Аналітика через UTM-мітки
Сервіс розсилок SendPulse підтримує збір зовнішньої статистики за допомогою будь-якої зовнішньої системи аналітики, що розуміє універсальні UTM-мітки.
При відправці листа, необхідно, щоб усі посилання в email повідомленні були відмічені спеціальними «utm-мітками». Ці мітки можуть бути прописані вручну або автоматично додані до посилань сервісом розсилок через налаштування в особистому Кабінеті.
Наприклад, звичайне посилання: http://www.sendpulse.com/ua
Посилання з параметрами:
http://www.sendpulse.com/ua?utm_source=SendPulse&utm_medium=email&utm_campaign=spring-discounts
Що означають параметри?
utm_source |
Вказує на джерело вашої рекламної кампанії Наприклад, ваша розсилка або розсилка вашого партнера.
|
utm_medium |
Вказує на спосіб доставки трафіку. У разі розсилки спосіб один — email, електронна пошта. |
utm_campaign |
Цей параметр допомагає знаходити статистику за конкретною рекламною кампанією в акаунті сервісу Google Analytics. Тому назва кампанії повинна запам’ятовуватись і бути зрозумілою для вас. Наприклад, весняні знижки — «spring-discounts». |
Всі значення «utm-міток» потрібно вказати буквами латинського алфавіту, уникаючи пробілів
або