Як створити NPS-форму

NPS-форма — це попап, який запускає форму для збору зворотного зв'язку від користувачів сайту. NPS-форми дають компаніям уявлення про те, як клієнти сприймають їхні продукти та послуги, і допомагають визначити ділянки, де можна внести покращення.

Розглянемо, як створити та налаштувати NPS-форми.

Створіть попап типу NPS

Перейдіть до потрібного проєкту та натисніть Додати попап (Add pop-up).

Натисніть на тип попапу NPS та виберіть шаблон, який найбільше підходить за дизайном під ваші цілі або створіть попап з нуля.

Читайте детальніше: Як створити розумний попап.

Налаштуйте елемент NPS-опитування

Перейдіть до налаштувань елементу NPS-опитування.

Якщо ви створюєте попап з нуля, вам необхідно додати елемент NPS-опитування.

Виберіть змінну

Виберіть змінну для збереження значень відгуків користувачів в адресній книзі.

Налаштуйте шкалу оцінок

Щоб додати заголовок до шкали, увімкніть перемикач Відображати заголовок (Display title) та введіть текст.

Виберіть варіанти відповіді з розкривного меню:

  • Зірочки (Stars);
  • Смайли (Emoji);
  • Серця (Hearts);
  • Лайк/Дизлайк (Like/Dislike);
  • від 1 до 3 (from 1 to 3);
  • від 1 до 5 (from 1 to 5);
  • від 1 до 10 (from 1 to 10).

Якщо обрано зірки або серця, форма NPS буде містити 5 зірок або сердець, а результати опитування, від 1 до 5, автоматично додаватимуться до контакту на сторінці статистики.

При додаванні смайлів вкажіть їхнє значення.

У разі вибору Лайк/Дизлайк (Like/Dislike) виберіть емодзі, що відповідають лайку або дизлайку, або залиште емодзі за замовчуванням — палець вгору та палець вниз.

Активуйте поле з коментарем

Ви також можете додати поле для коментарів, щоб зберегти не лише оцінку, а й додаткові зауваження користувача. Для цього увімкніть перемикач Дозволити коментарі (Allow comments) та виберіть розмір поля щодо попапу: S — маленьке, M — середнє, L — велике.

Налаштуйте зовнішній вигляд

У вкладці Елементи ви можете ввести текст, завантажити потрібне зображення, додати кнопки, месенджери, форму введення, радіокнопки, мультивибір, дропдаун, а також додати інший попап чи форму оплати вашого курсу.

Читайте докладніше: Налаштуйте елементи.

Щоб налаштувати кожен з елементів окремо, натисніть іконку редагування.

У вкладці Стилі ви можете вибрати тип попапу, контур та колір фону, налаштувати розмір полів, а також додати ефекти для появи та зникнення попапу на сторінці.

Налаштуйте умови показу

Перейдіть до вкладки Умови відображення (Display conditions) та налаштуйте умови показу попапу.

Налаштуйте збереження даних

У наступній вкладці Збереження даних (Data saving) ви можете вибрати, де зберігати дані підписників: в інших сервісах чи отримувати сповіщення про те, що користувач лишив свої дані.

Для цього активуйте відповідний перемикач: Зберегти до адресної книги, Створити угоду та Відправити email в разі нової підписки.

Натисніть Зберегти та опублікувати (Save and publish), щоб додати NPS-форму на сайт.

Переглядайте статистику

Щоб переглянути статистику NPS-форми, відкрийте проєкт та перейдіть до вкладки Аналітика (Analytics).

Виберіть відповідну NPS-форму із меню та період, за який ви хочете переглянути результати.

Ви можете переглянути такі показники:

  • NPS-індекс;
  • Кількість людей, які відповіли на форму;
  • Кількість та відсоток прихильників ;
  • Кількість та відсоток нейтральних;
  • Кількість та відсоток критиків.

Класифікувати респондентів можна за трьома групами:

Критик (Detractor) Користувачі, які низько оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд. Їхні негативні відгуки можуть потребувати уваги та подальшої роботи для покращення задоволеності клієнтів.

Можуть виставляти оцінки від 0 до 6 балів (за шкалою від 0 до 10).

Нейтрал (Neutral) Нейтральні користувачі, які не виражають сильних позитивних або негативних емоцій щодо продукту чи послуги. Можуть виставляти оцінки в діапазоні від 7 до 8 балів (за шкалою від 0 до 10).
Промоутер (Promoter) Користувачі, які високо оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд та можуть рекомендувати продукт чи послугу своїм друзям і колегам.

Можуть виставляти оцінки на 9 або 10 балів (за шкалою від 0 до 10, де 10 — найвища оцінка).

NPS вираховується за формулою:

NPS = (Кількість промоутерів - кількість критиків) / Кількість респондентів * 100%

Отриманий NPS-показник оцінюється за шкалою від -100% до 100%.

Внизу ви можете переглядати дані кожного користувача: контактні дані, ярлик, коментар та час останнього візиту.

Натисніть Фільтр, щоб відфільтрувати користувачів за періодом або ярликом.

Також аналітика доступна у вкладці Статистика в конструкторі попапів.

Читайте також: Як переглядати статистику попапів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити NPS-форму"

    Оцінка: 4 / 5 (0)

    Назад

    Як налаштувати кастомну форму попапу

    Далі

    Як створити опитування

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні