Як додати нове ім'я відправника у Viber
Розсилку повідомлень у Viber можна надіслати лише від зареєстрованого імені відправника. Щоб зареєструвати ім'я, поповніть рахунок балансу на необхідну суму абонплати підтримки імені Viber і подайте заявку.
Перейдіть до розділу Розсилки > Налаштування сервісу > Відправники та шаблони Viber та натисніть Подати заявку.
Введіть ім’я відправника
Введіть назву компанії, яка відображатиметься у вашому профілі та діалогах. Максимальна дозволена довжина для імені відправника — 22 символи, включаючи цифри та пробіли.
Оберіть країну
Виберіть країну знаходження вашої компанії та список країн, у які плануєте надсилати повідомлення.
Вкажіть тип послуг
Введіть тип послуг, які надає ваша компанія. Наприклад, фінансові послуги, інтернет-магазин, медіа.
Виберіть вид трафіку
Виберіть тип повідомлень, які ви бажаєте надсилати: персоналізовані повідомлення, спільні повідомлення, рекламні повідомлення та введіть приклади цих повідомлень.
Ви можете ознайомитись із забороненими тематиками для розсилок та допустимими способами збору контактів у нашій Антиспам політиці.
Вкажіть розмір трафіку
Введіть скільки повідомлень ви плануєте надсилати на місяць.
Введіть інформацію про вашу компанію
Введіть посилання на сайт вашої компанії, опис роботи вашої компанії, фізичну адресу та телефон.
В описі компанії дозволяється вказувати лише послуги або товари, що надаються; він не може містити текст рекламного характеру.
Додайте аватарку та зображення для обкладинки профілю
Виберіть зображення для імені відправника, яке відображатиметься як логотип контакту, і зображення обкладинки, яке відображатиметься в описі профілю.
Завантажте гарантійний лист
Завантажте шаблон гарантійного листа. Заповніть його російською та англійською мовами, підпишіть та відскануйте. Прикріпіть документ до форми заявки у форматі PDF.
Після заповнення анкети натисніть Подати на реєстрацію.
Активація триває від 7 до 30 днів. Як тільки ім'я відправника стане активним, ви можете починати створювати розсилки у Viber.
Списання з балансу Viber відбувається під час відправки повідомлення. У випадку якщо повідомлення недоставлене, гроші повернуться протягом 24 годин.
Оновлено: 24.09.2024
або