Як пов'язати контакти підписників розсилки та чат-ботів
Якщо ви користуєтеся одразу кількома каналами для спілкування з користувачами, вам знадобиться опція зв'язування адрес електронної пошти підписників з базою даних чат-ботів. У такому разі ваші клієнти зможуть отримувати релевантну для них інформацію на пошту, а також робити замовлення та отримувати точніші відповіді на запитання в месенджері.
Пов'яжіть контакти підписників розсилок та чат-ботів у налаштуваннях
У розділі Розсилки (Email) відкрийте Налаштування сервісу (Service Settings) > Інші налаштування (Other Settings) та виберіть чекбокс Інтеграція з ботами (Chatbot integration).
Створіть розсилку та додайте посилання на потрібних чат-ботів
Перейдіть до створення розсилки та додайте в тіло листа посилання на потрібних чат-ботів.
Формат посилань, що розпізнається сервісом:
- Telegram:
https://t.me/{{bot_name}}bot
- Facebook:
https://m.me/{{page_id}}
де {{bot_name}}
і {{page_id}}
— унікальне ім'я бота (до закінчення bot
) і посилання на сторінку з підключеним ботом відповідно.
Після створення розсилки в шаблон листа до URL-адреси на чат-бота Facebook буде автоматично додана команда для передачі змінної: https://m.me/{{page_id}}?ref=|email={{user_email}}
.
Адреса Telegram буде конвертована за допомогою сервісу «tg.pulse.is» на посилання виду https://tg.pulse.is/{{bot_name}}bot?start=|email={{user_email}}
, де {{user_email}}
— email адреса підписника.
Також в аудиторії пов'язаного чат-бота буде створено змінну email
типу e-mail для зберігання адрес підписників.
Після переходу користувача на посилання його email адреса відобразиться в аудиторії чат-бота. А в розділі Розсилки буде створено адресну книгу з контактами, зібраними в чат-боті.
Якщо вам потрібно передавати більше інформації в посиланні, читайте докладніше про додавання змінних користувачів: Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота.
Оновлено: 18.12.2023
або