Як створити NPS-форму
NPS-форма — це попап, який запускає форму для збору зворотного зв'язку від користувачів сайту. NPS-форми дають компаніям уявлення про те, як клієнти сприймають їхні продукти та послуги, і допомагають визначити ділянки, де можна внести покращення.
Розглянемо, як створити та налаштувати NPS-форми.
Створіть попап типу NPS
Перейдіть до потрібного проєкту та натисніть Додати попап (Add pop-up).
Натисніть на тип попапу NPS та виберіть шаблон, який найбільше підходить за дизайном під ваші цілі або створіть попап з нуля.
Читайте детальніше: Як створити розумний попап.
Налаштуйте елемент NPS-опитування
Перейдіть до налаштувань елементу NPS-опитування.
Якщо ви створюєте попап з нуля, вам необхідно додати елемент NPS-опитування.
Виберіть змінну
Виберіть змінну для збереження значень відгуків користувачів в адресній книзі.
Налаштуйте шкалу оцінок
Щоб додати заголовок до шкали, увімкніть перемикач Відображати заголовок (Display title) та введіть текст.
Виберіть варіанти відповіді з розкривного меню:
- Зірочки (Stars);
- Смайли (Emoji);
- Серця (Hearts);
- Лайк/Дизлайк (Like/Dislike);
- від 1 до 3 (from 1 to 3);
- від 1 до 5 (from 1 to 5);
- від 1 до 10 (from 1 to 10).
Якщо обрано зірки або серця, форма NPS буде містити 5 зірок або сердець, а результати опитування, від 1 до 5, автоматично додаватимуться до контакту на сторінці статистики.
При додаванні смайлів вкажіть їхнє значення.
У разі вибору Лайк/Дизлайк (Like/Dislike) виберіть емодзі, що відповідають лайку або дизлайку, або залиште емодзі за замовчуванням — палець вгору та палець вниз.
Активуйте поле з коментарем
Ви також можете додати поле для коментарів, щоб зберегти не лише оцінку, а й додаткові зауваження користувача. Для цього увімкніть перемикач Дозволити коментарі (Allow comments) та виберіть розмір поля щодо попапу: S — маленьке, M — середнє, L — велике.
Налаштуйте зовнішній вигляд
У вкладці Елементи ви можете ввести текст, завантажити потрібне зображення, додати кнопки, месенджери, форму введення, радіокнопки, мультивибір, дропдаун, а також додати інший попап чи форму оплати вашого курсу.
Читайте докладніше: Налаштуйте елементи.
Щоб налаштувати кожен з елементів окремо, натисніть іконку редагування.
У вкладці Стилі ви можете вибрати тип попапу, контур та колір фону, налаштувати розмір полів, а також додати ефекти для появи та зникнення попапу на сторінці.
Налаштуйте умови показу
Перейдіть до вкладки Умови відображення (Display conditions) та налаштуйте умови показу попапу.
Налаштуйте збереження даних
У наступній вкладці Збереження даних (Data saving) ви можете вибрати, де зберігати дані підписників: в інших сервісах чи отримувати сповіщення про те, що користувач лишив свої дані.
Для цього активуйте відповідний перемикач: Зберегти до адресної книги, Створити угоду та Відправити email в разі нової підписки.
Натисніть Зберегти та опублікувати (Save and publish), щоб додати NPS-форму на сайт.
Переглядайте статистику
Щоб переглянути статистику NPS-форми, відкрийте проєкт та перейдіть до вкладки Аналітика (Analytics).
Виберіть відповідну NPS-форму із меню та період, за який ви хочете переглянути результати.
Ви можете переглянути такі показники:
- NPS-індекс;
- Кількість людей, які відповіли на форму;
- Кількість та відсоток прихильників ;
- Кількість та відсоток нейтральних;
- Кількість та відсоток критиків.
Класифікувати респондентів можна за трьома групами:
Критик (Detractor) | Користувачі, які низько оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд. Їхні негативні відгуки можуть потребувати уваги та подальшої роботи для покращення задоволеності клієнтів.
Можуть виставляти оцінки від 0 до 6 балів (за шкалою від 0 до 10). |
Нейтрал (Neutral) | Нейтральні користувачі, які не виражають сильних позитивних або негативних емоцій щодо продукту чи послуги. Можуть виставляти оцінки в діапазоні від 7 до 8 балів (за шкалою від 0 до 10). |
Промоутер (Promoter) | Користувачі, які високо оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд та можуть рекомендувати продукт чи послугу своїм друзям і колегам.
Можуть виставляти оцінки на 9 або 10 балів (за шкалою від 0 до 10, де 10 — найвища оцінка). |
NPS вираховується за формулою:
NPS = (Кількість промоутерів - кількість критиків) / Кількість респондентів * 100%
Отриманий NPS-показник оцінюється за шкалою від -100% до 100%.
Внизу ви можете переглядати дані кожного користувача: контактні дані, ярлик, коментар та час останнього візиту.
Натисніть Фільтр, щоб відфільтрувати користувачів за періодом або ярликом.
Також аналітика доступна у вкладці Статистика в конструкторі попапів.
Читайте також: Як переглядати статистику попапів.
Оновлено: 29.03.2024
або