Причини, з яких не надходить код реєстрації
Причин, з яких ви могли не отримати код для завершення реєстрації в WhatsApp Business, зазвичай дві: ваш телефон прив'язаний до мобільного додатку (WhatsApp або WhatsApp for Business) або ви вже підключали цей номер до WhatsApp Business API через іншого провайдера.
Видалення програми з пристрою не видаляє обліковий запис у WhatsApp. Щоб видалити обліковий запис із програми:
- Відкрийте програму WhatsApp.
- Перейдіть до «Параметри» (Settings) > «Акаунт» (Account) та натисніть «Видалити мій обліковий запис» (Delete My Account).
- Введіть ваш номер у міжнародному форматі та натисніть «Видалити мій обліковий запис» (Delete My Account).
Видалення облікового запису є незворотною дією і ви втратите всю історію діалогів на цьому номері.
Читайте докладніше «Як видалити обліковий запис WhatsApp» в документації WhatsApp.
Щоб перевірити, чи відв'язаний телефон, ви можете перейти за посиланням https://wa.me/11111111111 (де «11111111111» — ваш номер телефону в міжнародному форматі) та натиснути на кнопку «Почати спілкування». Якщо номер готовий до підключення, при переході за посиланням у кнопці буде помилка, що такий номер не існує: «Phone number shared via url is invalid».
У деяких випадках WhatsApp може не відобразити помилку. Інший спосіб перевірити, чи номер відв'язаний, — відправити повідомлення на нього. Якщо ви побачите статус повідомлення «Надіслано» (одна галочка) або «Доставлено» (дві галочки), номер вже прикріплений до некомерційного облікового запису.
Оновлено: 13.09.2022
або