацією Google Аналітики 4.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як відстежувати статистику з попапів у Google Analytics"

    Оцінка: 4 / 5 (5)

    Далі

    Як переглядати статистику попапів

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні