Як створити NPS-форму
NPS-форма — це попап, який запускає форму для збору зворотного зв'язку від користувачів сайту. NPS-форми дають компаніям уявлення про те, як клієнти сприймають їхні продукти та послуги, і допомагають визначити ділянки, де можна внести покращення.
Розглянемо, як створити та налаштувати NPS-форми.
Створіть попап типу NPS
Перейдіть до потрібного проєкту та натисніть Додати попап (Add pop-up).
Натисніть на тип попапу NPS та виберіть шаблон, який найбільше підходить за дизайном під ваші цілі або створіть попап з нуля.
Читайте детальніше: Як створити розумний попап.
Налаштуйте елемент NPS-опитування
Перейдіть до налаштувань елементу NPS-опитування.
Якщо ви створюєте попап з нуля, вам необхідно додати елемент NPS-опитування.
Виберіть змінну
Виберіть змінну для збереження значень відгуків користувачів в адресній книзі.
Налаштуйте шкалу оцінок
Щоб додати заголовок до шкали, увімкніть перемикач Відображати заголовок (Display title) та введіть текст.
Виберіть варіанти відповіді з розкривного меню:
- Зірочки (Stars);
- Смайли (Emoji);
- Серця (Hearts);
- Лайк/Дизлайк (Like/Dislike);
- від 1 до 3 (from 1 to 3);
- від 1 до 5 (from 1 to 5);
- від 1 до 10 (from 1 to 10).
Якщо обрано зірки або серця, форма NPS буде містити 5 зірок або сердець, а результати опитування, від 1 до 5, автоматично додаватимуться до контакту на сторінці статистики.
При додаванні смайлів вкажіть їхнє значення.
У разі вибору Лайк/Дизлайк (Like/Dislike) виберіть емодзі, що відповідають лайку або дизлайку, або залиште емодзі за замовчуванням — палець вгору та палець вниз.
Активуйте інструкції
Ви можете додати інструкції до опитування, щоб зробити його зрозумілішим та допомогти користувачам краще оцінити ваш сайт або сервіс. Натисніть Показувати інструкції (Display instructions) та налаштуйте їх.
Розташування (Position) | Виберіть розташування інструкцій: Під опитуванням (Below survey) або Над опитуванням (Above survey). |
Текст ліворуч (Text on the left) | Введіть текст, що розташовуватиметься ліворуч в опитуванні, для найнижчої оцінки. |
Текст праворуч (Text on the right) | Введіть текст, що розташовуватиметься праворуч в опитуванні, для найвищої оцінки. |
Колір (Color) | Виберіть колір тексту інструкцій. Залиште його За замовчуванням (Default) або натисніть Налаштувати (Customize) та виберіть інший колір. |
Активуйте поле з коментарем
Ви також можете додати поле для коментарів, щоб зберегти не лише оцінку, а й додаткові зауваження користувача. Для цього увімкніть перемикач Дозволити коментарі (Allow comments) та виберіть розмір поля щодо попапу: S — маленьке, M — середнє, L — велике.
Налаштуйте зовнішній вигляд
У вкладці Елементи ви можете ввести текст, завантажити потрібне зображення, додати кнопки, месенджери, форму введення, радіокнопки, мультивибір, дропдаун, а також додати інший попап чи форму оплати вашого курсу.
Читайте докладніше: Налаштуйте елементи.
Щоб налаштувати кожен з елементів окремо, натисніть іконку редагування.
У вкладці Стилі ви можете вибрати тип попапу, контур та колір фону, налаштувати розмір полів, а також додати ефекти для появи та зникнення попапу на сторінці.
Налаштуйте умови показу
Перейдіть до вкладки Умови відображення (Display conditions) та налаштуйте умови показу попапу.
Налаштуйте збереження даних
У наступній вкладці Збереження даних (Data saving) ви можете вибрати, де зберігати дані підписників: в інших сервісах чи отримувати сповіщення про те, що користувач лишив свої дані.
Для цього активуйте відповідний перемикач: Зберегти до адресної книги, Створити угоду та Відправити email в разі нової підписки.
Натисніть Зберегти та опублікувати (Save and publish), щоб додати NPS-форму на сайт.
Переглядайте статистику
Щоб переглянути статистику NPS-форми, відкрийте проєкт та перейдіть до вкладки Аналітика (Analytics).
Виберіть відповідну NPS-форму із меню та період, за який ви хочете переглянути результати.
Ви можете переглянути такі показники:
- NPS-індекс;
- Кількість людей, які відповіли на форму;
- Кількість та відсоток прихильників ;
- Кількість та відсоток нейтральних;
- Кількість та відсоток критиків.
Класифікувати респондентів можна за трьома групами:
Критик (Detractor) | Користувачі, які низько оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд. Їхні негативні відгуки можуть потребувати уваги та подальшої роботи для покращення задоволеності клієнтів.
Можуть виставляти оцінки від 0 до 6 балів (за шкалою від 0 до 10). |
Нейтрал (Neutral) | Нейтральні користувачі, які не виражають сильних позитивних або негативних емоцій щодо продукту чи послуги. Можуть виставляти оцінки в діапазоні від 7 до 8 балів (за шкалою від 0 до 10). |
Промоутер (Promoter) | Користувачі, які високо оцінюють продукт, послугу, компанію або бренд та можуть рекомендувати продукт чи послугу своїм друзям і колегам.
Можуть виставляти оцінки на 9 або 10 балів (за шкалою від 0 до 10, де 10 — найвища оцінка). |
NPS вираховується за формулою:
NPS = (Кількість промоутерів - кількість критиків) / Кількість респондентів * 100%
Отриманий NPS-показник оцінюється за шкалою від -100% до 100%.
Внизу ви можете переглядати дані кожного користувача: контактні дані, ярлик, коментар та час останнього візиту.
Натисніть Фільтр, щоб відфільтрувати користувачів за періодом або ярликом.
Також аналітика доступна у вкладці Статистика в конструкторі попапів.
Читайте також: Як переглядати статистику попапів.
Оновлено: 16.08.2024
або