Як використовувати розумну персоналізацію в листах

Розумна персоналізація допомагає створювати ефективніші розсилки. Ви можете звертатися до передплатників на ім'я, а також підлаштовувати текст листа під окремі міста чи країни.

У цій статті ми покажемо, як налаштовувати персоналізацію листів у темі та тілі листа.

Що таке персоналізація

Персоналізація — це підставлення даних підписника у лист, щоб відправити кожному підписнику релевантну інформацію.

У прикладі розсилки компанії Brooks листи персоналізовані реченням про географічні дані користувачів.

Що таке розумна персоналізація

Розумна персоналізація — це підставлення персональної інформації підписників за умовою. Залежно від даних у вашій адресній книжці, підписникам надсилатиметься різна інформація.

У сервісі можна використовувати такі умови персоналізації.

Порожнє Змінна має порожнє значення і не містить даних.
Дорівнює Змінна містить точне значення, яке ви введете.
Не дорівнює Змінна не містить точного значення, яке ви введете.
Містить Змінна містить частковий збіг зі значенням, яке ви введете.
Не містить Змінна містить частковий збіг зі значенням, яке ви введете.
Починається з Змінна містить значення, яке ви введете на початку змінної.
Закінчується Змінна містить значення, яке ви введете в кінці змінної.
Більше Змінна містить значення, яке більше, ніж введене число.
Більше або дорівнює Змінна містить значення, яке більше або дорівнює введеному числу.
Менше Змінна містить значення, яке менше ніж введене число.
Менше або дорівнює Змінна містить значення, яке більше або дорівнює введеному числу.

Сервіс підтримує логіку IF та ELSE в умовах персоналізації.

IF Використовується, якщо значення змінної відповідає умові.
ELSE  Використовується, якщо значення змінної не відповідає умові.

Як використовувати розумну персоналізацію

Ви можете використовувати розумну персоналізацію у темі та тілі листа.

У темі листа

Почніть створювати розсилку. На етапі Інформація про розсилку (Information About Campaign) виберіть адресну книгу. Після цього в полі Тема листа (Subject line) стане активна кнопка вибору змінних.

Натисніть кнопку вибору змінних.

У меню перейдіть у вкладку Додати умову (Add criteria).

Виберіть змінну та задайте умову, за якою в лист буде підставлятися тема.

Наприклад: якщо значення змінної {{ім'я}} порожнє, тоді використовувати текст «У нас для вас подарунок». В іншому випадку використовувати текст «{{ім'я}}, у нас є подарунок для вас».

Натисніть Вставити, щоб зберегти налаштування.

Якщо ви використовуєте розумну персоналізацію в темі листа, в полі «Тема повідомлення» (Subject line) вставиться умова, яка не рекомендується вручну редагувати та додавати текст.

Якщо в {{ім'я}} були дані, у поштовій скриньці ваших одержувачів тема листа буде виглядати наступним чином:

Якщо в {{ім'я}} даних не було, передплатники отримають лист з темою без персоналізації:

У тілі листа

Ви можете додати умову у тіло листа під час створення розсилки. Ви можете це зробити в готових шаблонах, у блоковому конструкторі та HTML редакторі.

Встановіть курсор у потрібному місці у шаблоні та виберіть опцію Додати умову (Add criteria) на панелі інструментів.

Виберіть змінну та задайте умову, за якою в лист буде підставлятися текст.

Наприклад: якщо значення змінної {{Location}} дорівнює Dublin, тоді відправляти текст Delivery in Dublin is free, інакше відправляти текст Worldwide delivery.

Натисніть Ок, щоб додати умову до шаблону листа.

Підписники, для яких значення змінної {{Location}} дорівнює Dublin, отримають наступний лист:

А передплатники, у яких у значенні змінної {{Location}} зазначено будь-яке інше місто, крім Dublin, або значення порожнє, отримають лист з іншим текстом:

Ви також можете вручну прописати умови в шаблон листа, але важливо дотримуватись порядку всіх символів і не ставити зайві прогалини. Також пам'ятайте, що назви змінних повинні повністю збігатися з тим, як вони написані в адресній книзі, за якою надсилатиметься розсилка.

Приклади застосування розумної персоналізації

Відправлення різного контенту в залежності від географічної ознаки підписника

Пропонуйте різні умови доставки товару: Київ та інші міста.

|[IF:{{місто}}=Київ]|Доставка по Києву безоплатна|[ELSE]|Відправка поштою по всьому світу|[ENDIF]|

Персоналізоване звернення залежно від статі

Звертайтеся до ваших передплатників відповідно до їхньої гендерної ідентичності.

|[IF:{{стать}}=ж]|Шановна {{ім'я}}|[ELSE]|Шановний {{ім'я}}|[ENDIF]|

Переклад листа для підписників з різних країн

Відображайте зміст листа мовою, вказаною в даних ваших підписників.

|[IF:{{мова}}=en]|Текст англійською|[ELSE]|Текст польською мовою|[ENDIF]|

Текст замість недостатньої інформації

Підставляйте спільний текст, якщо для деяких підписників відсутні значення для змінної. Так, наприклад, звернення до підписників, які не мають даних у змінній {{ім'я}}, можна замінити на спільне «Друзі».

|[IF:{{ім'я}}]|{{ім'я}}, у нас для тебе хороші новини!|[ELSE]|Друзі, у нас для вас хороші новини!|[ENDIF]|

Персоналізація за віком/датою народження

Надсилайте різний контент користувачам різних вікових груп.

|[IF:{{день народження}}<=40]|Наближається Новий рік і час готувати подарунки своїм дітям|[ELSE]|Наближається Новий рік і час готувати подарунки своїм онукам|[ENDIF]|

Надсилання динамічних листів

Щоб надіслати динамічний лист усьому списку одержувачів, можна вставити персоналізацію в табличну верстку шаблону згідно з правилами.

Частина з IF повинна знаходитися перед тегом <table>, а частина з ENDIF — після закриває тег </table>.

|[IF:{{order}}=yes]|

<table width="500" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" style="max-width: 480px;" height="195">

<tbody>

<tr>

<td style="width: 480px;">

<div>Текстова або медійна інформація для комірки</div>

</td>

</tr>

</tbody>

</ table>

|[ELSE]| |[ENDIF]|

Завдяки застосуванню персоналізації у табличній верстці кожен підписник, залежно від значення змінної його контакту, отримає лист із різними блоками інформації.

При додаванні таблиці між ELSE та ENDIF можна вставляти блоки замінної інформації (якщо значення змінної не дорівнює зазначеному значенню, надсилати цей блок). Також між ELSE та ENDIF можна не додавати нічого – така умова допомагатиме просто приховувати або показувати перший блок з умови.

Ця схема замінює необхідність створювати кілька різних шаблонів для різних сегментів одержувачів під час масової розсилки.

Для надсилання тригерних листів рекомендуємо використовувати надсилання масивів через подію на основі готових шаблонів SendPulse. Якщо ви використовуєте такі динамічні шаблони, SendPulse сам додає необхідну кількість комірок з інформацією для кожного одержувача залежно від вибраних товарів.

Вигадуйте свої варіанти персоналізації залежно від вашого бізнесу та повноти даних про підписників та підвищуйте ефективність своїх розсилок.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як використовувати розумну персоналізацію в листах"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як створити змінну користувача

    Далі

    Як підключити вебхуки для email сервісу

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні