Як переглядати статистику попапів

Статистика допоможе дізнатися, скільки відвідувачів сайту бачили попап, взаємодіяли з ними, залишили свої контакти або підписалися на чат-бота. У SendPulse можна переглядати статистику кожного проекту окремо або отримати інформацію за певний час.

Загальна статистика

На головній сторінці вам доступна статистика попапів. Ви можете відстежити, скільки показів, залучень та лідів відбулося у проєкті за певний період часу, відстежуючи графік кожної метрики окремо.

На головній панелі відображається ключова інформація щодо облікового запису:

  • Тарифний план та кількість унікальних відвідувачів протягом платіжного періоду.
  • Графік кожного проєкту з можливістю вибору періоду для відображення даних.

Відвідувачі (visitors) — кількість відвідувачів, у яких була зафіксована активність на сайті та у них унікальні cookies, браузер, операційна система.

Якщо людині був показаний попап за сценарієм, система зарахує її як одного унікального відвідувача. Якщо він повторить дію з того ж браузера, система не буде вносити його до списку унікальних. Якщо той самий користувач зайде з мобільного пристрою або очистить кеш та cookie, система зафіксує двох унікальних відвідувачів.

Покази (Views) Показує, скільки разів віджет було переглянуто.
Залучені (Interaction) Показує, скільки відвідувачів взаємодіяли з віджетом, розгортали його, натискали на кнопку і переходили за посиланнями та читали повідомлення.
Ліди (Leads) Кількість email або номерів телефону, які залишили клієнти під час відправки попапу. Такі контакти зберігаються у сервісі «Попапи» у вкладці Аналітика, а також в угодах та контактах СRM сервісу та в адресні книги Email сервісу, якщо ви вмикали відповідну опцію під час налаштування дій.
Віджет месенджерів (Social Widgets) Кількість натискань на кнопки соціальних мереж у плаваючій панелі віджетів.

Також ви можете вибрати, за який період відображати дані: за останню добу, тиждень, місяць чи весь час.

Щоб переглянути статистику за певний день, наведіть на графік.

Статистика проєкту

Щоб переглянути загальну статистику проєкту, виберіть проєкт і перейдіть у вкладку Аналітика.

Дані показників

Внизу відображатиметься графік із показниками. Вони ідентичні тим, що ми розглядали у пункті Загальна статистика.

Ви можете вибрати час, за який відображатимуться дані на графіку.

Наведіть на ділянку графіка курсором, щоб переглянути точну кількість за вибраним показником.

Дані про ліди

Доступно на тарифі Standard і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Внизу графіка є список зібраних лідів через попап. Ви можете переглянути ім'я контакту, контактні дані, сценарій, за яким користувач додався, регіон, час останньої сесії та джерело переходу (іконка планети — відображається, якщо був здійснений перехід на активний попап з сайту, наприклад, google.com).

Натиснувши ім'я контакту, можна перейти до контактної картки в CRM.

У картці контакту ви можете переглянути такі деталі:

Організація Провайдер, постачальник інтернет послуг.
IP-адреса Унікальна IP-адреса користувача.
ASN Унікальний номер провайдера.
Довгота та широта Приблизні координати розташування користувача під час взаємодії з попапом.
Адреса Приблизна адреса, де знаходився користувач під час взаємодії з попапом.
Google maps

Посилання на карти Google з приблизною адресою.

Інформація дублюється в адресну книгу email сервісу, якщо активовано змінну location.

Дані про регіон відображаються в CRM та інтерфейсі сервісу попапів тільки для платних клієнтів. Інші дані ліда відображаються в CRM на будь-якому тарифі.

Статистика попапу

Проаналізуйте та порівняйте показники підписок та залучення, щоб вибрати найбільш креативні сценарії взаємодії та найефективніші тригери.

Перейдіть у вкладку Попапи (Pop-ups). Зліва буде відображатися список створених попапів, з інформацією про сценарій та кількість переглядів.

Виберіть сценарій та відкрийте Статистика (Statistics). Тут будуть відображатися дані щодо кожного сценарію.

Показники залежить від типу попапу. Наприклад, якщо у вас не було кнопок соцмереж, відповідних даних на графіку не буде.

Ви можете вибрати період відображення даних: день, тиждень, останні 30 днів, поточний місяць, весь час.

В статистиці лаунчерів доступні тільки дві метрики: перегляди та кількість кліків.

Якщо ви хочете дізнатись статистику попапу типу «Лаунчер», який запускає інший попап, вам треба окремо переглядати кількість кліків і переглядів лаунчера та дії з попапом. Для цього необхідно переключатися між пов’язаними попами в проєкті та заходити у вкладку Статистика.

Ви можете окремо налаштувати умови показу для лаунчеру і зв’язаного з ним попапу. Наприклад, попап може з’являтись і без натискання на лаунчер, якщо для нього вибрана умова за відсотком скролу чи за часом перебування користувача на сторінці. Отже, статистика для попапу буде відрізнятися від статистики лаунчеру.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як переглядати статистику попапів"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як відстежувати статистику з попапів у Google Analytics

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні