Як додати спеціальну подію відстеження до віджета
Google Tag Manager (GTM) — це система керування тегами, яка дає змогу керувати та розгортати маркетингові та аналітичні теги на вашому сайті. Теги — це фрагменти коду, які використовуються для відстеження поведінки користувачів, збору даних та доставки персоналізованого досвіду.
Сайти SendPulse використовують статичні ідентифікатори віджетів, що дає вам змогу відстежувати спеціальні подій. Наприклад, тег можна активувати, коли користувач натискає кнопку «Зареєструватися» на певному віджеті підписки.
Оскільки статичний ідентифікатор відноситься до всього віджету, натискання будь-якої кнопки всередині цього віджету буде зареєстровано як одна подія. Якщо це вас не влаштовує, розділіть кнопки на різні віджети.
У цій статті ви дізнаєтесь, як налаштувати спеціальні події відстеження віджетів для свого сайту SendPulse за допомогою Google Tag Manager.
Налаштуйте Google Tag Manager
Перейдіть за посиланням на Google Tag Manager та створіть обліковий запис.
Виберіть свою цільову платформу.
Web | Для сторінок настільних комп'ютерів та мобільних пристроїв. |
iOS | Для додатків iOS. |
Android | Для додатків Android. |
AMP | Для прискорених мобільних сторінок. |
Server | Для інструментації та вимірювання на стороні сервера. |
Натисніть Створити (Create).
Прочитайте та погодьтеся з угодою про надання послуг Google Tag Manager.
Встановіть Google Tag Manager на ваш веб-сайт
Скопіюйте код встановлення
Під час реєстрації облікового запису Google Tag Manager відображатиме спливаюче вікно з кодом встановлення. Скопіюйте наданий код.
Щоб отримати доступ до коду пізніше, перейдіть до Адміністратор (Admin) > Установити менеджер тегів Google (Install Google Tag Manager).
Вставте як кастомний код
Щоб встановити Google Tag Manager на свій сайт, потрібно додати наданий код на вкладку спеціального коду в SendPulse:
Перейдіть до розділу Сайти (Websites), виберіть сайт і натисніть Налаштування сайту (Site settings).
У налаштуваннях сайту перейдіть на вкладку Довільний код (Custom code) та натисніть Додати код до сайту (Add code to site).
Виберіть параметр <head>
та вставте такий код:
<!-- Google Tag Manager -->
<script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start':
new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],
j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src=
'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);
})(window,document,'script','dataLayer','GTM-NMPPLTTR');</script>
<!-- End Google Tag Manager →
Натисніть Додати (Save).
Повторіть процес. Виберіть параметр <body>
та вставте такий код:
<!-- Google Tag Manager (noscript) -->
<noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-NMPPLTTR"
height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript>
<!-- End Google Tag Manager (noscript) →
Натисніть Додати (Save).
Читайте більше: Як додати сторонній код на сайт.
Скопіюйте ідентифікатор кнопки
Кожен віджет з кнопкою на вашій сторінці має унікальний ідентифікатор (ID), який дає змогу закріпити віджет у певному місці на сторінці або встановити цілі аналітики для його кліків.
Ідентифікатор кнопки пов'язаний з віджетом, а не з окремою кнопкою. Це означає, що віджет може мати кілька кнопок з однаковим ідентифікатором.
У конструкторі сайтів SendPulse знайдіть потрібну кнопку та натисніть на значок олівця над нею. Перейдіть до Налаштування кнопки (Button settings) та скопіюйте номер ідентифікатора з поля ID.
Читайте більше: Як налаштувати кнопку на сайті: Відредагуйте ID.
Налаштуйте тригер
У Google Tag Manager перейдіть на вкладку Тригери та натисніть Створити.
Виберіть Натискання - Усі елементи (Click - All Elements) як тип тригера. Налаштуйте тригер на спрацьовування Деякі кліки (Some Clicks).
Створіть нову змінну з назвою Click ID
та встановіть тип містить
(contains). Вставте ідентифікатор кнопки, скопійований з SendPulse, у поле значення змінної.
Натисніть Зберегти (Save).
Налаштуйте тег
Щоб відстежувати спрацювання тригера, налаштуйте тег. На вкладці Теги (Tags) натисніть Створити (Create) та виберіть Google Analytics: GA4 Event як тип тегу. Вставте ідентифікатор вимірювання та введіть назву події. Виберіть тригер і натисніть Зберегти (Save).
Читайте більше: [GA4] Measurement ID.
Перегляньте результат
Натисніть Надіслати (Submit), щоб опублікувати зміни, введіть назву версії та натисніть Опублікувати (Publish).
Натисніть Попередній перегляд (Preview), введіть URL-адресу сайту та натисніть Підключити (Connect).
Після підключення помічника тегів перевірте, чи тег є на вкладці Зведення (Summary) в розділі Спрацьовані Теги (Tags Fired).
Оновлено: 27.12.2023
або