Як проводити A/B тестування попапів
A/B тестування попапів дає змогу порівняти дві або більше версій попапів, щоб визначити найефективніший варіант, який допоможе досягти цілі бізнесу, збільшити конверсії сайту та поліпшити користувацький досвід.
У статті розглянемо, як налаштувати показ попапів для A/B тестування та переглядати результати.
Як налаштувати A/B тестування
A/B тестування може проводитись лише в рамках одного проєкту і для вже наявного попапу. Вам потрібно попередньо створити попап, а потім на основі нього налаштувати A/B тестування.
Відкрийте попап
Щоб налаштувати тестування в уже створеному попапі, натисніть «Редагувати» (Edit).
Активуйте опцію A/B тестування
У правому верхньому куті конструктора попапу активуйте перемикач «А/В тест» (А/В test).
Додайте контент
Після активації A/B тестування у конструкторі з’являться три додаткові вкладки: «Контент А», «Контент В» та «Умови відображення».
«Контент А» | Вкладка з початковими налаштуваннями контенту, які були вибрані до активації функції A/B тестування |
«Контент В» | Вкладка з аналогічними налаштуваннями контенту, де ви зможете створити другу версію попапу |
Щоб обрати інше оформлення попапу для варіанту «Контент В», натисніть «Замінити шаблон» (Replace Template).
Ви можете обрати лише серед тих шаблонів, які вже використовувалися для попапів обраного проєкту.
Читайте більше: «Зовнішній вигляд попапів».
Після оформлення контенту натисніть «Зберегти» (Save), а потім — «Далі» (Next), щоб перейти до налаштування умов показу.
Встановіть умови показу
Ви можете налаштувати умови показу для кожного попапу окремо або однакові для обох.
У вкладці «Умови відображення» (Display conditions) оберіть умови показу попапу з випадного списку. Щоб додати декілька умов, натисніть «Додати умову» (+Add condition).
Щоб обрати різні умови для двох попапів, що тестуються, поставте галочку в чек-боксі «Використовувати різні умови для АБ-тесту» (Use different conditions for AB testing) та оберіть умову для кожного.
Встановіть умови закінчення тестування
Оберіть, коли вам треба закінчити тестування. Доступні три умови:
До дати | До конкретної дати, яка обрана в налаштуваннях |
За кількістю показів | До конкретної кількості показів, які рахуються сумарно заобома попапами, що тестуються |
За кількістю підписок | До конкретної кількості лідів, де лід — це залишені контактні дані у формі |
Для умови «За кількістю показів» ви можете додатково обрати, який із попапів вважати переможцем: той, хто зібрав більше переглядів (Number of views), чи той, хто зібрав більше лідів (Number of subscribtionss).
Після всіх налаштувань натисніть «Зберегти та опублікувати» (Save and publish). Після цього ви отримаєте один попап у проєкті, але користувачам по черзі будуть показуватися різні сценарії на сайті до визначеної умови закінчення попапу.
Як переглядати результати
Після запуску тестування у проєкті ви побачите лічильник навпроти назви попапу, де буде відображатися загальна кількість переглядів.
Нижче буде вказано у відсотках скільки лідів приніс попап у порівнянні з переглядами.
Також ви можете переглядати статистику у вкладці «Статистика» (Statistics), де будуть показники з попапів за певний проміжок часу. Показники відображають загальну кількість переглядів, взаємодій із попапом та лідів, а також відсоткове співвідношення кожного показника між попапами А і В.
Читайте більше: «Як переглядати статистику попапів».
Коли умова завершення спрацює або ви завершите тестування самостійно, серед двох попапів буде визначений переможець за критерієм, який ви обрали в налаштуваннях. Він буде позначений прапорцем. Це означає, що контент та умови показу цього попапу виявилися більш ефективними.
Як зупинити тестування
Ви можете зупинити тестування ще до того, як обрана в налаштуваннях умова завершення спрацює. Для цього натисніть три крапки, а потім — «Зупинити тестування» (Stop testing).
Далі ви можете видалити тестування. Для цього натисніть три крапки, а потім — «Видалити» (Delete).
Після видалення ви отримаєте два окремих попапи в рамках проєкту, і потім зможете налаштувати A/B тестування для кожного попапу окремо, якщо захочете надалі виявляти найбільш дієвий контент.
Оновлено: 18.08.2023
або