Що це
У SendPulse впроваджено систему, яка на останньому кроці створення розсилки аналізує лист і дає підказки, які елементи розсилки поліпшити або виправити, аби не потрапити у спам.
Як працює система
Для початку потрібно створити розсилку, а опісля — поліпшити її за наданими рекомендаціями для кращої доставлюваності. Розгляньмо кожен етап покроково.
-
Заповніть інформацію про розсилку
Оберіть адресну книгу, вкажіть ім'я та адресу відправника, придумайте тему повідомлення.
-
Оберіть шаблон
На другому етапі створення розсилки необхідно вибрати шаблон листа. Створіть його за допомогою блокового конструктора або HTML редактора. Email шаблон обрано, тепер укажіть прехедер.
-
Заповніть налаштування розсилки
На цьому етапі створення розсилки вкажіть сторінку відписки, її мову, а також інші параметри.
-
Отримайте рекомендації з поліпшення доставлюваності розсилки
Рекомендаційна система проаналізує вашу розсилку і попередить, чи є імовірність попадання у спам.

Приклад рекомендацій щодо поліпшення доставлюваності
Система аналізує кожен елемент листа і дає поради, дотримуючись яких можна мінімізувати потрапляння розсилки у спам. Наприклад так:

Список помилок, які розпізнає рекомендаційна система
Відправники розсилки можуть допускати помилки різного характеру, через які лист може бути не доставлено у вхідні. Умовно ці помилки поділяються на кілька категорій: «Дані відправника», «Тема листа», «Прехедер» і «Тіло листа». Подивімось, які підказки щодо їх усунення пропонує система.
1. Неповні або невірні дані відправника
Помилки цієї категорії здебільшого пов'язані з некоректною автентифікацією. Це параметри, за якими поштові системи визначають, що відправнику можна довіряти і приймати його листи у «Вхідні». Які помилки можуть виникати?
- Розсилка відправляється з електронної адреси на безкоштовному домені. Листи таких відправників email сервери отримувачів можуть відправляти у спам.
- Не налаштовані SPF, DKIM або DMARC записи.
- Ім'я відправника містить менше 5 символів.
2. Некоректна тема листа
Помилки в темі листа можуть вплинути як на відкриваність, так і на доставлюваність розсилки.
- Закоротка або задовга тема листа. Рекомендована довжина теми: від 6 до 100 символів.
- Виявлено стоп-слова: не використовуйте або скоротіть кількість стоп-слів у темі листа.
- Забагато великих літер. Не рекомендовано використовувати більше 15 великих літер поспіль.
- Кілька знаків оклику поспіль. Не бажано використовувати більше 2 знаків оклику в темі листа.
3. Некоректний прехедер
Прехедер відображається одразу після теми. У прехедері ви можете уточнити, що всередині листа, аби читачам захотілося його відкрити. Які помилки можуть виникати з прехедером?
- Забагато великих літер. Не рекомендовано використовувати більше 15 великих літер поспіль.
- Виявлено стоп слова. Спробуйте зменшити кількість стоп слів.
4. Помилки у тілі листа
Помилки можуть виникати також із вмістом листа. На доставлюваність впливають зображення і текст у заголовках, кнопках, заклику до дії та інших блоках листа. Наводимо приклади помилок, які система розпізнає у тілі листа.
- Виявлено стоп слова. Не використовуйте або скоротіть кількість стоп слів у тілі листа.
- Замало тексту. Рекомендована мінімальна кількість тексту в тілі листа — 60 символів.
- Багато великих літер. Не рекомендовано використовувати більше 15 великих літер поспіль.
- Забагато знаків оклику поспіль. Не рекомендовано використовувати більше 3 знаків оклику в реченні.
- Замало тексту в співвідношенні з зображеннями. Текст повинен становити не менше 60% змісту листа.
- Відсутні атрибути Alt для зображень. Пропишіть атрибути Alt для зображень. Якщо картинки не завантажаться, на їх місці відобразиться альтернативний текст.
- Закоротке посилання відписки. Рекомендована мінімальна довжина посилання відписки — 6 символів.
Рекомендаційна система з доставлюваності листів доступна в SendPulse на безкоштовному тарифі.
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google