Як інтегрувати застосунок Facebook Lead Ads із адресними книгами SendPulse
Facebook Lead Ads — це сервіс, який допомагає генерувати потенційних клієнтів з Facebook та Instagram, а також створювати оголошення для збору контактної інформації користувача, наприклад, імені, email адреси, номеру телефону.
Можливості інтеграції із Facebook Lead Ads:
- Автоматичне передавання контактів до адресної книги під час заповнення форми на сторінці Facebook;
- Оновлення даних про клієнтів Facebook із даними SendPulse під час повторного заповнення форми користувачем.
Інтеграція з Facebook Lead Ads дасть змогу значно полегшити процес роботи з клієнтською базою Facebook, розширення аудиторії, а також допоможе оптимізувати роботу на цій платформі.
У цій статті розглянемо, як експортувати потенційних клієнтів із форм на вашій сторінці Facebook безпосередньо в SendPulse.
Налаштування Facebook Lead Ads
Увійдіть у свій Ads Manager. На вкладці Кампанії (Campaigns) натисніть Створити (Create).
Виберіть маркетингову мету Ліди (Leads).
Введіть назву кампанії.
Якщо ваше оголошення пов'язане з кредитуванням, працевлаштуванням, житлом, соціальними проблемами, виборами або політикою, необхідно вказати це у полі Спеціальні категорії реклами (Special ad categories). У деяких країнах спеціальні категорії реклами мають певні обмеження, наприклад, для них доступні не всі інструменти вибору аудиторії, або ж до них застосовуються особливі вимоги, як-то підтвердження особи рекламодавця. Дізнайтеся більше: Вибір спеціальної категорії реклами.
Залиште Інформацію про кампанію (Configure campaign details) незмінною. Тип купівлі (Buying type) буде автоматично встановлено як Аукціон (Auction), а мету кампанії (Campaign objective) буде встановлено як Ліди (Leads).
Щоб встановити ліміт витрат кампанії, натисніть Показати інші параметри (Show more options) > Змінити (Edit). Введіть суму в розділі Ліміт витрат для кампанії (Add campaign spending limit).
Щоб створити A/B-тестування, увімкніть перемикач Створити A/B-тестування (Create A/B testing).
Ви також можете встановити загальний бюджет кампанії, а не окремі бюджети наборів оголошень. Увімкніть перемикач для поля Бюджет кампанії Advantage (Advantage campaign budget). У полі Бюджет кампанії (Campaign budget) ви можете обрати його тип: денний або на весь термін дії, та ввести суму.
Щоб змінити стратегію ставки кампанії, наведіть курсор на поле та натисніть Змінити (Edit). Ви можете обрати серед таких варіантів:
Максимальний обсяг | Отримайте максимальну кількість результатів для свого бюджету. |
Ціль ціна за результат | Досягайте певної ціни за результат, паралельно збільшуючи обсяг результатів. |
Інші варіанти (Ліміт ставки) | Установіть найбільшу бажану ставку в аукціоні. |
Щоб запланувати оголошення, у полі Планування показу реклами (Ad scheduling) натисніть Показати інші параметри (Show more options) > Змінити (Edit).
Натисніть Далі (Next) у правому нижньому куті.
У полі Місце події конверсії (Conversion location) виберіть, де ви хочете генерувати потенційних клієнтів із доступних варіантів.
Сайт | Генеруйте лідів на своєму сайті. |
Миттєві форми | Генеруйте лідів, пропонуючи людям заповнити форму. |
Messenger | Генеруйте лідів, починаючи чати в Messenger. |
Миттєві форми й Messenger | Генеруйте лідів, надсилаючи людям прохання заповнити форму або розпочинаючи з ними чати в Messenger. |
Генеруйте лідів, починаючи чати в Instagram. | |
Виклики | Генеруйте лідів, заохочуючи людей телефонувати до вашої компанії. |
Додаток | Генеруйте лідів у своєму додатку. |
Щоб ця інтеграція працювала, виберіть Миттєві форми.
Натисніть Далі (Next).
Налаштуйте форму лідів. Дайте формі ім'я та додайте запитання. Ви також можете додавати зображення, відео та кнопки із закликом до дії.
Перевірте введену інформацію та натисніть Опублікувати (Publish).
Введіть інформацію про оплату та завершіть оплату.
Налаштування інтеграції SendPulse
Встановіть застосунок Facebook Lead Ads
Перейдіть до Каталог застосунків (App directory) > Застосунки (Apps) та введіть у пошук Facebook Leads. Напроти застосунку натисніть Встановити (Install) або перейдіть до перегляду програми та виберіть Встановити (Install) у вікні.
У наступному вікні ознайомтеся, до яких даних у сервісі програма запитує доступ, та натисніть Прийняти (Accept), щоб дозволити його.
Налаштуйте застосунок
Після встановлення перейдіть до сторінки застосунку за кнопкою Перегляд (Preview) — на сторінці ви побачите інформацію про категорію, розробника та теги програми, а також зможете встановити або видалити його.
Підключіть акаунт Facebook
На сторінці програми натисніть Підключити обліковий запис Facebook (Connect your Facebook account).
Авторизуйтесь у Facebook акаунті, який хочете підключити, та натисніть Продовжити (Continue). Надайте дозвіл програмі SendPulse Leads до вашого імені та зображення профілю.
Налаштуйте автоматизацію
Натисніть Додати нову автоматизацію (Add new automation). Введіть назву автоматизації.
У полі Сторінки (Pages) виберіть сторінку Facebook, яка містить форму для експорту даних, а в секції Форми (Forms) — форму, з якої потрібно отримувати дані.
У полі Адресна книга (Mailing list) виберіть список розсилки SendPulse, до якого потрібно передавати дані.
У секції Відповідність змінних (Data mapping) налаштуйте відповідність полів. У колонці SendPulse виберіть, в яку змінну адресної книги в SendPulse передавати значення. У колонці Facebook виберіть, з якого поля форми в Facebook передавати значення.
Керуйте застосунком
Щоб переглянути створені автоматизації, розгорніть сторінку програми. Ви можете переглядати інформацію про подію, що запускає автоматизацію, дію, що відбувається, а також статус автоматизації.
Також можна призупиняти, редагувати та видаляти налаштовані автоматизації.
Щоб керувати автоматизацією, перейдіть на вкладку Автоматизація (Automations), виберіть зі списку автоматизацію та виберіть дію.
Якщо необхідно змінити акаунт, натисніть Змінити акаунт Facebook (Change Facebook account). У наступному вікні підтвердіть дію та пройдіть процедуру підключення, як описано раніше у пункті Налаштуйте застосунок.
Щоб видалити застосунок, натисніть Видалити (Uninstall). Усі налаштовані автоматизації будуть видалені, а передані раніше дані залишаться у вашому акаунті SendPulse.
Оновлено: 18.09.2024
або