Статистика розсилки в Google Analytics
Статистика за переходами на сайт і фінансовими результатами кожної відправленої розсилки може бути отримана в Google Analytics.
Що можна дізнатися за допомогою Google Analytics?
- Скільки, в середньому, часу провели на вашому сайті людьми, які прийшли на нього з розсилки;
- Скільки сторінок було переглянуто підписниками;
- Який відсоток підписників, що уперше прийшли на ваш сайт (нові відвідування);
- Скільки читачів відразу закрили сторінку сайту (відсоток відмов);
- Конверсію розсилки: скільки грошей принесла вам ваша розсилка
Саме для всього вищезазначеного й необхідно підключити відстеження через Google Analytics через UTM-мітки. Для відстеження розсилки необхідно до посилань у листі додати ці мітки, за якими Google Analytics будує звіти за розсилкою.
Після того як розсилку було відправлено, вам, у вигляді таблиці, надаються дані: скільки разів отримувачі вашої розсилки заходили сайт, скільки сторінок відкрили, скільки з них було нових (унікальних) відвідувачів, а скільки вже зробили таку дію повторно.
Для аналізу статистичних даних радимо почекати з моменту розсилки не менше 48 годин.
Також за кожною окремою розсилкою можна подивитися свій прибуток:
або